Makijaż
Paznokcie
Recenzje

środa, 29 października 2014

Pierwsza w historii wyprzedaż blogowa!


Pytałam Was na FB czy byłybyście zainteresowane pierwszą wyprzedażą blogową - ku mojemu zdziwieniu odzew był pozytywny tak więc wychodzę naprzeciw ;-) Znajdziecie tu rzeczy - kosmetyki - zarówno nowe jak i używane, każdy z nich z dokładnym opisem. Jeśli byłybyście zainteresowane zapraszam dalej. 


1. Paleta cieni Lovely Nude Make Up - jej recenzja pojawiła się tutaj. Jak widać na zdjęciach w tej notce dna dotknął jedynie pierwszy, cielisty cień zaś reszta była używana sporadycznie. Cena: 8zł.


2. Makeup Revolution Paleta cieni ACID BRIGHTS - cienie z tej palety były jedynie "zesłoczowane", chyba nie jestem aż tak odważna na te kolory ;) Cena: 15zł. 


3. Róż F&F - całkiem fajny, dość chłodny odcień jednak ze względu na dużą ilość róży do policzków leży bezużyteczny. Nie znika w ciągu dnia oraz się nie pyli. Cena: 4zł.

4. Róż Makeup Revolution Hot! - niestety nietrafiony kolor - zbyt żywy i różowy, użyty 1-2 razy. Cena: 4zł.



5.  Puder brązujący Bourjois, Delice de Poudre 52 - jego recenzja pojawiła się wczoraj na blogu - w tej notce znajdziecie dokładniejsze zdjęcia koloru, dość fajny produkt do opalania twarzy w ciepłej tonacji jednak  tak jak w przypadku dużej ilości róży tak i czekoladka leży nieużywana.  Użyta max. 10 razy.  Cena: 30zł. 

6. Rozświetlacz MUA Undress Your Skin Shimmer Highlighter - recenzja tego produktu znajduje się tutaj, niestety zbyt różowo-niebieski kolor do mojej karnacji :) Użyty max. 8 razy. Cena: 15zł


7. Żółty, mineralny korektor Lily Lolo PeepO - myślałam, że polubię się z minerałami jednak jest całkiem inaczej i nie potrafię się nimi obsługiwać ;) Zużycie ok. 1/2 opakowania. Cena: 18zł. 

8. Rozświetlacz w płynie High Lights Technic - swego czasu bardzo lubiłam ten rozświetlacz jako baza pod pudrowy produkt jednak od jakiegoś czasu leży nieużywany. Jego recenzja znajduje się tutaj ;)  Zużycie ok. 1/3. Cena: 5zł.


9. Maskara Astor Big & Beautiful BOOM!- nowa, nieużywana. Cena: 15zł.


10. 11. Magnetyczne paletki Inglot na 3 wkłady - znalazłam je podczas porządków i pomyślałam, że któraś z Was może być nimi zainteresowana zwłaszcza jeśli codzienny makijaż ogranicza się do 2-3 cieni ;) Cena: 8zł za sztukę.

12. Magnetyczna paletka Kobo tym razem na 2 wkłady - tak samo jak w przypadku poprzedniej ;) Cena: 5zł.


13. Mineralny pigment La Rosa - nieużywany ani razu w pięknym szaro-srebrnym mieniącym się kolorze. Cena: 8zł.


14. Mac Pro Longwear Waterproof Brow Set w kolorze Emphatically Blonde - ogarnęła mnie mania jasnych brwi, ich rozjaśniania ale tak jak szybko przyszła tak też szybko poszła. Koloryzujący też do brwi z MACa w najjaśniejszym odcieniu blondu idealnie ujarzmia włoski trzymając je cały dzień na miejscu + zostawia kolor, coś na podobę Gimme Brow marki Benefit. Gdyby nie kolor zatrzymałabym go jednak same wiecie .. ;) Efekt na brwiach możecie zobaczyć między innymi tutaj i tutaj.  Użyty max. 10 razy czyli ubytek jest niewielki. Cena: 50zł. 


