Makijaż
Paznokcie
Recenzje

sobota, 28 lutego 2015

Nowości lutego | Mini haul.


Niestety życie prywatne wzięło górę nad blogiem - wszystko powoli wraca do normy jednak ale ten tydzień mógłby się zdecydowanie szybciej zakończyć (jeden z najgorszych w tym roku). Nie miałam praktycznie czasu na nic. Pod względem nowości w mojej kosmetyczce również - ponownie udało mi się kupić to, co najpotrzebniejsze :)


Dzięki uprzejmości Pani Iwony mam okazję przetestować dla Was pięknie pachnący i uroczo zapakowany zestaw kosmetyków marki Stenders w którego skład wchodzi żel pod prysznic, balsam do ciała oraz mydełko w iście słodkiej nucie. Dłuższa recenzja powinna pojawić się niebawem także jeśli jesteście ciekawe to wyczekujcie posta :)


Kolejna butla ulubionego płynu micelarnego sięgnęła dna więc trzeba było uzupełnić braki - w Superpharmie możecie go teraz znaleźć na promocji -30% wiec myślę, że warto się przejść.


Ostatnimi nowościami w tym bądź co bądź krótszym miesiącu było zamówienie ze strony ekobieca. Głównie zależało mi na podkładzie Revlonu w cenie 23zł - skusiłam się tym razem na odcień 150 Buff gdyż 180 była lekko za ciemna. Jeśli chcecie więcej o nim poczytać to zapraszam tutaj. Klej do rzęs to tak naprawdę zachcianka - DUO spokojnie starczyłby mi pewnie jeszcze na rok jak nie dłużej jednak czasem miałam problem z odklejającymi się kącikami. Klej Ardell polecała KatOsu także zobaczymy jak się sprawdzi i najwyżej zrobię porównanie obydwu :) Zamówiłam dodatkowo dwie próbki podkładu z czego niestety znalazłam tylko jedną wpadającą bardziej w różowe tony (zobaczymy jak będzie wyglądał na twarzy). 

Jak u Was w tym miesiącu z nowościami? Poszalałyście? Nowa paleta i pędzle Zoeva zakupione? 



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



Brak komentarzy

Prześlij komentarz