Manicure
Makijaż
Recenzje

niedziela, 22 marca 2015

Brwi idealne .. Jak je uzyskać?


Tak naprawdę dobrze podkreślone brwi stanowią 50% sukcesu całego makijażu - to one są ramą oka i nieumiejętnie podkreślone mogą zepsuć cały efekt. Dość długo szukałam produktów które idealnie trafiałyby w mój gust jeśli chodzi o tą kwestię. Przez kosmetyczkę przewinęło się kilka kredek, cieni do brwi, farbek, żeli jednak tylko kilka z nich zasłużyło na miano "tych naj". Zapraszam do dalszego czytania.


Podkreślanie moich brwi można podzielić na 3 etapy:
  • znalezienie odpowiednich narzędzi
  • znalezienie odpowiednich produktów do podkreślenia
  • znalezienie odpowiednich produktów do wyczyszczenia dolnej linii

Przede wszystkim nie ma dobrego podkreślenia brwi bez odpowiednich narzędzi. Przez kilkuletnią przygodę z makijażem udało mi się znaleźć te 4 najlepsze. W ich skład wchodzą: Zoeva #322 Brow Line do wyrysowania/podkreślenia kształtu, Hakuro H85 (starsza wersja) do zagruntowania cieniem żelowej konsystencji farbki, Hakuro H61 do wyczyszczenia dolnej linii korektorem oraz Maestro EB506 do wyczesania nadmiaru produktów z brwi. 


Z początku moje brwi były bardzo liche co możecie zobaczyć chociażby tutaj (na własne życzenie zrobiłam sobie tzw nitki swego czasu bardzo modne). Planuję zrobić post na temat moich brwi gdyż widzę ogromną poprawę! Przechodząc jednak do produktów które zawładnęły moim brwiowym światem. W skład ich wchodzą: 

1. Mineral Liner, Vipera
__________________________
Drugi, zaraz po ulubionym ostatnimi czasy produkcie MUFE jest mineralny liner do brwi marki Vipera. Dostępny w 4 kolorach więc z pewnością każda znajdzie coś dla siebie. Można nim dorysować pojedyncze włoski, trzyma się cały dzień utrwalony dodatkowo cieniem. Nie ściera się, nie zmienia koloru, kosztuje ok. 15 zł.

2. Color Tattoo, Maybelline
__________________________
Tego produktu chyba nie trzeba już nikomu przedstawiać - Color Tattoo w kolorze 040 Permanent Taupe. Bardzo chłodny produkt który świetnie sprawdzi się zarówno jako kremowy cień położony solo na powiece, baza pod pozostałe cienie ale także produkt do uzupełniania czy podkreślania brwi. Na mojej skórze wybijają się jego szarawe tony jednak lekko podrasowany nieco cieplejszymi cieniami na brwiach wygląda znakomicie. Na promocji można znaleźć go już za 25 zł. Nie ściera się w ciągu dnia, nie blednie.

3. Aqua Brow, Make Up For Ever
__________________________
Jak dla mnie produkt idealny - głębszą recenzję możecie znaleźć tutaj ;)

4. Clever Brow, MIYO
__________________________
Najlepszy żel do utrwalania brwi z jakim miałam styczność a trochę ich było ;) Jako jedyny potrafi utrzymać moje brwi w ryzach przez cały dzień. Występuje w dwóch kolorach: czarnym i brązowym, kosztuje niecałe 8 zł więc jeśli szukacie świetnego produktu w niewielkiej cenie to polecam bo naprawdę warto! ;)

5. Chłodne, brązowe cienie, Makeup Revolution
__________________________
Zarówno w palecie Death by Chocolate jak i I Heart Chocolate znajdują się idealnie chłodne, brązowe cienie świetnie sprawdzające się do podkreślania brwi. Mocno napigmentowane, trzymające się cały dzień na brwiach, nieosypujące więc czego chcieć więcej ;-)



Po całkowitym podkreśleniu farbkami oraz cieniami przychodzi czas na wyczesanie nadmiaru produktów oraz wyczyszczenie i podkreślenie dolnej linii brwi aby była ona nieskazitelna. Do tego celu fantastycznie sprawdzają się:

1. Korektor pod oczy, Diadem Cosmetics
__________________________
O tym produkcie więcej pisałam w tym poście. Jest na tyle lekki i jasny że idealnie sprawdza się do czyszczenia dolnej linii brwi. Kosztuje niewiele bo jedynie 14 zł a kupując go wspieramy akcję 2H.

2. Ideal Cover Make Up, Kobo Professional +, Duraline, Inglot
__________________________
Sam podkład jest zbyt ciężki żeby stosować go solo na twarz jednak połączony z kroplą Duraline z Inglota czyści dolną linię brwi jak mało który produkt. W tym połączeniu wystarczą na bardzo długi czas przez swoją wydajność. Ideal Cover Make Up to koszt jedynie 20 zł. Bardzo dobrze współpracuje z cieniami - nie ważą się na nim ani nie rolują ;-)


Jestem ciekawa w jaki sposób i czy w ogóle podkreślacie swoje brwi?
Dajcie znać w komentarzach ;-)


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



58 komentarzy
  1. ja szukam cały czas idealnego sposobu, zazwyczaj pomaga mi w tym kosmetyczka i henna, żeby było mi łatwiej, ale i tak widzę, że coraz gorzej mi to wychodzi ;<< więc muszę się zakręcić dookoła tych Twoich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie henna utrzymuje się max 4-6 dni także kosmetyki do podkreślania są niezbędne ;)

      Usuń
  2. Ja co jakiś czas robię w domu hennę, co bardzo mi ułatwia zadanie, gdyż w porównaniu do włosów brwi mam mego rzadkie i jasne. A na co dzień podkreślam je cieniami z paletki Pierre Rene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Henna to dobra podstawa jednak u mnie trzyma się kilka dni - max. do tygodnia także później bez produktów do podkreślania się nie obędzie chociaż w sumie moje brwi znacznie się poprawiły pod naturalnym względem wizualnym ;)

      Usuń
  3. jak się czyta to się wydaje proste, ale chyba powinnam najpierw przejść takie jedno stylizowanie brwii pod okiem fachowca, żebym mogła to potem odtworzyć w domu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście uczyłam się na własnych błędach i przeszłam z mega krzaków na nitki, plemniki a teraz cierpiałam przez wiele lat żeby przywrócić brwiom w miarę naturalny, normalny wygląd ;)

      Usuń
  4. Ja bardzo długo z brwiami nie robiłam nic poza regulowaniem i ewentualnie przeczesaniem szczoteczką od starego tuszu:> Od jakiegoś czasu używam do brwi kredki Glazel, którą znalazłam w Shinyboxie i jest mój pierwszy kosmetyk do brwi (wstyd się przyznać). Pewnie powoli będę dojrzewać też do innych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z biegiem czasu na pewno będziesz chciała eksperymentować z produktami do brwi - chyba, że z natury masz gęste i nie zrobiłaś sobie krzywdy regulowaniem ;-) W takim wypadku sam cień powinien być idealny ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cóż to za kredka? :D Przez moją kosmetyczkę przewinęła się i czeska kredka i Golden Rose i Catrice i Essence ale niestety żadna z nich nie została na dłużej :(

      Usuń
  6. Aqua brow też planuję kupić w następnym miesiącu :-) Maybelline Color Tattoo niestety się u mnie nie sprawdził. Pędzel hakuro h85 również posiadam i bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jaki kolor AB się zdecydujesz i czemu Maybelline CT się nie sprawdził - zbyt zimny? ;)

      Usuń
    2. Zbyt zimny i wydaje mi się za ciemny :-) w sklepie stacjonarnym MUFE dobrano mi odcień 25. Chciałam kupić od razu, a akurat ten odcień się skończył, po targach, na których było -30% od ceny salonowej. Ale w kwietniu juz kupie, bo ta Pani ma dla mnie odłożyć jedną, gdyż nie chce przepłacać w sephorze :-)

      Usuń
  7. Ja uwielbiam ten liner z Vipery. Może kiedys skuszę się na MUFE, ale na razie satysfakcjonuje mnie w zupełności :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety z Vipery wybija się ceglasty kolor chociaż na początku było całkiem okej tak samo jak i u siostry - dziwny produkt :D

      Usuń
  8. Najczęściej używam właśnie color tatoo i hakuro h 85:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zupełności wystarczy Ci sam Color Tattoo? Nie musisz go już niczym gruntować? ;)

      Usuń
  9. ja używam żelu do stylizacji rzęs od Revitalash i jestem zadowolona, mam okropnie niesforne włoski a on je fajnie usztywni i wprowadzi na swoje miejsce. Już ich nie przyciemniam bo same w sobie są ciemne. Przyznam szczerze, że do tej pory ograniczałam się jedynie do regulacji co było błędem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się marzy żel do brwi Senny ale to może kiedyś (jak zużyję zapasy) :D Moje brwi również są nieco ciemniejsze i swego czasu je rozjaśniałam jednak ta mania mi przeszła :D

      Usuń
  10. Mam fioła na punkcie brwi ale uważam że moje niestety są nie równe. Za każdym razem próbuje przestać je regulować sama by wybrać się do kosmetyczki ale czuje że strasznie wyglądam z krzaczkami;D Ale może w końcu się zmobilizuje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie! :D Również mam fioła na ich punkcie i z totalnych nitek, plemniczków udało mi się wyhodować w miarę reprezentatywne brwi chociaż walka o nie trwa nadal bo dużo im brakuje do ideałów :D

      Usuń
  11. U mnie do podkreślania brwi dobrze sprawdza się zwykła kredka czy cień do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy mojej skórze niestety sama kredka nie wystarcza gdyż się ściera :(

      Usuń
  12. o tak zgadzam sie , brwi to nasza oprawa twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja Color Tattoo kupiłam za 14 zł na ezebra.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostępny był kolor 040? :D Ooo proszę ;)

      Usuń
  14. Ja używam tylko jednego kosmetyku. Kredkiz Catrice, która ma z jednej strony kredkę, z drugiej grzebyk do wyczesywania ;) i reguluję je pęsetką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który kolor kredki sobie wybrałaś? ;) Przez długi czas jej używałam jednak denerwowało mnie ścieranie się pod koniec dnia :(

      Usuń
  15. Fajny post :) ja chętnie bym jeszcze zobaczyła krok po kroku :) Na razie używam tatuażu ;), cieni z Essence i żeli z Eveline :) Pędzelek mam z Essence a szczoteczkę po starym tuszu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W planach mam jeszcze post na temat metamorfozy moich brwi i własnie podkreślanie krok po kroku ;)

      Usuń
  16. Ja niestety nie umiem ogarnąć swoich brwi, dlatego nic z nimi nie robię. Jedynie trochę wyreguluję, co także nie jest moją mocną stroną :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czasem dojdziesz do wprawy tak jak to było w moim przypadku ;)

      Usuń
  17. brakuje mi własnie tej szczoteczki do wyczesywania nadmiaru z brwi, muszę koniecznie kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama dorzuciłam ją przy okazji jakiegoś zamówienia bo stara już praktycznie do niczego się nie nadawała a ta sprawdza się w sam raz ;)

      Usuń
  18. Ja mam naturalnie czarne brwi. Jedynie przeczesuje je szczoteczką i tyle. Trzymają się w ryzach bez żeli i tego typu produktów

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje brwi są naturalnie jasne, jak je pomaluję twarz od razu nabiera lepszego wyrazu :) Póki co najlepiej sprawdza się u mnie kremowy cień z Maybelline + pędzelek z Hakuro H85, ale nie miałam w sumie zbyt wielu kosmetyków do podkreślania brwi, cały czas testuję i szukam ideału, chociaż z Color Tattoo jestem w 90% zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że CT sprawdza się w 90% gorzej by było gdybyś nie znalazła w ogóle niczego ;) Widzę, że pędzelek H85 przewija się już któryś raz w komentarzach co świadczy o jego świetności ;)

      Usuń
  20. chciałabym, ale nie wiem czy moje ciemne brwi powinny być jeszcze bardziej podkreślane.. żeby nie powstało nie wiadomo jakie 'ufo';p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jak nie kredką czy linerem to samym cieniem - delikatniejszy efekt ;)

      Usuń
  21. Bardzo ciekawy post :)
    Podkreślam swoje brwi za pomocą kredki w brązowym kolorze:)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi bardzo zależy mi na tym, żeby za mocno nie przerysować brwi. Bardzo tego efektu nie lubię, a jakoś często mi wychodzi. Przynajmniej takie mam wrażenie. Póki co używam szaro-brązowego cienia z paletki loreala i przezroczystej maskary. Czasami ograniczam się tylko do tuszu do brwi Wibo. Widzę, że coś podobnego mam Maybelline, muszę się przyjrzeć bliżej temu produktowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama dążę do bardziej naturalnego podkreślania jednak nie zawsze to wychodzi - z biegiem czasu dojdziemy do wprawy! ;)

      Usuń
  23. Ja po idealne brwi idę zawsze do kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie byłam u kosmetyczki - boję się, że wróciłabym do domu z niczym :( a tak jak zrobiłam sobie krzywdę to byłam tylko na siebie zła :D

      Usuń
  24. Cienia Maybelline w tym odcieniu też używam do brwi, ale faktyczni e jeszcze lepiej wygląda po podrasowaniu innymi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jestem sama w tym przekonaniu ;)

      Usuń
  25. Super wszystko opisane, jedynie brakuje efektów przed i po :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekty przed i po będą w oddzielnym poście wraz z metamorfozą ;)

      Usuń
  26. ja ostatnio bardzo polubiłam paletkę z catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja albo kredka albo cienie.. :D Niedługo dojdzie jakiś żel do brwi, ale jeszcze nie potrafię zdecydować się który zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście polecam Ci ten z MIYO - utrwala jak lakier do włosów! :D

      Usuń
  28. Na chwile obecną swoje brwi podkreślam *werble* .. brązowym eyelinerem! :) Tak, właśnie tak. Kiedyś na samym początku podkreślałam brwi brązową kredką, wyglądałam dość komicznie z mocno wyrysowanymi brwiami. Potem przerzuciłam się na cienie, aż w końcu stwierdziłam, że nie chce mi się bawić i teraz bawie się z eyelinerem. Może to dość dziwny sposób na podkreślanie brwi, aczkolwiek dla mnie jest to naprawdę szybki sposób na zrobienie sobie brwi. ;))) I przynajmniej nie wyglądają aż tak komicznie jak wcześniej. ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swego czasu również sięgałam po eyeliner jednak efekt był niestety dość komiczny i szybko z tego zrezygnowałam :D

      Usuń
  29. I Like your blog very much! I found your posts very interesting! And also I like your beautiful photos! I know that blog requires much time, but keep doing it!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem na etapie szukania odpowiednich produktów. Moje brwi są dość gęste, więc potrzebują lekkiego podkreślenia.

    OdpowiedzUsuń