Manicure
Makijaż
Recenzje

czwartek, 3 września 2015

Peeling kawowy | Ciało & Twarz.


Peeling całego ciała, twarzy jak i skóry głowy jest niezmiernie ważny w pielęgnacji każdej z nas. Osobiście przetestowałam kilkanaście propozycji zarówno do twarzy jak i ciała dostępnych w drogeriach jednak żaden z nich nie zachwycił mnie na tyle abym była mu wierna do dnia dzisiejszego - dlaczego więc kawa skradła moje serce? Zapraszam do dalszej części. 

O ile skóra mojego ciała nie jest zbytnio wymagająca tak z twarzą jest nieco inaczej. Próbowałam zarówno czystego korundu, peelingów enzymatycznych jak i tych drogeryjnych dedykowanych stricte cerze wrażliwej czy tłustej - niestety z żadnego z nich nie byłam zadowolona w 100% i nawet przy dłuższym stosowaniu nie wywierały na mnie efektu "wow". Muszę wspomnieć, że należę do osób które dopiero gdy poczują mocne ścieranie są w stanie uwierzyć w usuwanie martwego naskórka (nie licząc kwasów). Przez przypadek przeglądając Internet natrafiłam na artykuł w którym była mowa o peelingu kawowym - spróbowałam i przepadłam! Wykonując ten peeling łączymy przyjemne z pożytecznym - 2 w 1 - dbamy zarówno  o ciało ale także o kubki smakowe co jest niezwykle ważne w przypadku kawoszy ;-)

Peeling z kawy przede wszystkim idealnie zdziera martwy naskórek, wygładza i ujędrnia  a do tego przepięknie pachnie :) Sposób jego przygotowania jest niezwykle prosty i szybki, wystarczy zaparzyć kawę (oddzielić fusy od cieczy) i odstawić do wystygnięcia. Stosując peeling na całe ciało należy wymieszać go z ulubionym żelem pod prysznic zaś do twarzy z olejem, olejkiem bądź żelem do demakijażu twarzy. Dodatkowo gdy chcemy jeszcze bardziej zadbać o nasze ciało i rozpocząć walkę z cellulitem do mieszanki wystarczy dodać cynamonu jednak trzeba pamiętać aby nie przesadzać z jego ilością jeśli posiadacie naczynka na nogach! Tak przygotowany kompres pozostawiamy  na dłuższą chwilę na nogach - oczywiście im dłużej tym lepiej - a w tym czasie zająć się resztą ciała. Regularne stosowanie przynosi rezultaty! ;-) 




Wykonując peeling twarzy nie należy zbyt mocno pocierać dłońmi gdyż z reguły mieszanka jest dość ostra i można się zranić. Stosując go raz w tygodniu mam gwarancję gładkiej twarzy przez cały czas. Po jego zakończeniu nakładam maseczkę nawilżającą dzięki czemu jej działanie jest bardziej wnikliwe. 

Recenzje peelingów:

Dajcie znać czy stosowałyście ten peeling oraz czy słyszałyście w ogóle o nim? :)


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



18 komentarzy
  1. Peeling kawowy byłby idealny dla mnie, może nie przepadam za kawą, mam dopiero 17 lat w końcu, ale kocham jej zapach <3
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko polecam wypróbować :)

      Usuń
  2. Kawitacja jest jednym z moich ulubionych zabiegów: bardzo ładnie wygładza a dodatkowo działa na rozstępy przy dłuższym stosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Owszem słyszałam i znam tę metodę ale jeszcze nie stosowałam. P.S. Piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo że zapachu kawy strasznie nie lubię to peeling kawowy robię dosyć często :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam zapach kawy, więc to chyba coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten peeling! :)
    Chociaż na twarz go jeszcze nie próbowała i chyba się nie skuszę bo może być dla mnie za ostry, ale na ciało - genialny.
    Lubię dodawać do niego olejków różnych dla wzmocnienia efektu i za każdym razem jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspomniałam w poście do twarzy przy mocniejszym pocieraniu może być zbyt ostry - to fakt ale z czasem można się z nim zaprzyjaźnić :)

      Usuń
  7. Swego czasu używałam tylko kawy przy peelingach i szczerze ciężko znaleźć produkt kosmetyczny który równie dobrze "zetrze" martwy naskórek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można spróbować jeszcze soli albo cukru ale nie wiem czy dałyby taki sam efekt gdyż nie próbowałam :)

      Usuń
  8. Nie przepadam za peelingami, ale za tymi kawowymi powoli się rozglądam, chciałabym kiedyś wypróbować. Uwielbiam zapach kawy, tak samo jak zapach benzyny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Benzyny? :D U mnie tylko kawa z tego duetu a peeling jak najbardziej polecam :-)

      Usuń
  9. Uwielbiam peelingi i maski z kawy. Ostatnio pisałam o zastosowaniu tego napoju i niektóre były dla wielu dziewczyn zaskoczeniem. Jeśli szukasz dobrego peelingu to polecam Organique Złoty peeling korundowy, bo już pisałaś, że korund lubisz :)
    Ps: ciągle zachwycam się szablonem, który zrobiłaś dla mnie, choć okrągłe rogi przy zdjęciu zniknęły przy zmianie na inne,ale i bez tego jest śliczny :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzucę okiem na ten peeling a okrągłe rogi zniknęły gdyż były wykonywane w programie graficznym :)

      Usuń
  10. A ja będę zachwycać się zdjęciami i pięknym wrzosem (?). :) Cudownie i klimatycznie!

    OdpowiedzUsuń