Manicure
Makijaż
Recenzje

sobota, 11 października 2014

Kolejna dawka metamorfoz blogów vol. 7

Dziś kolejna, siódma już odsłona moich blogowych zmagań ;-) Zaraz po fotografii sprawia mi to ogromną frajdę, mogłabym całymi dniami siedzieć i coś zmieniać - co z resztą możecie zauważyć po  moim kolejnym, własnym szablonie (mam nadzieję, że przypadła Wam ona do gustu) który zagości na nieco dłużej? zobaczymy  ;) Tak jak i w poprzedniej wersji mam Wam do pokazania 4 blogi które wpadły w moje rączki - jeśli jesteście ciekawe jak się zmieniły, zapraszam dalej ;) 


Tak właśnie prezentują się metamorfozy:
(przed i po)








Wszystkie moje dotychczasowe prace  możecie znaleźć  w tym miejscu zaś jeśli same chciałybyście poddać się (swój blog) metamorfozie zapraszam do kontaktu emailowego na eiif@o2.pl.

Niedługo pokażę Wam kolejne blogi które dostały nowe wdzianko ;)

PS. Słońce za oknem nakręca do tworzenia makijaży więc jeśli chciałybyście zobaczyć jakiś specjalny dajcie znać a ja wezmę go pod uwagę i zamieszczę na blogu ;)


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



36 komentarzy
  1. Świetna robota. Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszły Ci wszystkie metamorfozy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zmiany:)widzę, że Ty też zmieniłaś szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. mi również bardzo podoba się ostatnia metamorfoza:) bardzo dziękuję Vejjsiątko :* jestem mega zadowolona. Teraz całość jest przejrzysta. Polecam, bo świetnie nam się współpracowało :)

      Usuń
  5. świetne metamorfozy
    mi też wpadł w oko ostatni design

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wyglądają w nowych odsłonach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A jaki Twój szablon teraz świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra robota! :-) Twój nowy szablon też mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie mi się podobają-są minimalistyczne i przejrzyste. Chyba jednak i ja się do Ciebie zgłoszę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna robota, najbardziej podoba mi się ostatnia metamorfoza :) <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja rónież jestem zadowolona i zapraszam na ostatni blog- mój :)

      Usuń
  12. Twój szablon jest bardzo ładny :)
    a z tych pokazanych tu podoba mi się tylko nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne metamorfozy :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co kolejny to lepszy! Masz talent :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne designy, może i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A czy robisz szablony w Wordpressie czy tylko na bloggerze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to nigdy nie próbowałam w Wordpressie ale myślę, że nie powinno być aż takiego problemu ;)

      Usuń
  17. Zdolniacha ;-) Fajnie by było gdybyś czasem wrzuciła jakiś post na temat tego, jak można stworzyć lub dopieścić swój nagłówek na blogu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdolniacha! Świetne te szablony... teraz wiedzę ile u mnie jeszcze pracy trzeba włożyć...

    OdpowiedzUsuń
  19. masz fach w ręku ;) wszystkie mi sie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń