Manicure
Makijaż
Recenzje

środa, 26 sierpnia 2015

Wakacyjny Semilac | 130 Sleeping Beauty.

Jak już niejednokrotnie wspominałam moja przygoda z lakierami hybrydowymi nie zaczęła się od zachwytów - docieraliśmy się z czasem. Jeszcze za czasów szkolnych/kursowych wydawało mi się, że paznokcie po nałożeniu hybryd są strasznie grube, nieporęczne i nie wyobrażałam sobie chodzić z jednym kolorem dłużej a niżeli tydzień. Moje podejście do tematu diametralnie zmieniło się po około roku - wraz z mamą i siostrą postanowiłyśmy zagłębić się w świat lakierów hybrydowych i tak już zostało. Padło na markę Semilac z czego do dnia dzisiejszego jestem niesamowicie zadowolona. Dziś chcę Wam przedstawić jeden z nowszych kolorów #130 Sleeping Beauty. Jeśli jesteście ciekawe jak się prezentuje na paznokciach to zapraszam do dalszej części.


Semilac 130 Sleeping Beauty - niezwykle urokliwy, przepięknie podkreślający opaleniznę. Jest to kolor na pograniuczu brzoskwini a różu, do całkowitego krycia wystarczą 2 grubsze bądź 3 cieńsze warstwy. Nie smuży i dobrze się utwardza - utrzymuje się na moich paznokciach tyle co większość lakierów marki Semilac czyli 3-4 tygodnie (osobiście ściągam wcześniej gdyż nie mogę patrzeć na duży odrost).


* niestety aparat nie oddał w 100% koloru. 

Dajcie znać co sądzicie o tym kolorze i czy miałyście z nim styczność? 


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



54 komentarze
  1. Śliczny lakier i przepiękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor śliczny, Ja jednak nie miałam z tymi produktami do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten kolorek - świetnie podkreśla opaleniznę:) Na pewno będzie mój:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda <3 Ja żałuję strasznie, że nie mogę nosić hybryd...po dwóch razach moje paznokcie były w opłakanym stanie :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor. Ja dopiero zaczęłam przygodę z hybrydami i mam dopiero 3 lakiery Semilac ale z czasem na pewno dokupię jeszcze kilka kolorków. Póki co mam 032, 025 i 064.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo bardzo bardzo mi się podoba ! Masz cudny kształt paznokcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam Semilaki, kolorek piękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele o nim słyszałam, ale kompletnie nie wiem, jak to się je. Mam problem, by moje paznokcie wyglądały jakoś w miarę po zwykłym lakierze;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kolor !!!! Super paznokcie wyglądają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda cudnie! sama chcę zacząć swoją przygodę z hybrydami. Jaki jest koszt takiego jednego lakieru?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny kolorek! Mój zdecydowany faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny kolor! i bardzo mi się podoba kształt Twoich pazurkrów

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam kolor peach i jest bardzo, bardzo podobny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ przepiękny kolor! czekam na wypłatkę i pędzę do salonu założyć paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam go, jeszcze nie używałam, ale na pewno wykorzystam przy następnym manicure, bo to cudowny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam Semilaca, bo używam Pronailsa, ale jestem zachwycona hybrydą. Podobnie, jak Ty, byłam nastawiona sceptycznie, jednak zrobiłam raz i wpadłam :) Co za wygoda. Czasem chcę po kilku dniach już zmienić kolor, ale noszę je max. 2 tygodnie, bo odrost nie daje mi spokoju :) Ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda ślicznie!
    Bardzo ładny, w miarę uniwersalny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja sobie już nie wyobrażam funkcjonowania bez hybryd, a zwykłe lakiery poszły kompletnie w odstawkę :). Też używam Semilaca, ale niedawno odkryłam Tifton, który utrzymuje się nawet lepiej niż niektóre Semilaci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam lakiery semilac a sleeping beauty i biscuit to moje zdecydowanie ulubione kolory! :) Próbowałaś tego drugiego? Polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biscuit mam obecnie na paznokciach! Pierwszą buteleczkę na wykończeniu co świadczy o jego nagminnym używaniu - muszę zaopatrzyć się w kolejną :P

      Usuń
  20. Naprawdę śliczny jest ten kolorek, taki wakacyjny. W ogóle Semilac ma sporo takich ładnych, słonecznych kolorków. Semilaca nie zamieniłabym na nic innego! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny kolor <3
    Ja pracuję na Cosmetics Zone, więc akurat z tym kolorem Semilaca nie mialam styczności :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hybryd jeszcze nie miałam:)
    Kolor jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny kolor ; ) sama bym chciała takie paznokcie ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny i uniwersalny :) aczkolwiek dla mnie odrobinę za ciepły :) robiłas hybrydki na naturalnej płytce ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie kolory na paznokciach!:) Jeden z moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolorek super! Czaiłam się na lakiery Semilac, ale odpuściłam na razie... Nie miałabym ani czasu, ani chęci miziania się nimi, co 1,5 tygodnia- płytka bardzo szybko mi rośnie :D.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny kolor! Takie odcienie podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. prześliczny kolor jak i kształt pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię takie kolory :) śliczny :)

    OdpowiedzUsuń