Manicure
Makijaż
Recenzje

poniedziałek, 8 września 2014

Kolejne metamorfozy blogów.


Słońce za oknem napędza do działania stąd też szybki post ;-) Dziś chciałam Wam pokazać kolejne metamorfozy blogów ( tym razem wszystkie przed i po! ) Wydaje mi się, że w ten sposób widać wszystkie szczegóły - jeśli jesteście ciekawe, zapraszam dalej ;) 



___________________________________________




___________________________________________




Ostatnio robiłam porządki stąd też pytanie czy byłybyście zainteresowane rozdaniem - kosmetyki których nie będę używała ( niektóre nowe, niektóre użyte dosłownie 2 razy ) a szkoda, żeby się kurzyły? ;))

Niebawem pokażę Wam kolejną porcję a tymczasem zapraszam do kontaktu emailowego eiif@o2.pl jeśli również jesteście zainteresowane przemianą Waszego bloga ;) Dla chcącego nic trudnego!


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



46 komentarzy
  1. Fajne przemiany, pierwsza podoba mi się najbardziej:)
    a jeśli chodzi o pomysł z rozdaniem to jestem jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal uważam, że mój jest najładniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne metamorfozy, bardzo mi się podobają, zwłaszcza nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierwszy chyba najładniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 ostatnie najbardziej mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne blogi już do Ciebie wysłałam maila :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow pięknie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 przemiana chyba najbardziej radykalna :) zdolnota z Ciebie :)
    ja już czekam na swoją, jestem ciekawa czym mnie zaskoczysz :)
    + dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zmiany, blogi teraz wyglądają o wiele korzystniej. Jest bardzo zdolna i twórcza :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna robota - jak zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo jest i mój blog :D jeszcze raz dziękuję! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jest ;)) Wiesz, że cała przyjemność po mojej stronie :*

      Usuń
  12. ojej, super! chyba napiszę maila :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się przemiany ! Widać, że masz do tego smykałkę .. ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiem jak to się stało, ale nie wiedziałam, że robisz szablony ;)
    ładnie Ci to wychodzi:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś ostatnio postanowiłam się za nie wziąć - dziękuję ;)

      Usuń
  15. Mój najpiękniejszy! :D :)
    tak tam teraz miło i uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, dla każdej z osobna własny szablon będzie naj! ;))

      Usuń
  16. Dobra robota :) Miło z Twojej strony, że pomagasz innym blogerkom :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pierwszym zdjęciu widzę takie samo tło jak moje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no faktycznie autorka przed metamorfozą miała takie tło jak Twoje ;)

      Usuń
  18. świetne metamorfozy ;) nic tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piekne ;) a czy za to trzeba coś płacić ?:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle jestem pod wrażeniem, dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne metamorfozy :)
    a co rozdania to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne szablony, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne przemiany, ostatnio uwielbiam fioletowe akcenty na blogach:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnia najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń