Manicure
Makijaż
Recenzje

piątek, 10 lipca 2015

Nowości: Isana, BabyDream, Bielenda, Kallos, Smashbox, Estee Lauder, Mac, Inglot, Kobo, Zoeva.


Jak co miesiąc nie mogło obyć się bez podsumowania kosmetyków kolorowych jak i pięlęgnacji która wpadła w moje ręce w ostatnim czasie. Znajdą się tutaj zarówno żele pod prysznic, maska do włosów, baza i podkład ale także cienie czy kredki - jeśli jesteście ciekawe to zapraszam do dalszej częsci posta. 


BEBEAUTY,  KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC - KARMEL
________________
W Biedronce jakiś czas temu ponownie pojawiła się rozszerzona oferta kosmetyków zarówno pielęgnacyjnych jak i kolorowych - tym razem w moje ręce wpadł tylko kremowy żel pod prysznic o niezwykle słodkim - moim - karmelowym zapachu. Duża butla, przystępna cena więc czegóż chcieć więcej ;)

HELIX VITAL CARE, BALSAM NAWILŻAJĄCY Z FILTRATEM ZE ŚLUZU ŚLIMAKA
________________
 W tym miesiącu dostałam również możliwość przetestowania jednego z pięciu nowych balsamów do ciała marki Vis Plantis z filtratem ze śluzu ślimaka w wersji nawilżającej. Ogromną miłośniczą smarowania się w gorące, parne dni nie jestem jednak lubię testować nowości w tej dziedzinie więc zobaczymy jak się sprawdzi. Za jakiś czas możecie spodziewać się recenzji.


ISANA MED, EMULSJA DO CIAŁA Z MOCZNIKIEM 5,5%
________________
Po pierwszym kontakcie z promieniami słonecznymi miałam dosłownie poparzone nogi i aby je jakoś podratować sięgnęłam po emulsję do ciała z mocznikiem marki Isana. Niestety nie jest to produkt dla mnie gdyż strasznie długo się wchłania a do tego pozostawia lepką powłokę a szkoda bo naprawę pokładałam w nim nadzieje. 

BABYDREAM, SZAMPON UŁATWIAJĄCY ROZCZESYWANIE
________________
Kupiłam go z ciekawości w zastępstwie standardowej wersji Babydream i na dzień dzisiejszy śmiało mogę nazwać go ulubieńcem. Dla moich włosów jest o niebo lepszy - nie muszę co kolejne używać odżywki na końcówki żeby prezentowały się w miare dobrze. Co najważniejsze moje włosy są bardziej miękkie i puszyste.  


ISANA, ŻELE POD PRYSZNIC
________________
Tych żeli pod prysznic nie trzeba chyba już nikomu przedstawiać - piękne zapachy, niska cena, brak przesuszenia. POLECAM! ;)


VINTAGE BODY OIL, OLEJEK DO KĄPIELI ORAZ ŻEL POD PRYSZNIC
________________
Jakby jeszcze żeli było za mało to kolejnymi są produkty do kąpieli wcześniej nie znanej mi firmy o dość intrygującym, przyjemnym zapachu. Na razie nic więcej nie mogę na ich temat powiedzieć gdyż czekają na swoją kolej. 


BLANX MED, INTENSYWNY EFEKT USUWANIA PRZEBARWIEŃ
________________
Nie chciałam męczyć swych zębów przed ślubem stricte tradycyjnym wybielaniem ani paskami tak więc wszyscy w domu sięgnęliśmy po pastę Blanx której zadaniem jest usunięcie efektu przebarwień. Przy dłuższym stosowaniu z pewnością można zaobserwować rezultaty.

BIELENDA, SEXY LOOK - NIEWIDZIALNY BIUSTONOSZ W ŻELU Z SILIKONEM
________________
Ten produkt zobaczyłam w tym filmiku i stwierdziłam, że najwyższa pora zadbać o swój dekolt. Pięknie pachnie, trochę dłużej się wchłania jednak zobaczymy co będzie przy dłuższym stosowaniu. 


KALLOS, BANANOWA MASKA DO WŁOSÓW
________________
Obłędny zapach! Żałuję, że dopiero teraz po nią sięgnęłam. Spisuje się równie dobrze, jak mleczna wersja. Ogromne opakowanie za grosze - polecam każdemu kto uwielbia prawdziwy zapach bananów.

VINSVIN, MYDEŁKO NATURALNE Z NANOSREBREM
________________
Moje zapasy w kategorii produktów do mycia twarzy zostały opróżnione także postanowiłam sięgnąć po mydełko które pierwszy raz zobaczyłam na kanale Martyny.  Ma dość specyficzny ale przyjemny zapach a przy tym nie ściąga mojej skóry. Zobaczymy czy polubimy się na dłuższą metę. 


