Manicure
Makijaż
Recenzje

środa, 17 września 2014

Trochę z innej beczki. Dzbanek filtrujący wodę Dafi.



Witajcie dziś po raz drugi ;) Post ten pojawia się z racji tego, że przez ostatnie dni miałam małe problemy z internetem i nie miałam kiedy opublikować tego posta - tematem tym razem będzie dzbanek do filtrowania wody firmy Dafi który otrzymałyśmy na ostatnim spotkaniu blogerek w Lublinie. Jeśli jesteście ciekawe jak i czy sprawdza się w moim domu - zapraszam dalej ;) 



Korzyści ze stosowania dzbanka filtrującego Atri:

Po pierwsze OSZCZĘDNOŚĆ:
Stosowanie filtrów Dafi jest ekonomiczne ze względu na ich przystępną cenę. Ale nie tylko! Dzbanek z filtrem umożliwia uzyskanie czystej i smacznej wody w kilka minut, w ilości potrzebnej w danym momencie. Jeden wymienny co miesiąc filtr Dafi może zastąpić ponad 100 butelek z wodą ze sklepu, których nie musisz już kupować!

Po drugie EKOLOGIA:
Używając dzbanka filtrującego Dafi, zużywasz miesięcznie tylko jeden wymienny filtr zamiast kilku "zgrzewek" wody w plastikowych butelkach, dbasz dzięki temu o środowisko naturalne, ograniczając odpady PET.

Po trzecie ESTETYKA:
Nowoczesne dzbanki filtrujące są dostępne w szerokiej gamie kolorystycznej. Opływowy i delikatny kształt wraz z wysokiej jakości technologią działania tworzą produkt, który w kuchni jest przydatnym wyposażeniem, a także prawdziwą ozdobą.

Filtr Dafi Classic redukuje twardość wody oraz usuwa chlor, metale ciężkie, detergenty, herbicydy i pestycydy.


W mojej kuchni od jakiegoś czasu gościł już dzbanek filtrujący jednak po otrzymaniu tego śmiało mogę stwierdzić, że był wątłej jakości - czego się spodziewać po produkcie za 9,99 + wkład ;) Dafi zmienił moje patrzenie głównie co do szybkości filtrowania wody - robi to dwa razy szybciej niż pierwszy co niewątpliwie jest plusem. Dodatkowo posiada wbudowany kalendarz dzięki któremu możemy kontrolować czas wymiany filtra który równy jest 30 dni. Mieści się w nim wkład Classic (13zł)  - filtrujący około 100-150l wody zaś sam dzbanek pomieści 2,4 litra wody w tym 1,2 przefiltrowanej. Pusty jest dość lekki co również jest zdecydowanie na plus ;-) 

W sklepie (tutaj) dostępnych jest kilka wariantów dzbanków także każdy znajdzie coś dla siebie ;) Egzemplarz który otrzymałam warty jest 43,25zł plus koszty przesyłki oraz filtra. Same oceńcie czy jest to duża kwota w przeliczeniu na zgrzewki wody które czasami trzeba nieść bardzo wysoko. Dzięki temu chętniej sięgam po wodę ale nie dałam się zwariować i mineralna z butelek również gości w mym pokoju ;)  Jeśli jednak macie problemy z wypijaniem odpowiedniej ilości wody to jest to coś dla Was - ponadto po przefiltrowaniu smakuje całkiem inaczej. 

Dajcie znać co sądzicie o takich dzbankach i tego typu filtracji wody ;-))


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



32 komentarze
  1. Mam i bardzo lubię. Czuć różnice między woda gotowana z kranu a przefiltrowana w takim dzbanku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio dużo osób o nich piszę :) Również mam 2 dzbanki Dafi i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam, ale inną wersję i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam taki dzbanek, ale z innej firmy :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go ostatnio w rekach w sklepie i zastanawialiśmy się z mężem nad zakupem... ale chyba jednak zdecydujemy się w końcu na coś takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie bylo by miec cos takiego w swojim domu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam dzbanek z Brity jestem bardzo zadowolona z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. am taki i od 2 miesięcy nie używam zapomniałam filtru kupić :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sprawa z tymi dzbankami, marzy mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście widzę różnicę pomiędzy wodą z kranu a przefiltrowaną więc polecam ;)

      Usuń
  10. A ja nie czuję potrzeby kupowania dzbanka, za to u mojego faceta w domu był właśnie Dafi i nie było to nic specjalnego. Wolę butelkową ;) (Poza tym łódzka kranówka jest podobno najlepsza :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy to jeszcze właśnie od tego, jaki jest rodzaj wody kranowej ;))

      Usuń
  11. mam dwa dzbanki dafi, jeden w domu drugi w pracy, codziennie z nich korzystam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też mam dafi i go uwielbiam. Chyba to właśnie dzięki niemu nauczyłam się pic wodę. :) Po za tym idealnie nadaje się by wlewać do czajnika z niego wodę i dzięki temu nie osadza się ohydny kamień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. coraz bardziej mnie kuszą, moja współlokatorka ma :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zwłaszcza, gdy woda w kranie naprawde pozostawia wiele do zyczenia ,taki dzbanek to zbawienie!

    OdpowiedzUsuń
  15. rowniez uzywam w domu dzbanka do filtrowania wody.Rewelacyjna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nigdy nie miałam takiego dzbanka., ale chyba muszę w niego zainwestować, bo to bardzo przydatna rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  17. keidyś miałem takie cudo ... .juz nie mam bo szkoda mi kasy na wkłady i zabawe z tym

    OdpowiedzUsuń
  18. W lublinie woda jest tragiczna :) zresztą w okolicy nie lepsza ;) bez takiego dzbanka ani rusz :) posiadam w swoim domu Brita u mojego M. Daffi i szczerze mówiac nie ma różnicy - no może jelsi chodzi o cenę wkładów ;) ale najważniejsze to stosować te dzbanki i dbać o nerki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Woda z tego dzbanka jest bardzo smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam taki dzbanek już ponad dwa lata i nie wyobrazam sobie ze miałabym go nie miec :O woda z niego jest o 100 razy lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszyscy mają a ja nie... Muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń