Makijaż
Paznokcie
Recenzje

czwartek, 6 listopada 2014

Bell Air Flor Lotus Effect.


Jeszcze jakiś czas temu nie sięgnęłabym po lakier w takim kolorze jednak coś mnie tknęło i wylądował na paznokciach szybciej niż mi się wydawało ;) Lakiery Bell pamiętam z kosmetyczki mamy, sama osobiście rzadko po nie sięgałam ( miałam ich zaledwie 2-3 sztuki ) gdyż nie było szafy tej firmy w Rossmannie do którego mam dostęp na dwa kroki od domu. Prezentuję go w asyście odżywki Eveline - nieodłącznej w pielęgnacji moich paznokci - oraz wysuszacza Seche Vite o którym pisałam w poście tutaj. Jeśli zaciekawił Was lakier Bell to zapraszam dalej ;-)


  • Firma: Bell.
  • Pojemność: 10gr.
  • Data przydatności do użycia: 24 miesiące.
  • Kolor:  Kobaltowy, jasny atramentowy.
  • Dostępność: Wszędzie tam, gdzie znajdują się szafy Bell ( Rossmann, Natura, Hebe )
  • Cena: 6-10 zł.
  • Pędzelek/buteleczka: Buteleczka wykonana jest z grubego, solidnego szkła zaś pędzelek dość szeroki.
  • Stopień krycia: Do pełnego krycia potrzeba 2 grubszych ( 3 cienkich ) warstw.
  • Trwałość: Z top coatem jest to 5 dni, niestety nie testowałam go bez niego.
  • Zmywanie: Bezproblemowe biorąc pod uwagę jako bazę odżywkę Eveline 8w1. Dodatkowo nie odbarwia płytki. 
Nie zwracajcie uwagi na odrost gdyż zdjęcia były robione w 4 dniu żywotności ;)


Co myślicie o tego typu kolorach? 
Miałyście styczność z lakierami tej firmy? :)

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



Brak komentarzy

Prześlij komentarz