Makijaż
Paznokcie
Recenzje

środa, 8 października 2014

Arabian Nights | Paleta Sleeka w akcji.


Kiedy tylko przyszła do mnie ta paleta - zakochałam się w kolorach - chociaż  gdy tylko pojawiła się na rynku przyrzekłam sobie, że po nią nie sięgnę - a jednak bo przecież kobieta zmienną jest. Mowa tutaj właśnie o palecie Arabian Nights marki Sleek. Jest idealna zarówno do makijaży dziennych jak i wieczorowych tak jak to zazwyczaj jest w paletach tej marki - jeśli jesteście ciekawe, co udało mi się nią wyczarować to zapraszam do dalszej części posta ;) 







Oczy:
paleta Sleek Arabian Nights
kamuflaż Catrice 010
czarny żelowy eyeliner Maybelline
zalotka
tusz Essence Lashmania Reloaded + szczoteczka MIYO 


Twarz:
podkład Soraya Expert Matt 02
rozświetlacz MUA  Undress Your Skin Shimmer Highlighter
puder silnie matujący Kryolan
puder brązujący Makeup Revolution
puder do konturowania Kobo 508
paleta róży Sleek Sugar


Brwi i usta:
paleta Makeup Revolution  Focus&Fix
eyeliner do brwi Vipera
żel do brwi MAC
korektor Hean High Definition
szminka Golden Rose Velvet Matt 02



Dajcie znać, co sądzicie o takim zestawieniu kolorystycznym, 
 skusiłybyście się na nie czy niekoniecznie ? ;)


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



52 komentarze
  1. piękny :D paleta róży tak mi się podoba!!! :) gupia jestem, mam z 8 róży a chciałabym kolejne i kolejne ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam ostatnio i żeby nie skłamać ja mam ok 15? a pragnę kolejnych chociaż od zawsze byłam anty - jedynie bronzer :D

      Usuń
  2. Piękna jest ta paletka :) No i oczywiście świetny makijaż Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż!
    Ja wpierw zakochałam się w tej palecie i stwierdziłam, że muszę ją mieć :)
    Później jednak, gdy emocje opadły, stwierdziłam, iż jest dość wtórna. Mam Storm, Oh So Special, Vintage Romance... więc nic specjalnie nowego by mi nie przyniosła.
    Jedynie zastanawiam się nad zakupem Au Naturel Nude:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wszystkie 4 które wymieniłaś ale i ta musiała być moja, ot taka czysta chęć posiadania :D

      Usuń
  4. Piękny makijaż. Mi by tak nie wyszło, ale jak ktoś mógłby mnie tak pomalować to z przyjemnością bym się zgodziła :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiekne teczowki, a makijaz cudnie je podkresla :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w Twoich brwiach! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje brwi to temat rzeka i chyba nigdy nie dojdę do perfekcji :(

      Usuń
  7. pięknie! uwielbiam Twoja mroczną urodę :))
    a brwi rzeczywiście masz idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mroczną powiadasz? Ojej, to zaczynam się bać bo pierwsze słyszę :D

      Usuń
  8. Śliczny makijaż, super Ci w granacie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym odrobinkę przyciemniła zewnętrzny kącik i byłoby dla mnie idealnie :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, tam i tak już było ciemno tylko oczywiście kochany aparat musiał zjeść kolor :(

      Usuń
  10. bardzo ladne ma kolory,ale ja mam identyczne w swojej 96-stce :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kręcę się obok tej palety, ale zdecydować się nie mogę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż bardzo mi się podoba ale nie wiem czy do mnie by pasował :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie próbujesz to się nie przekonasz :D Od zawsze myślałam, że do mnie zielenie i niebieskości nie będą pasowały a odpowiednio połączone mogą dać świetny efekt ;)

      Usuń
  13. Uwielbiam palety Sleek ;) Naprawdę można stworzyć z ich pomocą super makijaże. Kolory, które wybrałaś kojarzą mi się z jesienią ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam tą paletkę;) cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale piekny makijaz :) podklad mnie zaciekawil

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się ta paletka i Twój makijaż również :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie metaliczne ciemne zielenie i granaty, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj ta paletka jest świetna a makijaż jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paletka bardzo mi się podoba, a makijaż przepiękny wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dzisiaj do mnie dotarła ta paletka, ale na razie czeka na zdjęcia przed macaniem :) piękna jest :) ciekawy makijaż nią wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że nie mogłam się opanować i musiałam od razu coś zmalować, hihi :P

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, ale linków tutaj nie potrzebuję ;-)

      Usuń
  22. makijaz rewelacja :) śliczna jest ta paleta, chyba pora na kolejnego sleeka w kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już chyba przystopuję na razie z paletami Sleeka chociaż najnowsza Rio Rio ma bajecznie żywe kolory :D I jak tu żyć? :P

      Usuń
  23. Podpisuję się pod wypowiedzią jednej z przedmówczyni - Twoje tęczówki są niespotykane! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie umalowane oczka <3 Całość genialnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny makijaż!
    widzę znowu zmiana nagłówka! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny makijaż, bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekny kolor oczu. Świetny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny makijaż! Paletka bardzo mi się podoba - jedna z trzech, które być może sobie sprawię. :-)

    Kolory paletki ładnie pasują do Twoich oczu.

    Aha - zdjęcia ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak Ty dziewczyno inspirujesz!! :) piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę sobie kupić jakąś paletę Sleek bo nie mam żadnej a efekt widzę jest świetny :]

    OdpowiedzUsuń