Manicure
Makijaż
Recenzje

środa, 1 października 2014

Green Lights - makijaż dla odważnych.


Na przywitanie października postanowiłam pokazać Wam makijaż w stylu poprzedniego niebieskiego prezentowanego tutaj ;) Ostatnimi czasy opanował mnie czar szalonych kolorów oraz przypływ chęci zmalowania czegoś - niestety dziś czuję totalną niemoc ale kto wie ;) Byłam przekonana, że zieleń nie może wyglądać aż tak efektownie tak jak na zdjęciach poniżej, jeśli jesteście ciekawe efektu zapraszam dalej. 


Makijaż krok po kroku:
  1. 1. Na całą powiekę nakładamy bazę pod cienie.
  2. 2. Pod łuk brwiowy nanosimy matowy, beżowy cień.
  3. 3. W wewnętrzny kącik nanosimy średnią zieleń Kobo #124 mono
  4. 4. Na środek powieki ruchem wklepującym aplikujemy limonkowy cień Hean
  5. 5. Zewnętrzny kącik podkreślamy ciemnozielonym, butelkowym cieniem z palety Ultra Matte Darks
  6. 6. Granice rozcieramy pierwszym cieniem z Kobo
  7. 7. Rysujemy kreskę brązowym eyelinerem Eveline
  8. 8. Na linie wodną nanosimy cielistą kredkę Essence
  9. 9. Przenosimy kolejno cienie na dolną powiekę w kolejności podanej wyżej
  10. 10. Tuszujemy rzęsy i gotowe.


Twarz:
combo podkładów Revlon CS #180 & #340
 silnie matujący puder  Kryolan (recenzja)
do opalania czekoladka Bourjois #52
bronzer theBalm Bahama Mama (recenzja)
rozświetlacz tleBalm Mary-Lou Manizer (recenzja)
róż Catrice #060
korektor pod oczy Hean High Definition #01


Brwi:
kamuflaż Catrice #010
paleta do brwi Focus&Fix Makeup Revolution Light
żel do brwi Mac  Pro Longwear  #Emphatically Blonde
eyeliner do brwi Vipera #03



Oczy i usta:
kamuflaż Catrice #010
czarny tusz Essence Lash Mania Reloaded + szczoteczka MIYO Big Fat Lashes Smoky
zalotka
cielista kredka Essence Big Brights Eyes #01
brązowy eyeliner Eveline
szminka Golden Rose Velvet Matte #02

cielisty cień May to Be
zielony cień Kobo #124 mono
limonkowy cień Hean
butelkowa zieleń Sleek Ultra Matte v2 Darks


Co myślicie o takiej wersji kolorystycznej na oczach?
Skusiłybyście się czy niekoniecznie? ;)



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



46 komentarzy
  1. Sliczny,choć bardziej w barwach wiosny powiedzialabym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i bardzo efektowny, choć faktycznie dla odważnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie skusiłabym się, ale u kogoś mi się podoba :)
    uwielbiam Twoje makijaże i czekam na następne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny, wyrazisty makijaż
    ale brwi masz kochana idealne !

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście odważna ta zieleń!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie próbowałam jeszcze zielonych cieni na swoich powiekach, jakoś zawsze mam przed tym opory, ale makijaż ten u Ciebie świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odważne oko ! Super, moim zdanie wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  8. zieleń to kompletnie nie mój kolorek, nie pasuje mi :) ale makijaż wygląda genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odważne kolory, za zielenią na powiekach nie przepadam, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny pomysł na makijaż i bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem odważna i choć jestem mamą to właśnie podobnie się maluję na co dzień :-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście makijaż dla odważnych! :D Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny ! Rzuca się w oczy !

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie oczy pomalowałaś, rzeczywiście makijaż dla odważnych :))

    OdpowiedzUsuń
  15. No świetnie wygląda ta zielen! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się zieleń w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki wiosenny trochę, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolory są po prostu mega! Makijaż wykonany bardzo profesjonalnie :) Super w skrócie :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow piękna zieleń *__*
    Swoją drogą śliczne jest to zdjęcie z grzywką jak się uśmiechasz!! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny makijaż. Wyglądasz w nim obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne kolory :) wszystko łatwe jak sie czyta gorzej z wykonaniem heh :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla bardzo odważnych, ale oko jest mega ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super cieniowanie! Ale rzeczywiście dla odważnych, sama po zieleń prawie nigdy nie sięgam, max moich możliwości to turkusowa kreska na dolnej albo górnej powiece :D

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowny makijaz, to fakt dla odwaznych, ale jaki piekny:)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny makijaż i kolorki. Uwielbiam zieleń w makijażach.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ zieleń :) Na pewno pięknie kontrastuje z tymi wszędzie leżącymi pomarańczowo-czerwonymi liśćmi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super! Bardzo lubię wszelkie zielenie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny makijaż, ja jakoś unikam zieleni, a jak widać na Twoich zdjęciach wygląda fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie lubię zieleni, ale wyszedł pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękny i cudownie do Ciebie pasuje! :) nosiłabym, chociaż odważna nie jestem za bardzo :D :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hipnotyzujące spojrzenie i zdecydowanie kolorek idealnie do Ciebie pasujący :) Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też używam eyelinera Eveline :). Ładny makijaż, ale bym się nie odważyła :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Ahh i ohh :) Jakie hipnotyzujące spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam zieleń na powiekach <3

    OdpowiedzUsuń
  35. piękny ale raczej dla odważnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. piękny makijaż, ale ja chyba tak odważna nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. pomaluj mnie kiedys ;DDD <3 jak zawsze cuuudo !

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny! *.* Uwielbiam takie kolorowe makijaże :D

    OdpowiedzUsuń