Manicure
Makijaż
Recenzje

poniedziałek, 29 września 2014

Kolejna dawka metamorfoz blogów vol. 6


Dawno nie było przeglądu blogów na których miałam możliwość przeprowadzenia metamorfozy - tak jest i dzisiaj ;) Przy okazji chciałam wspomnieć, że potrzebuję trochę czasu na stworzenie czegoś, co w pełni by zadowoliło i usatysfakcjonowało osobę zamawiającą dlatego też uszanujcie mój czas poświęcony na wykonanie wszystkiego zaś drugą kwestią jest oszustwo - nie piszę tutaj po to, by się żalić jednak nie toleruję czegoś takiego i skoro poświęcam się w całości to logicznym jest dotrzymanie słowa w drugą stronę a niestety u niektórych jest z tym na bakier - pamiętajcie, że to co dajecie (bądź też nie) od siebie kiedyś powróci - kłamstwo ma krótkie nogi ;-) 


4 kolejne prace:
(przed i po)






Jeśli również chcecie poddać swojego bloga przemianie zapraszam do kontaktu: eiif@o2.pl

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



46 komentarzy
  1. O świetne zmiany!:) Najbardziej podoba mi się ostatnia metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest i mój :)Dziękuję raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Poprzedni nagłówek to zdjęcie skopiowane z internetu, moje... Trudno jest zapytać o zgodę kiedy chce się wykorzystać cudzą grafikę do layoutu własnej strony?

      Usuń
  4. Zdecydowanie polecam! Mój blog również przeszedł przemianę za sprawą Asi :) Wygląda teraz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja przemiana ukaże się w kolejnym poście ;)

      Usuń
  5. O jejku musze napisac Ci maila :3 cos trzeba placic?;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zauroczona tymi szablonami ! Masz dziewczyno talent!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdolniacha z Ciebie, same korzystne zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace! Najbardziej urzekła mnie ostatnia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba się kiedyś w końcu zgłoszę do Ciebie, bo poprzednia dziewczyna mnie chyba wystawiła z tymi zmianami... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, pisz kiedy tylko zechcesz ;)

      Usuń
  10. Przepiękne prace, ja wciąż się waham czy na jesień przyodziać blog w nowe ubranko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co następny to lepszy :)
    3 mi się najbardziej podoba ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie super a pierwsza szczególnie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  13. wow nie wiedzialam ze tak swietnie to robisz , super !:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam twoje metamorfozy, wszystkie są świetne, kusisz mnie coraz bardziej i chyba i ja skusze się na twoją pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wychodzą Ci te szablony :D sama bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zmiany :)
    najbardziej mi się podoba okrągłe zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne metamorfozy trudno wybrać najlepszą ;)

    OdpowiedzUsuń