Makijaż
Paznokcie
Recenzje

piątek, 1 sierpnia 2014

TOP 5, czyli najpopularniejsze posty lipca.


Jak co miesiąc popularnością cieszą się zakupy jednak w lipcu bardziej zaciekawił Was post odnośnie odmiany bloga pod względem wyglądu co bardzo mnie ucieszyło - jeśli nadal jesteście zainteresowane zapraszam do kontaktu meilowego ;)) Tuż po tych dwóch postach do gustu przypadł Wam również makijaż w moim wykonaniu którego obiecuję, że będzie więcej na blogu jednak muszę zebrać się w sobie i zacząć robić zdjęcia tego, co noszę na co dzień ;-)) Trochę szkoda, że w tym zestawieniu nie znalazła się żadna recenzja - wtedy miałabym jeszcze większą motywację do ich pisania ;-)) Dajcie znać, czy w ogóle one Was interesują a jeśli tak, to jakie! :)



Dość długo nosiłam się z tym zamiarem aż wreszcie nadszedł ten czas! ;) Od dziś oficjalnie możecie zamawiać szablony, nagłówki, loga, bannery, podpisy na zdjęcia i inne tego typu rzeczy. Jeśli jesteś kompletnie zielona i nie masz bladego pojęcia co z czym się je - pisz śmiało, pomogę!

Dość długo zwlekałam z tym postem z racji chęci pokazania Wam wszystkiego, co będę testowała w najbliższym czasie - po prostu tego co wpadło w moje ręce gdyż wiem, że posty tego typu cieszą się największą popularnością i wcale się temu nie dziwię bo sama chętnie je przeglądam ;)) Byłam święcie przekonana, że miesiąc ten nie będzie przeładowany nowościami - czy się myliłam ? 

Tak właśnie! W końcu pokonałam swojego lenia, pomalowałam się i rozstawiłam lampy ale przede wszystkim po tygodniowej przerwie sięgnęłam po wszystkie kosmetyki kolorowe. Dzięki pięknej pogodzie dałam odpocząć swojej skórze nie przejmując się zdaniem innych - cud! :D Dość dawno na blogu nie było makijażu z racji awarii aparatu a później błogiego lenistwa - tutaj możecie znaleźć ostatni, brawa dla mnie bo było to w lutym! Koniecznie dajcie znać, czy chcecie więcej ;))

Czerwiec już za nami więc postanowiłam pokazać Wam produkty które niesamowicie zachwyciły mnie pod względem kolorystycznym jak i działania ;) Znalazły się w nich między innymi produkty do pielęgnacji, kolorówka jak także pędzel przed którym dość długo się wzbraniałam - jeśli jesteście ciekawe, co mam Wam do przekazania na temat każdego z nich, zapraszam dalej ;-))

Weekendowy wyjazd totalnie mnie rozleniwił jednak z racji rozpoczynającego się kolejnego miesiąca chciałabym Was zaprosić na mini projekt denko - dlaczego mini ? bo uważam, że jak na moje możliwości jest tego stosunkowo niewiele jednak może to być spowodowane znaczną ilością rozpoczętych nowych produktów ;-) Jeśli jesteście ciekawe, co takiego mogło znaleźć się w moich skromnych zużyciach - zapraszam dalej ;)

Jeśli ominęłyście któryś z tych postów to serdecznie Was zapraszam! ;))  
Koniecznie dajcie znać o czym chciałybyście przeczytać w tym miesiącu ;)



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



13 komentarzy
  1. Ja bardzo lubię posty z nowościami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Idę czytać bo dawno mnie nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic dziwnego ze szablony były oglądane pierwszorzednie. Brakuje osob ktore je tworzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie chciałabym przeczytać o nowościach kosmetycznych, recenzjach no i jeżeli będzie to możliwe to jakieś makijaże by się przydały. ;-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wszystkie te posty :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej zainteresował mnie ten pierwszy i czwarty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli chodzi o zmiany na blogu to polecam Wam gorąco pannę Vejjs :) Jesteś mistrzem :) Lubię czytać recenzje, bo wiem na przyszłość czy coś jest warte mojej uwagi czy nie, dlatego jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też lubię posty z nowościami-zawsze mogę powzdychać co chciałabym mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idę obczaić makijaż, bo taaki piękny :D. A grafiki robisz świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje metamorfozy blogów robią furorę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię czytać każde Twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń