Manicure
Makijaż
Recenzje

środa, 12 listopada 2014

Pewniaki z Rossmanna, które warto kupić na promocji!


Jeśli macie już dość promocji Rosmanna 1+1 ( która obowiązuje od 10.11-19.11.2014r ) i wychodzi Wam ona na każdym kroku z lodówki to śmiało możecie sobie odpuścić ten post - jednak jeśli jesteście ciekawe tego, co sprawdza się w moim codziennym makijażu a pochodzi z tej właśnie drogerii to zapraszam na dalszą część posta ;-) Osobiście skusiłam się jedynie na dwa lakiery jednak promocja trwa nadal i kto wie co jeszcze może wpaść ? 



  • Korektor LOreal True Match - dopiero teraz zauważyłam, że na zdjęciu dodałam Perfect Match ale oczywiście chodziło o ten drugi. Świetnie kryje, nie wchodzi w zmarszczki, posiada ładny rozświetlający kolor. Cena: 34,39 zł.
  • Eyeliner Eveline Celebrities - polecam ten w odcieniach brązu, jest świetną alternatywą dla czarnej kreski. Dzięki niemu możemy narysować najprecyzyjniejszą jaskółkę ;) Cena: 9,99 zł. 
  • Żelowy Eyeliner Maybelline - nie odbija się na powiekach, nie kruszy, nie rozwarstwia a do tego niesamowicie wydajny i przede wszystkim czarny! Cena: 34,79 zł. 
  • Tusz do rzęs Maybelline Big Eyes - moje najnowsze odkrycie, nie osypuje się tworząc efekt pandy, ładnie podkręca, wydłuża i pogrubia. Dodatkowa mała szczoteczka do dolnych rzęs. Cena: 34,99 zł. 
  • Podkład Revlon Colorstay - mój codzienny ulubieniec, w tej promocji opłaca się niesamowicie sięgnąć po dwie buteleczki jeśli jesteście ogromnymi fankami tak jak ja ;) Cena: 69,99 zł.
  • Korektor Bourjois Healthy Mix - ogromna pojemność, średnie krycie, nie zbiera się w zmarszczkach, dostępny w dwóch (?) kolorach a przede wszystkim mega wydajny. Cena:  41,99 zł.
  • Cienie w kremie Maybelline Color Tattoo - doskonała baza pod cienie ale także świetnie sprawdza się solo na powiece, dostępny w kilku wariantach kolorystycznych. Cena: 23,99 zł. 
  • Bourjois Rouge Edition Velvet - przyznam szczerze, że dopiero co zamówiłam ją przez Internet jednak testowałam w sklepie i byłam pod ogromnym wrażeniem ( będę testowała nadal gdyż mam nadzieję, że będzie mi towarzyszył w tym ważnym dla mnie dniu ) Cena: 49,99 zł.
  • Róż Eveline Satin Blush - swój pierwszy egzemplarz dostałam po spotkaniu blogerek jednak niesamowicie zaskoczyła mnie jego pigmentacja - wow! Dostępny w kilku odcieniach. Cena: 12,99 zł.
  • Róż Bourjois - pierwszy róż z tej serii służył mi dobre 3 lata i gdy już myślałam, że nie uda mi się go wykorzystać do końca nadszedł jego kres. Dostępny w kilkunastu wariantach kolorystycznych. Trwały, dobrze napigmentowany jednak nie można sobie zrobić nim krzywdy - przynajmniej tak mi się wydaje ;) Cena: 49,99 zł.

Wybieracie się po coś do Rossmanna a może już byłyście? 
Pochwalcie się koniecznie co wpadło bądź wpadnie Wam do koszyka ;-)

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



Brak komentarzy

Prześlij komentarz