15. SKIN79, VIP Gold Super Plus Beblesh Balm (opakowanie 15g) - niestety moja tłusta skóra jednak nie lubi się z tym produktem, użyty kilka razy, nie mogę dokładniej określić ile zostało dokładnie. Cena: 15zł. 


16. Szminka Golden Rose Velvet Matt 04 - użyta jedynie raz gdyż niestety nie jest to mój kolor i strasznie źle się w nim czuje. Cena: 7zł. 


Wszystkie lakiery użyte zostały max. 3-5 razy.

17. Golden Rose Rich Color nr. 12. Cena: 5zł.
18. Avon Nailwear Pro Sequined Turquoise. Cena: 5zł.
19. Avon Nailwear Pro Divine Lime. Cena: 5zł.
20. Lemax, lakier kwadrat ciemnozielony lekko iglasty. Cena: 4zł.
21. Lakier do paznokci by: Barbara Daly Whimsy. Cena: 5zł.


22. Collection Hot 60 seconds 48 Candy Floss. Cena: 4zł.
23. Vipera Jest 524. Cena: 4zł
24. Vipera Natalis 266. Cena: 5zł.
25. Lemax lakier kwadrat pistacjowy. Cena: 4zł.
26. Eveline Minimax szary perłowy.
27. Hean  lakier do paznokci 841. Cena: 4zł.


28. Żel do mycia twarzy Effaclar Duo 200ml - miałam już styczność z tym żelem jednak jakoś się nie polubiliśmy ;) Całkowicie nowy, zaplombowany. Cena: 20zł.


29. Mgiełka utrwalająca makijaż firmy Avon - została użyta tylko raz jednak szukam czegoś innego ;) Cena: 10zł. 

Do podanych cen należy doliczyć koszty przesyłki Pocztą Polską - od 5,50 do 11zł   w zależności od ilości zamawianych rzeczy przesyłką pocztową priorytetową ;-) 

Kto pierwszy ten lepszy więc zapraszam do kontaktu mailowego: eiif@o2.pl ! ;)
Czas rezerwacji to max. 4 dni. 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



26 komentarzy
  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie środka bronzera jeśli chodzi o Bourjois dodane jest w poprzednim poście ;))

      Usuń
  2. Punkt 10 jest fajny - czy te cienie z glamour się tam mieszczą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie z Glamour znajdują się w czarnym, kwadratowym opakowaniu zaś sam cień jest o wiele mniejszy od standardowego - tego który możemy kupić w Inglocie więc niestety są za małe aby ładnie się prezentować w tych kasetkach :(

      Usuń
    2. To mega słabo. Czyli to Glamour to żądna okazja...(przy okazji: numer sam w sobie słaby).

      Usuń
    3. Trochę mnie to zdziwiło gdy je odpakowałam bo myślałam, że będą tradycyjnej wielkości a tutaj psikus ;) Mimo wszystko cienie super ;D

      Usuń
  3. Polecam czekoladkę Bourjois, jeśli ktoś nie ma, polecam zakupić, zwłaszcza po tak niskiej cenie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym chciała magnetyczną paletkę z Inglota na 3 cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam ciepła czy zimna tonacje? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bardziej pasuje Ci podkład z żółtym czy różowym pigmentem? ;))

      Usuń
  6. Pewne rzeczy mnie kuszą... muszę przemyśleć :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyprzedaż! Powodzenia w sprzedaży! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, a ja mam tyle kosmetyków. Bardzo kusisz.

    OdpowiedzUsuń
  9. hej, jestem zainteresowana bebikiem ze skin79 :) gdzie mam pisać? może być fb?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, jeśli czekoladka jest jeszcze aktualna chętnie kupię :) Wysyłam maila...

    OdpowiedzUsuń
  11. widze tu kilka fajnych produktów, ale jakoś teraz niczego nie potzrebuje :D

    OdpowiedzUsuń