Makijaż
Paznokcie
Recenzje

wtorek, 5 maja 2015

Dobre cienie za grosze? | Sensique Velvet Touch Eyeshadow


Będąc pasjonatkami makijażu z pewnością wiecie jak ciężko jest dostać dobrze napigmentowane cienie w przystępnej cenie. Firma Sensique postanowiła uzupełnić tą lukę tworząć serię Velvet Touch Eyeshadow. Osobiście posiadam 8 sztuk prezentowanych w nowościach miesiąca sierpnia tutaj. Niestety dwa z nich podczas deportacji do magnetycznej palety uległy lekkiemu zniszczeniu i nie jestem ich w stanie pokazać osobno jednak pojawią się pod koniec posta w swatchach :) Jeśli jesteście ciekawe co mam Wam do przekazania na ich temat to zapraszam do dalszej części. 


Cienie zamknięte są w plastikowym, solidnie wykonanym opakowaniu które czasem ciężko jest otworzyć. Mieszczą w sobie 2g produktu i kosztują niecałe 7zł. Dostępne są wszędzie tam, gdzie znajduje się szafa My Secret - głównie drogeria Natura.  Jak już wcześniej wspomniałam chciałam je wszystkie przetransportować do palety magnetycznej gdyż są identycznej wielkości jak cienie marki Inglot. 


Gama kolorystyczna jest dość rozbudowana i każda z Nas znajdzie coś dla siebie - począwszy od bezpiecznych beży i brązów po żółcie i fiolety. Konsystencja ich jest nieco kredowa, pudrowa, lekko suchawa co nie znaczy, że są niewidoczne a oku a wręcz przeciwnie. Na bazie pod cienie można wyczarować fantastyczne makijaże utrzymujące się cały dzień. Nie ścierają się, nie bledną w ciągu dnia, nie zbierają w załamaniach. Nie wiem jak to jest w przypadku perłowych, satynowych kolorów gdyż sama posiadam tylko maty :) Dość często można znaleźć je na promocji w jeszcze niższej cenie - swoje dorwałam w akcji 1+1 (wtedy to już wyszły naprawdę za gorsze). 

Poniżej możecie zobaczyć pigmentację poszczególnych odcieni: 

156, 149, 153

155, 150, 151

154,152


Czy poleciłabym te cienie? Z pewnością! Są ładnie napigmentowane, dobrze się rozcierają, blendowanie nie sprawia trudności i świetnie łączą się z innymi cieniami. Na ich korzyść oczywiście przemawia niska cena. 

Dajcie znać co o nich sądzicie i czy miałyście z nimi styczność ;) 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



27 komentarzy
  1. Miałam kiedyś kolor 155 ale jeszcze w tej starej wersji i nie bardzo przypadł mi do gustu...ciekawa jestem jak się nowa wersja spisuje ale dużo czytam, że są bardzo fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory... Kuszą i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam z nimi styczności i raczej nie kuszą mnie takie tanie cienie :) mi moja naked basic 2 w zupełności wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no proszę jakie ładne kolorki i jak pigmentacja. Jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tych cieni - jakoś nigdy nie miałam zaufania do tej firmy :) ale może czas zmienić podejście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tej marce,kolory naprawdę przyciągają uwagę i są naprawdę śliczne.Mój problem polega na tym,że nie używam w ogóle cieni do oczu,pozostaje tylko nieśmiertelna kreska na górnej powiecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nie wyobrażam sobie mojego makijażu bez użycia cieni <3

      Usuń
  7. Kolory są bardzo ładne, bardzo lubię fiolety i pigmentacja niezła

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dwa odcienie tych cieni, są naprawdę bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swatche ładne, trzeba będzie kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jeden cień i rzadko go używam, bo jest zbyt słabo napigmentowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo proszę, który masz na myśli? :)

      Usuń
  11. Nie miałam okazji używać tych kolorów, ale już widzę, że nr 149 na pewno mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie dobra pigmentacja. Dawno temu miałam ich cienie i nawet lubiłam, one także były w matowym wykończeniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne kolory. Nie miałam jeszcze cieni z tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne kolorki ;)
    Na wiosnę jak znalazł :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ale cudne kolorki! bosko wygladają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory w sam raz na nadchodzące lato czy nawet wiosnę :)

      Usuń
  16. 155 - mam i bardzo często go używam nawet solo na powiece :)

    OdpowiedzUsuń