Manicure
Makijaż
Recenzje

czwartek, 2 kwietnia 2015

Top 5 | Najchętniej czytane w marcu.


Dość dawno nie było postu z serii TOP 5 pomimo, że cieszyła się on dość dużą popularnością z tego co pamiętam ;) W jednym poście zebranych jest 5 najchętniej czytanych postów w danym miesiącu - marzec już za nami więc śmiało mogę zakończyć go własnie takim podsumowaniem. Jeśli jesteście ciekawe co przykuwało Waszą uwagę i trafiło do zestawienia to zapraszam dalej ;)

Podczas kolejnych porządków odkryłam kilka kosmetyków które leżą praktycznie nieużywane - może wśród Was znalazłyby się chętne osoby które zapewniłyby im nowy dom? Jeśli tak to zapraszam do dalszej części postu, może coś wpadnie Wam w oko ;) 



Tak naprawdę dobrze podkreślone brwi stanowią 50% sukcesu całego makijażu - to one są ramą oka i nieumiejętnie podkreślone mogą zepsuć cały efekt. Dość długo szukałam produktów które idealnie trafiałyby w mój gust jeśli chodzi o tą kwestię. Przez kosmetyczkę przewinęło się kilka kredek, cieni do brwi, farbek, żeli jednak tylko kilka z nich zasłużyło na miano "tych naj". Zapraszam do dalszego czytania.



Przyznaję się bez bicia! Marzec się jeszcze dobrze nie rozpoczął a ja już poszalałam z zakupami w tym miesiącu ;) Tym razem wyszło mniej więcej po równo z kolorówką jak i pielęgnacją - jeśli jesteście ciekawe co będę testowała w najbliższym czasie to zapraszam dalej ...


We wcześniejszym poście dotyczącym wesela wspominałam Wam co nieco o fotografie,kamerzyście, zespole, sali oraz terminie w kościele - jeśli go przegapiłyście to zapraszam tutaj. Tym razem przyszedł czas na kolejne etapy "zmagań" z tematem ;) Jeśli jesteście ciekawe, co takiego dalej udało nam się załatwić to zapraszam dalej ;-)




Jakiś czas temu otrzymałam propozycję podjęcia współpracy od Pana Mateusza oraz marki Diademjednak nie jest ona zwykła, ma na celu rozpowszechnienie wiadomości o genialnej inicjatywie 2h. Dodatkowo przetestowałam 3 dowolnie wybrane przez siebie kosmetyki dzięki czemu łączymy przyjemne z pożytecznym. Jeśli zainteresował Was temat inicjatywy oraz recenzja to zapraszam do dalszej części :) 


Jeśli ominęłyście któryś z tych postów to serdecznie Was zapraszam! ;) 
Koniecznie dajcie znać o czym chciałybyście przeczytać w kwietniu.


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



7 komentarzy
  1. Mnie bardzo zainteresował post o brwiach - ale i na inne rzucę okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś podać nazwy tych trzech czcionek z pierwszego zdjęcia? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie pamiętam ich nazw a trudno znaleźć je pośród tysiąca :)

      Usuń
  3. 5 lecę zobaczyć, bo chyba nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jakoś umknął mojej uwadze post o organizacji wesele, tzn., jego druga część. Idę nadrabiać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. czytałam wszytskie ;D - taka dumna ;D

    OdpowiedzUsuń