Manicure
Makijaż
Recenzje

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Nowości miesiąca listopada | Rossmann 1+1, Mintishop, Beauty Bledner, Deni Carte, Ezebra.

Miesiąc listopad był różnorodny pod względem nowości w moich "zbiorach". Pojawiła się nie tylko kolorówka ale także pielęgnacja a to  przede wszystkim za sprawą dołączenia do klubu Elfa Pharm - o tym w kolejnym poście ;)  Główne skrzypce grały tutaj jak zwykle sklepy internetowe i przyznam Wam się, że coraz rzadziej chodzę przez to do zwykłych drogerii gdyż wiem, że te same produkty - nie macane - mogę zdobyć w znacznie niższej cenie :) Jeśli jesteście ciekawe co wpadło przez ten miesiąc w moje ręce - zapraszam dalej a nuż coś Wam przypadnie do gustu.



Jak już wcześniej wspomniałam dzięki przyjęciu mnie i mojego bloga do klubu Elfa Pharm mam możliwość testowania nowego balsamu do ciała Green Pharmacy  Róża i Imbir którego recenzja pojawi się na dniach. Pisałam już na blogu o maśle które porwało moje serce a przede wszystkim mój nos <3 Czy tak też było i tym razem? 



Kolejną przesyłką były kosmetyki marki Deni Carte - pierwszy raz mam z nią styczność a już mogę Wam powiedzieć, że znalazłam perełkę <3 Recenzje jak i makijaże przy użyciu palety także pojawią się na blogu - muszę tylko bardziej się spiąć! :D 


Udało mi się także zakwalifikować do testowania czarnego jajeczka BB - jak wiecie miałam styczność z różowym i teraz będę mogła porównać dla Was obydwa kolory ze sobą ;) Wspomnę tylko, że swoją pierwszą gąbeczkę miałam ponad pół roku także jest to świetna inwestycja którą polecam każdemu :)


O ile dobrze pamiętam to na początku miesiąca w gazecie Glamour dodatkiem do gazety były cienie Inglota i nie byłabym sobą gdybym się nie skusiła chociażby na jeden z kolorów. Okolica pod oczami to teraz najważniejszy punkt mojej pielęgnacji ze względu na stosowanie cięższych korektorów - w Biedronce dorwałam płatki pod oczy marki Purederm i zobaczymy jak się spiszą na dłuższą metę :)


Żel z Tołpy którego aktualnie używam dotyka już dna tak więc zaopatrzyłam się w coś innego - hipoalergicznego Białego Jelenia, dużo dobrego słyszałam na temat tej firmy i byłam bardzo ciekawa, swego czasu nawet trudno było go dostać. Walka o piękne długie włosy trwa nadal tak też w ruch po ponad rocznej przerwie poszły tabletki Calcium Pantothenicum Jelfa - jak na razie nie zaobserwowałam żadnych skutków ubocznych w postaci trądziku :)


Nie byłabym sobą gdybym przeszła obojętnie obok promocji Rossmannowej 1+1. Wspominałam już na instagramie o lakierach Eveline - o jednym z nich pojawił się nawet wpis (tutaj). Color Tattoo On and on bronze tak jak i cielista kredka z Max Factora chodziły za mną już od wiosennej promocji jednak nigdy nie było po drodze mi ich zakupienie - tutaj nadarzyła się okazja i są ;-))


Największymi zakupami w tym miesiącu było zamówienie w sklepie Ezebra. Dość długo myślałam nad zamówieniem  korektorów Maybelline i w końcu postanowiłam ;) Dodatkowo osławiona szminka Bourjois Rouge Edition Velvet praktycznie dwa razy tańsza a niżeli w drogerii, ulubiony podkład Revlonu, cień Loreala oraz bronzer Honolulu W7 który wykończyła moja mama - uwielbia go! :D


Dodatkowo coś dla włosów i pędzli czyli odżywka bez spłukiwania z Joanny o której wspominałam (tutaj) w śmiesznej cenie ok. 4 zł, pędzel do malowania włosów oraz gumka Invisibobble (już myślę o kolejnych sztukach) :))


Zakupów Makeup Revolution ciąg dalszy i tym oto sposobem w dłonie wpadła mi jedna z palet czekoladowych i już wiem, że kolejna będzie moja ;) Dodatkowo kolejny pojedynczy cień i paleta róży Sugar and Spice - cóż za pigmentacja! Poza tym kolejny cień lOreala oraz paleta Technic.


Najnowszym zakupem jest moja wymarzona paleta Zoeva której ciągle nie było w sklepach - udało się po kilku miesiącach wypatrywania! Jedyne co o niej mogę na dzień dzisiejszy napisać to BAJKA! Polecam każdemu ;) Widziałam, że wyszły już kolejne dwie wersje kolorystyczne jednak na razie muszę nacieszyć się tą sztuką ♥

I jak? wpadło Wam coś szczególnie w oko bądź same posiadacie którąś z wyżej pokazanych rzeczy i możecie się podzielić opinią na jej temat?  Jestem ciekawa ;-)

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



Brak komentarzy

Prześlij komentarz