Manicure
Makijaż
Recenzje

niedziela, 19 października 2014

Models Own | Blueberry Muffin.


Dość długo na blogu nie pojawiał się żaden wpis dotyczący lakierów tak więc dziś przyszła pora na jedyny w mojej kolekcji lakier firmy Models Own który pokazywałam Wam w czerwcowym haul'u ;-) Przyznam Wam się szczerze, że osobiscie nie widzi mi się wydawać więcej niż 15 zł za lakier zwłaszcza gdy szybko nudzą mi się kolory i zmieniam je co najmniej 2 razy w tygodniu. Tym razem coś mnie naszło i trochę droższy lakier trafił w moje ręce - czy okazał się być wart swojej ceny ?


Models Own to marka intensywnie podążająca za trendami. Odważne kolory i wysoka jakość produktów to cechy charakterystyczne dla ich kosmetyków. Lakiery mają szybkoschnącą formułę, są trwałe, odpowiednie do paznokci naturalnych jak i akrylowych. 


Kolor Blueberry Muffin pochodzi z kolekcji FRUIT PASTEL. Posiada kremowe wykończenie, został zainspirowany oraz pachnie owocami (?).  Faktycznie, lakier ma całkiem odmienny zapach od innych tego typu produktów ale z pewnością nie wyczuwam w nim żadnej nuty borówkowych muffinek - możliwe, że chemiczny dodatek ją zabija. Buteleczka mieści w sobie 14 ml produktu i jest ważny 12 miesięcy od otwarcia. Nazwa jego znajduje się zarówno na górze jak i na dole więc nie ma obaw, że gdy odpadnie np. naklejka z góry nie będziemy wiedziały co to za kolor ;) 


Posiada on standardowy pędzelek - ani za cienki ani tym bardziej za gruby, z łatwością dotrzemy i ładnie pomalujemy paznokcie tuż przy samych skórkach. Jak już wspomniałam posiadam go od czerwca i niestety na dzień dzisiejszy zaczyna trochę gęstnieć pomimo tego, że przechowuję go jak wszystkie swoje lakiery w lodówce (też tak macie? :D), nie sprawia to ogromnych trudności w malowaniu jednak spodziewałabym się trochę dłuższej "świeżości". Do całkowitego krycia potrzeba standardowo dwóch cienkich warstw które schną w tempie umiarkowanym - zazwyczaj wspomagałam się Seche Vite jednak nie w tym wypadku co będzie widoczne po odgnieceniu na jednym z paznokci. Jego żywotność to ok. 4-5 dni czyli całkiem fajnie - w przypadku lakierów Miss Sporty czy Wibo były to góra 2-3  dni (zależnie od serii).  Firma Models Own posiada w swoim asortymencie różne rodzaje wykończeń jak i kolorów - swój zamówiłam tutaj ;) Cena to ok. 25 zł plus koszty przesyłki więc same oceńcie czy to dużo ;)


Czy poleciłabym go? Jeśli lubicie testować nowe marki a nie miałyście z nim jeszcze styczności to na ten kolor w pewnością powinnyście zwrócić uwagę - podchodzi pod Baby Blue na który swego czasu miałam bzika ;)) 

Dajcie znać, czy podoba Wam się ten kolor i czy skusiłybyście się na lakiery tej firmy? ;)


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



44 komentarze
  1. :O Umarłam!
    Na pewno go kupię, tylko muszę skończyć mój Blue Moon z Barry M!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekny, chmurkowy kolor :) masz bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor:) lubię lakiery tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, w kolorze się zakochałam! Cudo. Ale chyba bym nie kupiła za tyle pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kolorek :) Ciekawa jestem tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy kolor, piękne masz pazuraski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, zdecydowanie!
    Ale cena mnie trochę odstrasza niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie rozbielone błękity, jednak ja nie wydaje na lakier więcej niż 15 zł tak jak Ty i raczej go nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery Models Own kuszą mnie od dłuższego czasu, jednak cena rzeczywiście nie zachęca do kupna. A ten kolor jest naprawdę ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny :) nie mam takiego w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor przepiękny :D oczy mi się świecą jak widzę taki odcień :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeżeli chodzi o cenę to trochę dużo jak na lakier :/ Muszę przyznać jednak że kusi mnie i chciałabym go mieć w swojej kolekcji <3 :D

    OdpowiedzUsuń


  14. Masz piękny kształt paznokci :))

    Kolor lakieru bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie idealny! zakochałam się i dawno takiego szukałam, Mam jednak zasadę,że gdy zużyję jeden lakier kupię coś nowego. Więc nadszedł czas intensywnego używania jednego by na jego miejsce wszedł mój ideał ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolor, od dawna taki za mną chodzi! Do tego przyzwoite krycie, co jest rzadkie przy takich słodkich pastelach :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor piękny, oglądałam inne i też mi się podobają, ale nie dałabym tyle za lakier, który szybko zaczyna gęstnieć

    OdpowiedzUsuń
  18. efekt fenomenalny! jeszcze dodatkowo pachnie! no jestem miło zaskoczona:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny ! Strasznie mi się podoba ! Masz cudowne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny jest, uwielbiam takie pastele ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolor jest poprostu boski! ale ze względu na cenę nie skuszę się na niego, mam mnóstwo lakierów, czesto zmieniam kolorki i nie widzimi sie wydawanie takiej kwoty na jeden lakier, bo mam świadomość że pomaluję nim paznokcie dosłownie kilka razy :P może kiedyś mi się to zmieni ale póki co pozostanę przy tańszych lakierach ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kolor, mam na pewno kilka podobnych więc nie skuszę się na MO ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny kolor, idealny na zimowe dni ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. kolor bardzo ładny, ale niestety nie skuszę się na niego. Jasne niebieskie kolorki mają to do siebie, że lubią gęstnieć i brzydko malują.

    OdpowiedzUsuń
  25. Za samą nazwę pragnę, aby był mój! :D Piękna nazwa, piękne opakowanie i piękny kolor. Cena zbyt wygórowana, bo skoro gęstnieje i nie schnie ekspresowo, to wielka szkoda. Mój najdroższy lakier to Essie (ok. 30 zł) i wydaje mi się, że jest wart swojej ceny. Może poszukam u nich takiego odcienia, bo Twój jest cudowny. :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy i oryginalny kolor!

    Zazdroszczę długości paznokci, czy moje kiedyś choć trochę urosną? ;-(

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam dwa lakiery tej firmy i nie byłam zadowolona. Brzydkie krycie niestety

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolor jest cudowny, masz idealny ksztalt paznokci;) tez chce robić takie dobre zdjęcia wrrr!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie ! Już wiem jaki będzie mój kolejny zakup :)

    Zapraszam na rozdanie z Nivea zestaw pure effect,
    z okazji drugiego życia mojego bloga ! Pozdrawiam ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kolor, ale czy bym się skusiła to nie wiem - jestem uzależniona od Essie i z tych droższych lakierów te mi wystarczą, zwł. że tego typu kolory szybko mi się nudzą :)

    OdpowiedzUsuń