Makijaż
Paznokcie
Recenzje

czwartek, 20 sierpnia 2015

Kosmetyczni ulubieńcy lipca: Inglot, Semilac, Mac, Wibo, My Secret i inni.


Miesiąc sierpień w pełni dlatego też przyszła pora na ulubieńców lipca. W tym czasie zebrało się kilka kosmetyków do makijażu twarzy ale także paznokci.  Szczerze mówiąc nie myślałam, że będzie tego aż tyle z racji na zalatanie związane ze sprawami organizacyjnymi. Jeśli jesteście ciekawe co dokładniej trafiło na moją listę, zapraszam dalej ...

ROZŚWIETLACZ WIBO DIAMOND ILLUMINATOR
___________________________________________
Nie ma u mnie codziennego makijażu bez rozświetlonych kości policzkowych. W ubiegłym miesiącu namiętnie używałam zarówno rozświetlacza z Wibo jak i My Secret - nie mogłam się zdecydować na jeden. Posiada przepiękny odcień oraz jest dość mocno napigmentowany, może nie tak jak Mary Lou jednak blisko mu do tego błysku. Co najlepsze produkt ten nie kosztuje więcej a niżeli 10zł a kupić go możecie w Rossmannie bądź tutaj.

CIEŃ FOLIOWY MAKEUP REVOLUTION #ROSE GOLD
___________________________________________
Dziewczynom uwielbiającym błysk nie trzeba przedstawiać tego pięknego złotka - tafla sama w sobie. Przepięknie prezentuje się w słońcu odbijając jego promienie, odświeża spojrzenie i dodaje tego czegoś w makijażu. Na moich powiekach trzyma się cały dzień nie rolując i zbierając się w załamaniach. Dostępny jest między innymi tutaj.

RÓŻ SLEEK #ANTIQUE
___________________________________________
Jest to produkt który zdecydowanie umieściłabym na swojej liście must have! Pokochałam go za jego piękny, przybrudzony, zgaszony kolor - za to jak prezentuje się na twarzy. Królował on w makijażach nie tylko miesiąca lipca ale także w sierpniu chętnie po niego sięgam. O jego mocy musiałybyście się przekonać na własnej skórze. Do dostania tutaj.

PUDER BRĄZUJĄCY INGLOT #505
___________________________________________
Jeszcze jakiś czas temu na rynku dostępne były jedynie produkty do konturowania twarzy w ciepłych tonacjach. Od kiedy firmy kosmetyczne pomyślały o wprowadzeniu chłodnych odcieni do swojej oferty ja zapałałam miłością do pudru Inglota #505. Nie rozstaje się z nim przy codziennym makijażu - fantastycznie współgra z różo-brązerem theBalm o którym mowa będzie w nowościach kosmetycznych. Produkt ten możecie znaleźć na wyspach Inglota bądź tutaj.


PAINT POT MAC SOFT OCHRE
___________________________________________
Idealna baza pod cienie wyrównująca koloryt powieki. Wybawienie w  upalne dni które ostatnimi czasy nas nawiedziły. Bardzo dobrze utrzymuje cienie sprawiając, że nie rolują się w załamaniach ani nie znikają z powieki dodatkowo podbijając ich pigment. Dostępny w salonach bądź na stronie tutaj.

POMADA DO BRWI INGLOT #20
___________________________________________
Przez moją kosmetyczkę przewinęło się wiele produktów do podkreślania brwi (mam na ich punkcie niezłego fioła). Kosmetykiem po który sięgałam najczęściej w miesiącu lipcu była właśnie nowość zaproponowana przez markę Inglot. Dostępna jest w szerokiej gamie kolorów więc z pewnością większość z Was znalazłaby coś dla siebie. Utrzymuje się cały dzień nie spływając ze skóry. Dostępna jest również na wyspach jak i tutaj.


ROZŚWIETLACZ MY SECRET FACE ILLUMINATOR
___________________________________________
Kolejna nowość na rynku która podbija serca wielu dziewczyn. Na równi z rozświetlaczem Wibo towarzyszyli w moim codziennym makijażu. Nieco bardziej cieplejszy kolor ale nadal wyglądający bardzo naturalnie. Napigmentowanie na porównywalnym poziomie. Utrzymuje się cały dzień na kościach policzkowych. Do kupienia w Drogerii Natura. 


PUDER HD INGLOT #403
___________________________________________ 
Produkt wprost stworzony dla osób kochających się w rozświetlonej strefie pod oczami. Niesamowicie odbija światło. Fantastycznie współgra z większością korektorów zapewniając nienaruszony stan przez wiele godzin. Przy mojej tłustej cerze nie stosowałam go na całą twarz gdyż bałam się o efekt kuli dyskotekowej. Do kupienia na wyspach Inglota lub tutaj


HYBRYDY SEMILAC
___________________________________________
Moja miłość do lakierów hybrydowych trwa już kilka dobrych miesięcy. Początkowo nie wpadałam w żaden zachwyt gdyż nie wyobrażałam sobie chodzić z jednym kolorem na paznokciach przez 2-3 tygodnie zaś mój pogląd na ten temat zmienił się diametralnie. Hybrydy są idealnych rozwiązaniem dla osób które cenią sobie swój czas a przy tym nienagannie wyglądający manicure przez długie  tygodnie (nie biorąc pod uwagę odrostów). Produkt dostępny tutaj.


ODŻYWKA DO RZĘS LONG4LASHES
___________________________________________
O moich efektach z odżywką L4L pisałam w tym poście. Na dzień dzisiejszy nie zmieniłam zdania na jej temat - dzięki niej mogłam w dniu ślubu cieszyć się ponownie pięknym wachlarzem rzęs. Do kupienia w Rossmannie, SuperPharm, Hebe bądź aptekach. 

TUSZ DO RZĘS MAYBELLINE LASH SENSATIONAL
___________________________________________
Moja przygoda z tuszami marki Maybelline rozpoczęła się kilka dobrych  lat temu kiedy to z ogromną chęcią sięgałam po różne wersję Colossal. Na tegorocznej promocji Rossmanna -49% skusiłam się na nowość - wersję Lash Sensational. Z początku była strasznie mokra, sklejała rzęsy, nieestetycznie odbijała się na górnej powiece jednak po czasie nabrała mocy - pięknie rozdzielała, pogrubiała i wydłużała rzęsy. W zapasach posiadam jeszcze jedno opakowanie jednak pod lupę wzięłam coś innego. Kupić ją można we wszystkich drogeriach. 

BH COSMETICS JUMBO CONCEALER #FAIR
___________________________________________
Swego czasu natknęłam się na trik z korektorem w kredce na linii wodnej dla osób które borykają się z mizerną trwałością różnego rodzaju kredek. Korektor ten bardzo dobrze sprawdza się w tej kwestii a co najważniejsze nie kosztuje zbyt wiele. Produkt dostępny tutaj

LOVELY EYELINER MATTE
___________________________________________
Jeden z lepszych czarnych eyelinerów z którymi miałam styczność. Nie ma równych w swoim przedziale cenowym. Głęboki, czarny jak smoła, matowy kolor, niezwykła trwałość, precyzyjny pędzelek - czego chcieć więcej? Produkt dostępny w Drogerii Rossmann oraz tutaj.


PĘDZEL INGLOT #4SS
___________________________________________
Znalezienie idealnego pędzla przeznaczonego do rozświetlacza zajęło mi jakiś czas jednak dzieki filmikom NikkieTutorials problem ten uciekł jak ręką odjął. Wybór padł na rodzimą firmę Inglot i pędzel 4SS. Świetnie sprawdza się w przeznaczonej mu roli, dobrze wyprofilowany, nie tworzy nieestetycznego wyglądu, nie gubi włosia ani kształtu. Szczerze polecam! ;) Do kupienia na wyspach Inglota bądź tutaj


Dajcie znać co sądzicie o moich ulubieńcach i czy miałyście z nimi styczność? :-)

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



85 komentarzy
  1. Znam tylko rozświetlacz z My Secret i pędzel z Inglota - również ich uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd mam ten pędzel nie używam niczgo innego - jest niezstąpiony! :D

      Usuń
  2. OOoo jest i folia z MUR, na którą się czaję od x czasu :D
    Same fajne produkty !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Folię polecam z całego serca - jest warta swej ceny i niesamowicie wydajna ;)

      Usuń
  3. nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale muszę się skusić na tę maskarę z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko bym przygarnęła:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ostatnio kupiłam puder do konturowania i pomadę do brwi z Inglota :) Jeszcze za krótko mam, żeby mieć ustaloną opinię, ale wydają się super :) A z matowych eyelinerów Lovely mam trzy pozostałe, wzięłabym też czarny, gdyby nie to, że mam cztery inne czarne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie czarnych eyelinerów też by się ze 4 znalazły jednak tylko ten z Lovely zyskał miano ulubieńca ;)

