Manicure
Makijaż
Recenzje

piątek, 24 października 2014

Kolejna dawka metamorfoz blogów vol. 8


Dziś krótko i na temat - kolejny post z serii metamorfoz blogów ;-) Za oknem piękne słońce jednak temperatura już tak nie napawa optymizmem gdyż można było już odczuć minusy, zima zbliża się wielkimi krokami. Udało mi się też jako tako naprawić czcionkę w postach na taką która jest o wiele bardziej czytelna jednak nadal nie wiem dlaczego mi ją zniszczyli .. Jeśli jesteście ciekawe, jak prezentują się kolejne blogi - zapraszam dalej :) 


Tak właśnie prezentują się metamorfozy:
(przed i po)





Wszystkie moje dotychczasowe prace możecie znaleźć w tym miejscu zaś jeśli same chciałybyście poddać się (swój blog) metamorfozie zapraszam do kontaktu emailowego na eiif@o2.pl.

Mimo słabego samopoczucia mam zamiar przysiąść trochę do postów na blogu gdyż znów go zaniedbałam a zdjęcia czekają na teksty ;-)) 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



31 komentarzy
  1. Każdy oryginalny i nie powtarzalny :)
    Masz dryg do tego! :D
    I oczywiście jeszcze raz dziękuję, że i mój szablon "postawiłaś na nogi" :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :* ;-)

      Usuń
  2. Świetna robota! Bardzo lubię oglądać twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno się z tobą skontaktuję, oczekuj maila ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. POLECAM SERDECZNIE !!!

    Panna Vejjs ma talent , zdolnosci i cierpliwosc;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój szablon najlepszy z tych wszystkich :)

      Usuń
  5. dzięki za pomoc! :) o wiele lepiej wyglądają teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zmiany ;) może i ja się w końcu skuszę na jakąś metamorfozę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham te Twoje metamorfozy! Ostatnia najlepsza! :) <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo korzystne zmiany. Czarodziejka z ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ladnie, chociaz poprzednie wersje tez byly niczego sobie. szkoda, ze masz zablokowany prawy przycisk myszy, nie mozna nic otworzyc w nowej zakladce,.. jestem do tego przyzwyczajona i troche to wkurzajace ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O patrz, nie zwróciłam na to uwagi - już zmieniam :PP

      Usuń
  10. Chciałabym takiej przemiany - napisałam na priv:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze bardzo przyjemne zmiany :) Muszę się w końcu do Ciebie zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to robisz;*
    Zapraszam do mnie na konkurs ;* http://magiclovv.blogspot.com/2014/10/konkurs-z-hellmouseeu.html
    i nowy post ;*
    ___________________________
    http://magiclovv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń