Manicure
Makijaż
Recenzje

wtorek, 7 października 2014

Manufaktura apteczna | 100% olejek arganowy.


O 100% oleju arganowym wspominałam w tym poście i byłam bardzo ciekawa jak zadziała na moje włosy gdyż ostatnio nie były w zbyt dobrej kondycji po licznych rozjaśnianiach - nieźle dostały w kość ale trzeba uczyć się na własnych błędach aby dojść do tego, czego naprawdę się chce ;) Jeśli jesteście ciekawe jak sprawdził się w tej roli to zapraszam dalej.



Opakowanie/pojemność:
Przyznam szczerze, że opakowanie pozostawia wiele do życzenia chociaż może nie w całości a sama zakrętka która rozpadła się w drobny mak tuż po odkręceniu toteż musiałam poratować się inną ;) 100ml zamknięte jest w szklanej ciemno brązowej, pół przezroczystej buteleczce która niestety bardzo szybko lubi się tłuścić od zawartości w środku. 

Cena/dostępność:
Można go zamówić przede wszystkim tutaj za cenę 34,90 + przesyłka zaś na stronie producenta istnieje również mapa dostępnych olejów stacjonarnie tutaj


Dozowanie / konsystencja:
Buteleczka jak już wcześniej wspominałam jest na zakrętkę więc dozowanie w taki sposób jest trochę uciążliwe bo zawsze istnieje ryzyko, że możemy przesadzić i wylać zbyt duża ilość produktu jednak można wlać go z powrotem do opakowania dzięki dość dużej dziurce ;) Jak to na olej przystało jest on tłusty i bardzo gęsty przez co trochę utrudnia aplikację chociażby na włosy.

Zapach/wydajność:
Dla mnie jest on bezzapachowy - może mam coś nie tak z nosem, nie wiem :D Wydajność przy stosowaniu 2-3 razy w tygodniu przez miesiąc to jakieś pół opakowania czyli całkiem przyjemnie. 


Moja opinia:

Przez tak krótki okres czasu nie zauważyłam spektakularnych efektów ale to tylko dlatego, że do poważniejszego odżywienia włosów potrzeba dużej ilości czasu chociaż nie powiem, po jego zastosowaniu włosy lekko odżyły ;) Bardziej się błyszczały i mniej puszyły. W przyszłości planuję używać go również na twarz jednak w mojej pielęgnacji nie mam już miejsca na jego stosowanie - chyba, że dodawany do maseczek ;) Tuż po wykończeniu oliwki do ciała zacznę stosować go właśnie w ten sposób i wtedy dam Wam znać, jak spisuje się i w tej roli ;)  Ogólnie polecam go ze względu na różnorakie zastosowanie - każda znajdzie coś dla siebie ;)




Dziękuję Manufakturze Aptecznej za możliwość testowania testowania olejku ;)
Zapraszam również na ich profil na facebooku. 

Stosowałyście? Jak u Was się sprawdzał? ;)


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



19 komentarzy
  1. Mam 10ml oleju arganowego :). Jeszcze do niczego nie używałam. Włosów nie olejuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go :)
    Na ciało jeszcze ok, ale moje włosy za olejkiem arganowym nie przepadają.
    Robią się szorstkie i matowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej marki akurat nie miałam. Mam iny olejek arganowy, ale rzadko stosuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używałam go do rzęs :) do włosów zw słodkich migdałów - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałby mi się taki olejek ;) szukam czegoś nowego do olejowania włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo lubię nakładać na końcówki włosów bądź na twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten olejek swietnie spisal sie na moja skore ciala.

    OdpowiedzUsuń
  8. dużo dobrego słyszałam o tym olejku i pewnie jak wykorzystam swoje obecne oleje to go wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałbym kiedyś wypróbować taki naturalny olej, używałam drogeryjnych i tez były ok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam nigdy olejku arganowego, ale bardzo chętnie wprowadziłabym go do swojej pielęgnacji twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od niedawna zaczęłam ponownie olejować włosy, zrobiłam sobie mieszankę olejów i arganowy oczywiście też się tam znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie czysty olejek arganowy nie sprawdzał się na włosach. Nie używałam go po moim drastycznym rozjaśnianiu, ale wcześniej i miałam wrażenie, że przesusza moje włosy jeszcze bardziej. Z dodatkami używam go jako serum do twarzy i jestem z niego zadowolona, zaś ostatecznie czysty najlepiej sprawdził się u mnie nakładany a wilgotną skórę po goleniu nóg i innych atrakcji ;-) Łagodzi, nawilża i jakiś sposobem, u mnie włosy odrastają wolniej po jego użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  14. przymierzam się do zakupu olejku arganowego , mam wielką ochotę go wypróbować ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie fajnie sprawdza się przede wszystkim na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też posiadam 100 procentowy olej arganowy, jednak częściej niż we włosy wcieram go w twarz i szyję :)
    Spróbuj innych olejów np z czarnuszki :) Bardzo dobry olej, ładnie pachnie i są efekty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Olejek arganowy można również dodawać do kremów i balsamów do ciała, podnosząc ich walory pielęgnacyjne. Fajnie się sprawdza przy zastosowaniu do włosów. Skutecznie zapobiega ich rozdwajaniu i chroni skórę głowy przed przesuszaniem.

    OdpowiedzUsuń