      Usuń
  6. Mnie ten puder z Inglota nr 403 uczyli :( ja miałam pudry do konturowania hd 503,504,505 i 509 i je odsprzedalam, bo na mnie jakoś wrażenia nie zrobiły :( Paint Pota mam właśnie na liście zakupów na najbliższy czas, jedynie nać kolorem się zastanawiam... :) A co do pędzli Inglot, to też kusi mnie kilka sztuk, ale na razie odpuszczam ze względu na cenę :) Kiedy można się spodziewać wpisu z nowościami? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowności! Muszę sobie porównać rozświetlacz Wibo z tym z Lovely.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie na szczęście na promocji w Rossmannie -49% zabrakło tego z Lovely i skusiłam się jedynie na Wibo i całe szczęście bo teraz w swojej "kolekcji" miałabym ok 5-6 produktów do rozświetlania ;)

      Usuń
  8. long4lashes też używam i jestem bardzo zadowolona, a z tuszem z maybelline zaczynam się zaprzyjaźniać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie niech przyjaźć trwa i trwa :)

      Usuń
  9. ja dopiero doloczylam do wielbicieli hybryd , tez na poczatku nie bylam do nich przekonana.
    (powrocilam do blogowania -mam nadzieje ze zajrzysz do mnie na nowe progi ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie najbardziej przerażało oprócz trwałości grubość paznokci jednak wcale nie muszę grubo wyglądać umiejętnie nałożone ;)

      Usuń
  10. Fajna gromadka. Mam ochotę na oba pudry Inglota, ale muszę najpierw wykończyć te, które mam. Rozświetlacz Wibo faktycznie się tej firmie udał. Tego z My Secret nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zapoznać się zarówno z pudrami do konturowania Inglota jak i rozświetlaczem z My Secret ;) Nie kosztują zbyt wiele a są niesamowite :)

      Usuń
  11. Semilaki uwielbiam a odżywka long for lashes też dała u mnie fajne efekty, niestety nie używam jej bo trochę podrażniała mi powiekę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu no to niezbyt ciekawie :( U mnie na szczęście nie było żadnych nieprzyjemnych skutków jej stosowania :)

      Usuń
  12. Zazdroszczę Ci tych hybryd! Kiedyś też je będę miała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdego kiedyś przyjdzie czas ;)

      Usuń
  13. Manicure hybrydowy - absolutnie genialny i chyba zdania na ten temat już nie zmienię, niedługo stuknie rok odkąd pierwszy raz wykonałam je sobie samodzielnie :-) Puder HD Ingot jest rewelacyjny, lubię wykańczać nim makijaż! A ponadto - piękne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Macałam rozświetlacz z My Secret i est genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! :D Polecam go każdemu zwłaszcza, że kosztuje grosze :)

      Usuń
  15. Mamy podobny gust. :P Lakiery Semilac, pomada do brwi Inglot, rozświetlacz Wibo, lob4lashes mam i uwielbiam, a puder 505, folię z MUR, rozświetlacz MySecret mam zamiar kupić. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam semilaca!!
    ale tusz sensational nie sprawdził się u mnie!

    Dziękuje za komentarz u mnie!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj to szkoda, że się nie sprawdził :( A cóż się takiego z nim działo na Twoich rzęsach? :)

      Usuń
    2. kleił się strasznie, kruszył, po całym dniu wyglądałam jakbym go nie zmyła na noc. strasznie wodnisty był. mojej mamie również nie odpowiadał.

      Usuń
    3. W takim razie to faktycznie niezbyt ciekawy efekt.

      Usuń
  17. Inglot, uwielbiam <3
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się twój blog :) A tak poza tym, to muszę wypróbować ten tusz Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) A tusz polecam, polecam!

      Usuń
  19. Semilac uwielbiam,za trwałość i piękne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zakupy, tylko pozazdrościć :) Mnie chyba najbardziej zainteresował ten pędzelek z Inglota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy?! ;) Post z zakupami ukazał się jako kolejny - Ci to zaś ulubieńcy :)

      Usuń
  21. Fajne produkty. :) Sama nie robię sobie makijażu za często więc moje zapasy kolorówki są beznadziejne. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako maniaczka kosmetyczna i makijażowa nie potrafię przejść obojętnie obok nowości ;)

      Usuń
  22. Widzę, że lipiec minął pod znakiem rozświetlenia :) Z tych ulubieńców posiadam puder HD z Inglota, który głównie używam jako rozświetlenie strefy pod oczami oraz cudowną konturówkę do brwi z Inglota nr 19 :)
    Ps: Dziękuję za odwiedziny i komentarz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, zdecydowanie lipiec był miesiącem rozświetlania! ;)