ISANA PROFESSIONAL, ODŻYWKA DO WŁOSÓW BARDZO ZNISZCZONYCH I SUCHYCH
________________
Ulubiona odżywka b/s z Joanny dotyka dna także postanowiłam spróbować czegoś nowego - polecanej przez wiele dziewczyn odżywki do włosów bardzo zniszczonych i suchych z Isany. Nie stosowałam jej jeszcze na swoje włosy ale jestem dobrej myśli w stosunku co do niej :)

AVA, AKTYWATOR MŁODOŚCI - WITAMINA C Z ACEROLĄ
________________
Kolejne opakowanie serum z witaminą C - wcześniejsze pokazywałam Wam chyba w tamtym miesiącu - dorzuciłam je do koszyka podczas zamówienia innych produktów. 


JOANNA SENSUAL, PLASTRY DO DEPILACJI CIAŁA
________________
Bardzo pomocne przy regulacji brwi  - istnieje teoria uszkodzenia sobie nerówów czy skóry jednak nic takiego jeszcze w moim przypadku nie miało miejsca i raczej mieć nie będzie :)

TAMI, BAWEŁNIANE CHUSTECZKI KOSMETYCZNE
________________
Jakiś czas temu starałam się zamienić zwykły ręczniczek przecierania twarzy po demakijażu na ręczniki papierowe - po części się udało jednak znów wróciłam do tradycyjnej metody. U Karoliny ze Stylizacji dostrzegłam nowość marki Tami - bawełniane chusteczki kosmetyczne. Są całkiem miłe w uczuciu, nie kosztują majątku. Zobaczymy jak się spiszą na dłuższą metę :)


NIVEA MEN, SENSITIVE POST SHAVE BALM
________________
NikkieTutorials w swoich filmikach pokazywała kilka razy świetną bazę pod makijaż - balsam po goleniu dla mężczyzn Nivea. Postanowiłam się skusić na mniejszą wersję i dobrze zrobiłam bo niestety u mnie się ona nie sprawdza. To nie to czego szukam - produkt się nie zmarnuje gdyż mój K. z chęcią go przyjmie pod swoje skrzydła. 


SMASHBOX, PHOTO FINISH OIL FREE
________________
Przechodząc do kolorówki czyli tego co tygryski lubią najbardziej! Jak już kilka razy wspominałam na blogu planuję swój ślubny makijaż wykonać sama. Od dobrych 6 miesięcy staram się kompletować kosmetyki na których wiem, że będę mogła polegać - do tego grona dołączyła baza Smashbox przez jednych uwielbiana, innych zaś znienawidzona. Osobiście zaliczam się do tej pierwszej grupy i po testach w upale który właśnie przyszedł wiem, że to jest właśnie ten kosmetyk ;-)

ESTEE LAUDER DOUBLE WEAR
________________
Tego gagatka nikomu już chyba nie trzeba przedstawiać - produkt legenda! Byłam w szoku kiedy po raz pierwszy go zaaplikowałam gdyż na mojej tłustej cerze trzymał się nieskazitelnie bite 12 godzin. Co jakiś czas z ciekawości przykładałam chusteczkę aby zobaczyć czy coś na niej zostanie - kompletnie nic! Po zakupie tego produktu moja ślubna kosmetyczka jest już gotowa :)

SYLVECO, ODŻYWCZA POMADKA Z PEELINGIEM
________________
Jeśli chodzi jeszcze o pielęgnację to postanowiłam skusić się w końcu na osławioną pomadkę z peelingiem marki Sylveco. Przyjemnie pielęgnuje moje usta tylko muszę zdecydowanie częściej po nią sięgać. 


MAC, POMPKA DO PODKŁADU
________________
Jeśli podkład Estee Lauder Double Wear to i pompka z MACa gdyż już na dzień dzisiejszy wiem, że nie skończy się na jednej buteleczce podkładu do zadań specjalnych. W końcu udało mi się ustrzelić ją na stronie dostępną online - dodatkowo do każdego zamówienia dostajemy gratis (u mnie była to baza pod makijaż widoczna na zdjęciu wcześniej) :)

INGLOT, PUDER HD 403 + KASETKA
________________
Dość długo zastanawiałam się nad tym produktem - jednego dnia go uwielbiam, innego nienawidzę. Mowa oczywiście o pudrze HD z Inglota w kolorze żółtym. Pięknie rozświetla okolice pod oczami tylko umiejętnie nałożony - niestety można z nim przesadzić tak jak to miało miejsce w moim przypadku. Jeśli się z nim polubię to z pewnością wyląduje w ulubieńcach pewnego miesiąca.

SLEEK, RÓŻ DO POLICZKÓW ANTIQUE
________________
Mój idealny kolor różu - nigdzie nie mogłam do znaleźć dostępnego, dopiero na kosmetykomanii z tego co kojarzę. Nie wahałam się ani chwili i dodałam do koszyka. Stary egzemplarz dotyka dna a nie chciałam się z nim żegnać na zawsze także dobrze mieć kolejne opakowanie w zapasie.

MY SECRET, FACE ILLUMINATOR POWDER
________________
Zaraz po wejściu tego produktu to Natury nie wiedziałam nad czym jest taki zachwyt - po pierwszych testach na dłoni olałam go totalnie jednak przyszła promocja na -40% i się na niego skusiłam i co więcej wcale nie żałuję! ;) Nic nie szkodzi, że na dzień dzisiejszy w mojej "kolekcji" znajduje się 7 produktów do rozświetlania.

