Manicure
Makijaż
Recenzje

poniedziałek, 9 lutego 2015

10 zachcianek kosmetycznych na 2015 rok.


Rok 2015 będzie dla nas niezwykle ważny pod wieloma względami ale o dziwo dzięki temu uświadomiłam sobie, że tak naprawdę nie potrzebuję tony kosmetyków z czego i tak połowy nie używam. Mogłyście to zobaczyć między innymi  w poście prezentującym moje styczniowe nowości (tutaj) - na dobrą sprawę nie kupiłam nic z kolorówki a jedynie pielęgnację aby podratować moją skórę.  Całkowicie z kolorówki i dodatków nie potrafiłabym zrezygnować dlatego też na listę trafiły ...


1/ Zestaw pędzli marki Zoeva - stały się moim odkryciem roku 2014 i tak jak na początku nie byłam z nich w ogóle zadowolona i nie rozumiałam ich fenomenu tak po pewnym czasie doceniłam je i przeprosiłam. Posiadam kilka osobnych sztuk jednak chciałabym w tym roku zainwestować w chociaż jeden zestaw - najlepiej z najnowszej kolekcji która niebawem ma się pojawić ;)

2/ Golden Rose Palette Eyeshadow marki Zoeva - posiadam w swoich zbiorach 4 palety tej firmy i nowa która ma się pojawić wraz z pędzlami prędzej czy później będzie moja gdyż porwała mnie swoją kolorystyką. Tak samo jak pędzle tak i palety na początku nie zrobiły na mnie wrażenia - pierwszą jaką zakupiłam była Retro Future więc może to przez jej kolorystykę jednak kolejne utwierdziły mnie w przekonaniu, że warto w nie inwestować i dzięki nim wyleczyłam się z palet Naked UD.

3/ Rzęsy firmy Ardell - w tym roku większy nacisk chcę postawić na dopełnienie makijażu sztucznymi rzęsami a to wszystko przez oglądanie filmów na youtube ;) Posiadam kilka sztuk tej firmy i wiem, że ten romans szybko się nie skończy. 

4/ Pigment Vanilla MAC - choruję na niego już 2 czy 3 rok bo jednak trochę szkoda jest mi wydać 96 zł na całe opakowanie jednak wiem, że kiedyś i tak się na niego skuszę. 

5/ Natura Siberica, Północne mydło - detox - ten produkt śmiało mogę wykreślić z listy gdyż pojawił się w moich styczniowych zakupach / Marcepanek <3!

6/ Lakiery hybrydowe Semilac - uczęszczając do szkoły kosmetycznej na zajęciach mogłyśmy spróbować metody lakierów hybrydowych i szczerze mówiąc nie porwały mnie na tyle żeby od razu biec i je zamawiać czy też kupić stacjonarnie. Przeglądając liczne blogi coraz częściej mam na nie ochotę i myślę, że w tym roku w końcu się na nie skuszę z czystej ciekawości. 

7/ Paleta Meet Matte firmy theBalm - nie posiadam jeszcze ani jednej palety cieni z tej firmy i pierwszą na którą chętnie bym się skusiła jest właśnie Meet Matte gdyż jako jedyna przemawia do mnie tak jak Zoeva. Wiele słyszałam na ich temat zarówno złego jak i dobrego dlatego też nie chcę porywać się na wszystko a jak będzie dalej - zobaczymy ;)

8/ Bronzer Kobo 311 Nubian Desert - młodsza siostra jaśniejszej wersji bronzera który również posiadałam jednak poszedł w świat bo mimo wszystko był dla mnie za jasny. Mam nadzieję, że tym razem porwie mnie za serce. Na dniach powinien pojawić się w mojej kosmetyczce ;) 

9/ Turban na włosy - przez całe swoje życie włosy suszyłam ręcznikiem który nie raz spadał mi czy też był za ciężki dlatego też mam zamiar przerzucić się właśnie na turban ;) 

10/  Podkład Estee Lauder Double Wear - mój ślubny podkład więc już nie zostało zbyt wiele czasu na jego zakup. Jakiś czas temu zamówiłam dość sporą próbkę która spokojnie wystarczyła na 8-10 użyć tak więc wiem jak zachowuje się na mojej twarzy a mam nadzieję, że gdy tylko doprowadzę ją do jeszcze lepszego stanu będzie perfekcyjnie. 

Zrobiłyście już swoją listę na bieżący 2015 rok? Pochwalcie się co na niej umieściłyście, może znalazło się coś z mojej? :)

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



1 komentarz
  1. Na mojej liście jest podkład Clarins Teint Haute Tenue, paleta Smoky z Zoevy, róż z theBalm i cała masa perfum:)

    OdpowiedzUsuń