Manicure
Makijaż
Recenzje

czwartek, 11 grudnia 2014

5 za 10 - pielęgnacja #1.


Dość długo post ten czekał na opracowanie i publikację ;) Przy kolorówce pielęgnacja schodzi na drugi plan jednak przejrzałam to. czego używam na co dzień i znalazłam kilka produktów których cena oscyluje w granicach tytułowych 10 zł. Edycja ta zawiera zarówno coś dla włosów, paznokci, jak i twarzy czy ciała - jednym słowem dla każdego coś dobrego ;) - jeśli jesteście ciekawe,  zapraszam do dalszej części ;)


1/ Żel pod prysznic Isana - jest to jeden z nielicznych produktów tej firmy po który bardzo chętnie sięgam. Ich cena na promocji nie przekracza czasem 4 zł więc bardzo tanio ;) Dostępny w wielu wariantach zapachowych więc każda z Was na pewno będzie ucieszona. Zamknięty w 250ml, plastikowym opakowaniu. Co najważniejsze nie przesusza mojej skóry tak jak to mają w zwyczaju co poniektóre żele. Fajnie się pieni, nie zostawia po sobie tłustej warstwy. 

2/ Płyn micelarny 3w1 Garnier - jak dla mnie najlepszy płyn micelarny z którym miałam styczność, nie podrażnia moich oczu co jest bardzo istotną kwestią gdyż w ostatnim czasie miałam z tym duży problem. Poręczna plastikowa butelka - 400ml. Aby dokładnie usunąć makijaż oczu wystarczy przytrzymać trochę dłużej nasączone nim 2 waciki - tyle wystarczy ;) Umieściłam go tutaj ze względu na to, że dość często można go spotkać (przynajmniej u mnie) w Biedronce za cenę 9,99zł ;) Regularna może sięgać nawet 20zł. 

3/ Odżywka do paznokci Eveline 8w1 - tej pani chyba nie muszę nikomu przedstawiać ;) Jej pełną recenzję znajdziecie {tutaj}.


4/ Mleczna odżywka do włosów Crema al Latte - dostępna przede wszystkim w drogerii Hebe (przynajmniej w mojej okolicy) więc przez długi czas była poza zasięgiem - nie chciałam jej sprowadzać przez internet bo z takimi opakowaniami to różnie bywa ;) Opakowanie samo w sobie posiada aż 1 litr odżywki czyli wielkie wow! Do tego śmieszna cena wahająca się od 10 do nawet 25 zł w niektórych sklepach. Pierwszym i niewątpliwie największym plusem jest zapach - kojarzy mi się z cukierkami z dzieciństwa <3 - który utrzymuje się na włosach jeszcze przez długi czas po ich umyciu ;) Sama w sobie nie zdziała cudów jak maska ale nie można na nią narzekać - rewelacyjna na co dzień ;) 

5/ Odżywka Garnier Ultra Doux olejek z awokado i masło karite - przez tą odżywką z kolei wzbraniałam się bardzo długo ze względu na zapasy które posiadałam w tamtym czasie i czyniłam to niepotrzebnie! Jakież było moje zdziwienie kiedy pierwszy raz jej użyłam - włosy były wtedy miękkie i wygładzone jak nigdy dotąd. Z czasem efekt ten minimalnie osłabną jednak nadal uważam, że jest to świetna odżywka warta wypróbowania ;) Pokusiłabym się o stwierdzenie, że o znacznie lepsza od wyżej opisywanej, nie pachnie aż tak intensywnie jednak zapach również jest przyjemny.  Jej pojemność to 250 ml za które płacimy 6 - 9 zł ;)


Dajcie znać czy używałyście któregoś z tych produktów i co o nim sądzicie? ;) 
Szykuję również taką samą serię tyle tylko, że w wersji kolorówkowej.

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



Brak komentarzy

Prześlij komentarz