      Usuń
  23. SEMILACi to także moi ulubieńcy, pokochałam manicure hybrydowy

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapomniałam jeszcze wspomnieć o świetnym pudrze do konturowania również w kolorze 505 z Inglota! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. czaję się i czaję na ten rozświetlacz z Wibo i chyba w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam - zwłaszcza, że nie kosztuje zbyt wiele ;)

      Usuń
  26. Ale fajne zestawienie! kilka rzeczy muszę sobie zanotować. Mam pytanie o ten eyeliner Lovely – jaki ma aplikator? Szukam dla mamy dobrego, czarnego eyelinera z cienkim pędzelkiem, bo całe życie takim malowała, jej ulubiony to czerwony Bell, ale Bell wycofał niedawno całą swoją prastarą czerwoną kolekcję i próbujemy go czymś zastąpić. Teraz 95% mokrych linerów ma plastikowe końcówki, a mama jakoś nie umie się z nimi dogadać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aplikator nie jest jakoś wybitnie cienki jak igła ale i też nie za bardzo gruby - taki jak dla mnie w sam raz ;) Może jeśli nie Lovely to Wibo albo Eveline :)

      Usuń
  27. Cały czas korcą mnie te cienie foliowe z MUR :)

    OdpowiedzUsuń
  28. musze koniecznie wypróbować rozświetlacz z Wibo! A tusz z Maybellne i odzywkę z L4L równiez uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Róż ze Sleeka boski :D
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ja właśnie czekam na swoje pierwsze semilaci :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kusi mnie rozświetlacz My Secret, a i ten z Wibo jest godny uwagi. Oprócz tego cień foliowy wygląda interesująco!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. sporo tego :) widzę kilka perełek którym będę musiała się bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Rozświetlacza Wibo nigdy nie mogę dorwać, bo ciągle jest wyprzedany w moim Rossmannie :( A Semilac uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne bo u mnie na tej ostatniej promocji w Rossmannie była cała półka rozświetlaczy tak jakby nie było nim zainteresowania :P

      Usuń
  34. Mam ten puder HD, jest świetny!
    A jeśli chodzi o ten rozświetlacz z wibo - słyszałam o nim dużo dobrego. Nie stosuję jednak rozświetlaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kurczę, nie znam żadnego z Twoich ulubieńców...

    OdpowiedzUsuń
  36. Tusz maybelline jest też moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Osobiście nie znam żadnego z Twoich ulubieńców ;(

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie używałam żadnego z nich, kosmetyki MUR bardzo lubię i ciekawi mnie ten foliowy cień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli uwielbiasz błysk na powiece to ten cień będzie wprost dla Ciebie! ;)

      Usuń
  39. Cień foliowy wygląda przepięknie <3 Tusz z Maybelline to również mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Rozświetlacz Wibo i odżywkę Long 4 Lashes mam i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Long4Lashes i u mnie sprawdziła się świetnie :) Wibo Illuminator też polubiłam, a Semilac kusi mnie coraz bardziej :) Zamierzam sobie je powoli kupować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jakieś upatrzone kolory Semilaca? :)

      Usuń
    2. Na pewno Mardi Gras :) Podoba mi się też mięta i Berry Nude i pewnie jeszcze kilka by się znalazło. Z uwagi na cenę pewnie będę kupować powoli po dwa kolory, na razie kupiłam bazę i Harda. Kolory mam póki co z takich tańszych, więc i tak je muszę zużyć :)

      Usuń
    3. Witaj w grupie bo tak samo "kolekcjonuję" po jednym, dwa lakiery ze względu na cenę :)

      Usuń
  42. Aż głupio się przyznać - nie znam żadnego produktu. Ehh. ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. Tusz Maybelline mam ochotę przetestować. Jeszcze nie słyszałam złej opinii na temat tego tuszu. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Na Inglota mam chrapkę - szczególnie na ten puder brązujący. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię ten bronzer Inglot 505 - bo fajnie się sprawdza i współgra z moją karnacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Od niedawna jestem posiadaczką tego pudru hd do konturowania 505 z Inglot i przyznam szczerze wolę go od tego z The Balm. Widzę na zdjęciu tam lakier fresh lime z semilac - czy też masz problem z jego kryciem? Mam go od niedawna i nie wiem coś jest nie tak daje dwie warstwy i mam prześwity (proszę napisz ile Ty dajesz warstw). =/

    OdpowiedzUsuń