MAKEUP REVOLUTION, FOCUS&FIX
________________
Dołączony do pewnego zamówienia jako gratis - pod oczy i na niedoskonałości jak dla mnie trageria jednak świetnie sprawdza się do czyszczenia/wyrównywania linii pod brwiami.


KOBO, WKŁADY DO KASETKI (102, 139, 206)
________________
Bardzo lubię cienie tej marki a jeszcze bardziej wkłady na promocji -40%.  W tej edycji wpadły w moje ręce jedynie trzy kolory - 102 (Almond), 139 (Chocolate Sweets) oraz 206 (Cooper). Świetnie napigmentowane, niedrogie, ładnie blendują się z innymi cieniami a co najważniejsze nie osypują się.

KOBO, ILUMINOUS BACKED COLOUR
________________
Kolejnym cieniem Kobo - tym razem wypiekanym - który przykuł moją uwagę był odcień 311 Apricot Glow. Na dłoni prezentuje się obłędnie, na powiece trochę gorzej ale także sobie radzi. Również był objęty promocją -40%.

INGLOT, AMC BROW LINER GEL 20
________________
Moimi dwoma najnowszymi nabytkami są pigment i pomada do brwi z Inglota. Dość długo zastanawiałam się nad tym zakupem gdyż produktów do podkreślania brwi jest u mnie pod dostatkiem. Jak już podjęłam decyzję o zakupie to nie wiedziałam zdecydować - jadąc do salonu byłam święcie przekonana o zakupie 19 jednak po porównaniu dwóch produktów obok siebie padło na 20 z czego się niezmiernie cieszę.

INGLOT, AMC PURE PIGMENT EYE SHADOW 115
________________
Po obejrzeniu filmu Zmalowanej z propozycją makijażu ślubnego zapragnęłam go jeszcze bardziej ♥ To właśnie on powęrdował na powieki podczas mojego próbnego makiajażu który pokazywałam Wam na IG ;)


CATRICE, LONGLASTING EYE PENCIL WATERPROOF 100
________________
Fantastycznie odbijająca światło, długotrwała kredka do oczu w pięknym szampaństkim kolorze o perłowym wykończeniu. Idealnie sprawdzi się jako akcent w wewnętrzym kąciku oka.

ESSENCE, GEL EYE PENCIL WATERPROOF
________________
Miękka, chłodno-brązowa, wykręcana kredka (nie temperujcie jej tak jak ja) która dość dobrze trzyma się na linii wodnej a nie kosztuje zbyt wiele.

BHCOSMETICS, JUMBO CONCEALER PENCIL (FAIR)
________________
Nigdy bym nie pomyślała, że będę używała korektora w kredce na linię wodną! Natalia z bloga I Love My Addiction w jednym ze swoich filmików wspominała o tym triku - na mojej linii wodnej niewiele produktów trzyma się dłużej a niżeli 3-4 godziny zaś w tym przypadku jest zupełnie inaczej ;-)

ESSENCE, LIPLINER 05 SOFT BERRY
________________
Jakiś czas temu pokochałam kredki do ust marki Essence. Z początku były to tylko 2 sztuki - na dzień dzisiejszy jest ich 5 i nie mówię nie kolejnym kolorom ;) Świetna jakość w niskiej cenie. Śmiało mogę polecić je z czystym sercem każdemu.



ZOEVA, COCOA BLEND
________________
Nie mogłam oprzeć się kolejnej nowości marki Zoeva - uwielbiam te palety i w moim kufrze nie znajdzie się nic poza cieniami tej marki, Inglota, Kobo oraz Hean. W niedalekiej przyszłości planuję powrócić do publikowania makijaży więc z pewnością będziecie mogły zobaczyć ją w akcji  ;-)

PĘDZLE: HAKURO H80, KAVAI 87 i 90, BEAUTY CREW BCT-22 i 10x2
________________
Pędzli nigdy za wiele - pokochałam pracę z małymi sztukami i stąd też wybór tych modeli. Firmę Hakuro znam już dość długo zaś Kavai i Beauty Crew to totalna nowość i zobaczymy jak się spiszą :)


Dajcie koniecznie znać czy miałyście którąś z prezentowanych rzeczy a jeśli tak to jak się sprawdzała? ;-)

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



56 komentarzy
  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  35. Sporo nowości, część z tych produktów znam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Brawa dla mnie!! ;-) Nie ma to jak pokasować komentarze :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się nawet najlepszym :)

      Usuń
    2. Własnie mi się wydawało, że coś jest nie tak :) To nic, chcący przecież tego nie zrobiłaś :) :*! Świetne zakupy, aż się oczy zaświeciły :) Śliczne odcienie cieni do powiek :)

      Usuń
  37. Mnóstwo nowości, czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja akurat całkiem polubiłam to mleczko z mocznikiem Isany, choć na pewno nie jest to mój ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Paletka z Zoevy i konturówki z Essence to bardzo dobry zakup. Używam tych produktów na co dzień i uważam, że są rewelacyjnej jakości.

    OdpowiedzUsuń