Makijaż
Paznokcie
Recenzje

sobota, 6 września 2014

Makijaż na co dzień z Makeup Revolution | Iconic 3.


Ostatnio naszła mnie ochota na makijaże oraz co więcej uwiecznianie ich na fotografiach! - sukces. Ten który widzicie powyżej opierać się będzie na dobrze wszystkim znanej i pożądanej Iconic3 marki Makeup Revolution. Ciesze się, że udało mi się ją kupić zanim była aż tak bardzo popularna bo przyznam szczerze, że teraz nigdzie praktycznie nie można jej dostać - rozeszła się jak świeże bułeczki ale wiem dlaczego, za małe pieniądze dostajemy dobrej jakości produkt ;-) 


Makijaż krok po kroku:
1. Na całą powiekę nakładamy bazę pod cienie.
2. Pod łuk brwiowy nanosimy matowy, beżowy cień.
3. Całą powiekę ruchomą pokrywamy cieniem #8 ( od lewej strony )
4. Załamanie powieki zaznaczamy cieniem #9 i dokładnie rozcieramy do zadowalającego efektu.
5. Cieniem #4 jeszcze bardziej rozcieram załamanie aby dodać mu trójwymiarowości.
6. Zewnętrzny kącik przyciemniam cieniami #11 i #12.
7. Na linię wodną nanoszę cielistą kredkę.
8. Tuszuję górne i dolne rzęsy oraz doklejam sztuczne w zewnętrznym kąciku i GOTOWE ;-)


Twarz:
combo podkładów Revlon CS #180 & #400
do konturowania na mokro  Revlon Colorstay #450
 silnie matujący puder  Kryolan (recenzja)
pod oczy rozświetlacz Inglot ( przy ciemniejszej karnacji niestety nie polecam! )
do opalania czekoladka Bourjois #52
bronzer theBalm Bahama Mama (recenzja)
rozświetlacz tleBalm Mary-Lou Manizer (recenzja)
róż Sleek Antique


Oczy:
paleta cieni Makeup Revolution Iconic3
odżywka do rzęs Eveline
czarny tusz Essence Lash Mania Reloaded + szczoteczka MIYO Big Fat Lashes Smoky
zalotka
sztuczne rzęsy, połówki Ardell #318



Co myślicie o tej palecie? Jesteście skuszone? ;-))
Niebawem pojawi się jej dokładniejsza recenzja.


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



73 komentarze
  1. Bardzo mi się podoba ten makijaż! Chyba sama jeden dzień posiedzę przy nim i poćwiczę jego wykonywanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam - zwłaszcza, że jego wykonanie nie jest trudne ;)

      Usuń
  2. no i slicznie. ja dziś też zamawiam tą paletkę Iconic 3:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę! a gdzie ją dorwałaś? :D

      Usuń
  3. no właśnie chyba największy problem z postami produktów do makijażu to jeszcze wykonanie dobrych zdjęć twarzy z jego udziałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super ci wyszedł ten makijaż. myślę , że warto się zaopatrzyć w tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zaluje ze nie mam tej paletki ;< jest idealna dla mnie ! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dwie pozostałe również przypadną Ci do gustu - są bardziej dostępne :P

      Usuń
  6. Ślicznie wyglądasz *__*
    Kolor ust mi się bardzo podoba :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż pierwsza klasa :)
    Paletę z pewnością warto w swoich zbiorach mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta paletka! Ale brwi masz przecudne!!!! : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą paletkę i bardzo lubię ;) a makijaż jest ślizczny, z chęcią umalowałabym się tak nie tylko na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czemu Ty jesteś taka piękna?? Cudownie :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy makijaż :) Ta paletka brązów zdecydowanie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. super, podziwiam Cie za konturowanie, zawsze wychodzi
    Ci perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paleta wspaniała, idealne ciepłe jesienne kolory :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pinkny makijaż i bardzo ładnie podbija Ci tęczówkę! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje makijaże są niczym w porównaniu do Twoich <3

      Usuń
  15. Mam tą paletkę i na prawdę jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny makijaż ;) ta paletka Iconic wydaje mi się taka niepozorna a na oku takie cuda ;))

    ale ciemny ten ostatni podkład revlonu, wow! nie wyobrażam sobie osoby która wymalowałaby nim całą twarz ;))
    natomiast konturowanie wygląda bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż mi się podoba :). Paletka również.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny!!! Ale zresztą jak zawsze u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny makijaż, ta paletka bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolejny piękny makijaż :) tak mnie kuszą te paletki MR! wszystkie są cudowne i nie wiem czemu jeszcze ich nie kupiłam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 3 i dwie z nich są rewelacyjne, jedna to taki trochę niewypał niestety :(

      Usuń
  21. Mam i lubię :) świetny make up

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny! Genialne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  23. Meeega Make-Up! :) Naturalnie ale bardzo ślicznie i kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny makijaż, bardzo lubię takie w naturalnej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Makijaż jest śliczny :) są to zdecydowanie moje kolory i chętnie pokuszę się o zakup tej paletki :) myślę o tym już zresztą od jakiegoś czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mówił Ci już ktoś, że masz piękny kształt oka?!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nikt ale ogólnie swoich oczu nie lubię bo mają opadające kąciki :((

      Usuń
  27. Genialny makijaż. Dokładnie taki jak lubię.

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacja ;)
    Mój codzienny makijaż to : kredka czarna i maskara :) jestem leniem !

    OdpowiedzUsuń
  29. Kilka dni temu dostałam iconic 2 i chyba przepadałam

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie to wszystko zmalowałaś! Moje kolory!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeju jakie ciemne te dwa ostatnie colorstaye :D hehe :)
    makijaż wyszedł Ci rewelacyjnie :) śliczne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładny delikatny makijaż :)

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!! :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny makijaż :-) Ja takimi ciemnymi podkładami zrobiłabym sobie tylko krzywdę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. na takiej ładnej buźce wszystko wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow – love this look! You look absolutly stunning and your hair is amazing!
    Would wear the outfit, too and I want all the products in my closet!
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going! ♥
    Adoorablee.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacja :) Podoba mi się ta paletka.

    OdpowiedzUsuń
  37. cudowne to Twoje oczko..makijaz super, tez mam ta palete i czesto podobne makeupy robie :) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  38. piękny makijaż:) właśnie zamówiłam Iconic i na dniach do mnie przybędzie to spróbuję odwzorować Twój makeup:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie ;) Zwłaszcza podoba mi się dobór cieni - jesiennie , ale to też kolorki które najbardziej lubię i najbardziej mi pasują

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdjęcia wyszły ci przepięknie. Oczy mają cudną głębię.

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny makijaż! Bardzo lubię brązy i beże na oku.

    OdpowiedzUsuń
  42. idealnie Ci pasuje ten makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie podkreśla Twój kolor oczu, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładny makijaż:) paletkę iconic3 ostatnio nabyłam i testuje;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń