Manicure
Makijaż
Recenzje

sobota, 18 października 2014

Rose Gold po raz kolejny w akcji | KOBO.


Dokładnie w tym poście pokazywałam Wam makijaż przy użyciu perełki z Kobo tytułowego cienia Rose Gold który urzekł mnie swoją różnorodnością - zależnie od kąta padania światła zmienia on swój blask ;) Oczywiście nie byłabym sobą, gdyby wystąpił on solo na powiece i musiałam dorzucić coś od siebie. Śmiało wg. mnie można go nazwać kolorowym makijażem dziennym - jeśli jesteście ciekawe jakich użyłam do tego celu palet i kosmetyków to zapraszam dalej ;)





 Twarz:
  podkład Revlon CS #320
 silnie matujący puder  Kryolan (recenzja)
do opalania puder brązujący Makeup Revolution
róż jako bronzer NYX #Taupe
rozświetlacz tleBalm Mary-Lou Manizer (recenzja)
róż Sleek


 Brwi i usta:
paleta do brwi Focus&Fix Makeup Revolution Light
żel do brwi Mac  Pro Longwear  #Emphatically Blonde
kredka do brwi Classics Golden Rose
błyszczyk Stay matt Essence (recenzja)


 Oczy:
czarny tusz Essence Lash Mania Reloaded + szczoteczka MIYO Big Fat Lashes Smoky
zalotka
baza pod tusz Eveline
czarny, żelowy eyeliner Maybelline
pigment Kobo Sea Shell
cień Kobo Rose Gold
fioletowy cień Sleek ultra mattes darks v2 Highness
fioletowy cień Zoeva Retro Future  Cosmic Chic



Dajcie znać, co myślicie o takim połączeniu kolorystycznym 
oraz jak podoba Wam się gwiazda programu - cień z Kobo? ;)

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



24 komentarze
  1. bardzo ładny makijaż, taki kobiecy :) pasuje do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż, a za cieniem Kobo się rozejrzę, bo rzeczywiście śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejny cień z Kobo, który muszę mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny makijaż:) bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten cień, ja go zawsze nakładam na całą powiekę plus jakiś rozświetlający w wewnętrzny kącik i makijaż gotowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten cień jest boski, ostatnio trafił do mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo jak ślicznie pomalowane oko *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne oczy. :)
    W końcu dorobiłam się pompki do Revlon'u:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudny makijaż i przepięknej urody :)

    OdpowiedzUsuń