Manicure
Makijaż
Recenzje

środa, 3 września 2014

Ostatnie tchnienie lata z Makeup Revolution.


Przedwczoraj na Fb informowałam Was, że próbuję na nowo zaprzyjaźnić się z aparatem i odpowiednim jego ustawieniem do celów wykonywania zdjęć makijaży - postanowiłam do tego powrócić jednak nie jest to takie proste jak mogłoby się to wydawać ale czegóż się nie robi dla Was ;) Jakiś czas temu moja kolekcja cieni znacznie się powiększyła i teraz mogę szaleć do woli - oby jeszcze dobre chęci mnie nie opuszczały i będzie w sam raz. W dzisiejszym makijażu gościem głównym programu miał być pigment z Makeup Revolution jednak limonkowy kolor wybił się na prowadzenie. Zapraszam na więcej zdjęć. 


Makijaż krok po kroku:
1. Na całą powiekę ruchomą nanosimy czarny cień w kremie - rozblendowujemy granice.
2. Zaznaczamy załamanie powieki brązowym cieniem - nie ma to znaczenia jakim dokładnie.
3. Na ruchomą powiekę nanosimy przepiękny zielony pigment - rozblendowujemy granice.
4. Linie wodną jak i obszar pod nią pokrywamy białą/cielistą kredką.
5. Na całą dolną powiekę nanosimy ciemnozielony, opalizujący cień.
6. W zewnętrznym kąciku powieki dolnej ( 1/2 ) aplikujemy morską zieleń.
7. Rysujemy kreskę na górnej powiece brązowym eyelinerem,
8. Wewnętrzny kącik podkreślamy zielonym, limonkowym cieniem.
9. Tuszujemy rzęsy + opcjonalnie doklejamy sztuczne. i GOTOWE :)


Twarz:
combo podkładów Revlon CS #180 & #400
do konturowania na mokro  Revlon Colorstay #450
 silnie matujący puder  Kryolan (recenzja)
pod oczy rozświetlacz Inglot ( przy ciemniejszej karnacji niestety nie polecam! )
do opalania czekoladka Bourjois #52
bronzer theBalm Bahama Mama (recenzja)
rozświetlacz tleBalm Mary-Lou Manizer (recenzja)
róż Sleek Antique

Oczy:
czarny cień w kremie Maybelline Color Tatto
brązowy eyeliner Eveline
odżywka do rzęs Eveline
czarny tusz Essence Lash Mania Reloaded + szczoteczka MIYO Big Fat Lashes Smoky
zielony pigment Makeup Revolution
reszta cieni Hean & Coastal Scents


I jak podoba Wam się takie zestawienie ?
Próbowałam jak najlepiej oddać kolory.

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



63 komentarze
  1. Strasznie podoba mi się ten akcent w zewnętrznym kąciku! Sprawia, że makijaż jest bardziej przyciągający :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki nie moje ale u Ciebie wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy makijaż :) kolory zupełnie nie moje ale całość robi wrażenie :) wykonanie i ten akcent w wewnętrznym kąciku są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny! Ostatnio zamówiłam pigment z Makeup Revolution, ale taki delikatny, neutralny, podoba mi się ta zieleń i chyba zamówię jeszcze kilka kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie niedawno przyszły kolejne 3 ♥

      Usuń
  5. Pięknie!!!! : )
    Ten puder matujący by mi się teraz przydał bo broda i nos świecą mi się jak żarówki :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój faworyt w tej dziedzinie ;)) Polecam.

      Usuń
  6. Wpada w oko. ;) Chętnie bym się w takim pokazała, ale nie potrafię nic zmalować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa tak, dla chcącego nic trudnego! naprawdę ;-))

      Usuń
  7. Makijaz piekny! Z chęcią bym sie tak umalowala: )

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny jest! :)))
    jakbym miała siebie tak pomalować to bym się od razu poddała bo nie umiem :p a jeśli bym umiała to trochę mniej zieleni w kąciku bym dała :)
    ale jest rewelacja, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, poniosło mnie z tą zielenią troszeczkę :PP

      Usuń
  9. nie moje kolorki, ale makijaż wyszedł świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się pigment z MR. Jest czadowy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny makijaż. Mi by na pewno nie pasował, ale u Ciebie prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)) To efekt odżywki L4L.

      Usuń
  13. Pięknie dobrałaś kolory ! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie moje kolory ale u Ciebie wyglądają mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hipnotyzująca zieleń :) Jak najbardziej moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zieleń w kącikach jest boska; ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak cudownie wyglądasz :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. pasuje Ci ta zieleń :D pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna propozycja! A ta opalizująca zieleń mnie oczarowała *O*

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny - a ja ci chciałam powiedzieć, że Twój makijaż spotkaniowy był obłędny!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzadko maluję się na zielono, ale ten kolor na górnej powiece bardzo mi się spodobał, jaki to cień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny Color Tattoo jako baza oraz pigment z Makeup Revolution ;))

      Usuń
  22. ciekawie wygląda, ale kolory nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Na sobie takiego makijażu nie widzę, wolę spokojniejsze kolory. Ale wygląda ciekawie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale piękny makijaż !!: )) I ty jak zwykle urocza ! Tylko więcej uśmiechu kochana ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. choć cały makijaż jest ładny cień na górnej powiece najbardziej mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zamówiłam 2 pigmenty Revolution, ciekawe jak się sprawdzą.
    Świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na które się zdecydowałaś? Moją kolekcję powiększyły jeszcze 3 :P

      Usuń
  27. Świetny makijaż, kolor na dolnej powiece jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wow,oczy boskie no i cała reszta :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacja! Genialny ten limonkowy kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  30. masz piękne oczy! bosko je podkreśliłaś tym makijażem :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa propozycja! Limonka faktycznie wysuwa się na pierwszy plan, ale efekt mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny makijaż! wyglądasz w nim genialnie :))

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Oczy baardzo mi sie podobają. Dobór kolorów, odcieni jest naprawdę genialny. Usta, uważam, za jasne - wyglądają niezdrowo. Widzi mi się tu równie wakacyjny, bardziej brzoskwiniowy odcień :) Ale to tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, usta były brzoskwiniowo-różowe tyle tylko, że aparat zjadł te kolory :((

      Usuń
  34. ten limonkowy jest przeswietny :) rzuca sie w oczy, ale bardzo ładnie to wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny, wewnętrzny kącik bomba!

    OdpowiedzUsuń