Manicure
Makijaż
Recenzje

czwartek, 1 października 2015

Nowości pielęgnacyjne września.


W tym miesiącu postanowiłam podzielić swoje nowości kosmetyczne zarówno na pielęgnacje jak i kolorówkę :) Ostatnimi czasy niezbyt lubię eksperymentować na skórze twarzy czy całego ciała, włosach i paznokciach gdyż z racji jesiennej aury stały się bardzo kapryśne dlatego też stawiam na sprawdzone produkty jednak nie ukrywam, że wpadło do koszyka kilka nieznanych mi dotąd kosmetyków - jeśli jesteście ciekawe czego będę używała w najbliższym czasie to zapraszam dalej 

Mydło w kostce z granatem Alterra 
________________
Głównie używam mydeł firmy Alterry bądź Protex do mycia gąbek i pędzli do makijażu z racji tego, że sprawdzają się najlepiej do tym celu. Są niedrogie a bardzo dobre. Nie zauważyłam nadmiernego przesuszenia pędzli oraz dłoni po ich zastosowaniu.

Biotebal 
________________
Moja walka z wypadającymi włosami nie jest zbyt wyrównana jednak przed pójściem do lekarza próbuję jeszcze na własną rękę znaleźć przyczynę problemu oraz poniekąd rozwiązać go sama - na chwilę obecną odstawiłam szampon Babydream gdyż czytałam, że wiele dziewczyn miało po nim takie same problemy, staram się wykonywać regularnie peeling skóry głowy oraz dodatkowo wspomagam się skrzypem z pokrzywą. Skusiłam się na jego zakup tego leku gdyż dużo dobrego czytałam na jego temat.


Farba do włosów, Garnier Color Naturals Creme 
________________
Odrosty jak zwykle upominają się o swoje, tym razem znów postawiłam na czerń jednak zastanawiam się nad brązem po wypłukaniu się koloru. Tym razem do koszyka wpadł Garnier tylko dlatego, że znalazłam go na fajnej promocji 1 + 1 za grosz.


Płyn do higieny intymnej, Facelle 
________________
Po odstawieniu szamponu Babydream nie chciałam od razu wracać na stałe do szamponów z SLS'ami jednak mam obawy i podejrzenia co do tego, że mój problem spowodowany został ich ostawieniem i zbyt słabym oczyszczaniem skalpu. Zobaczymy jak sprawdzi się ten zamiennik.

Tonik Bio Aloes, Ziaja
________________
Tonik Bourjois  którego do tej pory używałam dotknął dna więc na szybko potrzebowałam czegoś z tej półki tematycznej. Wybór padł na Ziaję i serię Bio Aloes głownie przez jego zapach oraz niską cenę. Kusi mnie teraz również wersja Zielonej Oliwki po którą również w najbliższym czasie sięgnę.


Żel pod prysznic z ekstraktem z mango, Isana 
________________
Żeli tej firmy nie trzeba już nikomu przedstawiać! :) Do koszyka trafiły 3 sztuki tego kosmetyku głównie ze względu na zapach oraz edycję limitowaną. Nie przesuszają one mojej skóry, nie ściągają tworząc uczucie dyskomfortu więc jeśli jeszcze jakimś cudem nie miałyście z nimi styczności - nie koniecznie tą wersją - to polecam je z całego serca.

Samoopalacz w musie Dark, St. Moriz 
________________
Jesień zarówno kalendarzowa jak i powoli klimatyczna zagości na stałe za oknami, wakacyjna opalenizna zblednie jednak dla utrzymania jej jak najbliżej na skórze pokusiłam się o kolejne opakowanie samoopalacza firmy St. Moriz. Pomimo wersji do skóry ciemnej daje on subtelny efekt. Nie utrzymuje się wybitnie długo jak opisywany przeze mnie TUTAJ mus marki Vita Liberata.


Zestaw mini produktów, Clinique 
________________
Przy okazji wizyty w Galerii przechodząc obok Douglasa moim oczom ukazała się kosmetyczka z miniaturami marki Clinique a w niej dość spora próbka kremu pod oczy All About Eyes Rich który chodził za mną od dłuższego czasu . Dodatkowo próbka podkładu Even Better, maseczka i żel-krem z serii Moisture Surge. Myślę, że jak za 49 zł to niezły deal :)


Olejek do demakijażu, Resibo 
________________
Po próbach wykończenia zapasów w kategorii wieczornego oczyszczania twarzy natrafiłam na produkty który strasznie ściągały i wysuszały moją skórę a na dodatek powodowały lekki wysyp. Z racji tego, że pozostała mi jedynie emulsja z Alterry pozwoliłam sobie na olejek marki Resibo o którym w ostatnim czasie bardzo głośno - zobaczymy jak sprawdzi się i u mnie :) Dodatkowo otrzymałam 3 próbki: kremu ultranawilżającego, odżywczego oraz  pod oczy.



Koniecznie dajcie znać czy miałyście styczność z tymi produktami oraz jak się u Was sprawdzały? :)

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



34 komentarze
  1. Clinique kusi mnie od dłuższego czasu. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również kusił a że była okazja zakupienia miniatur to nie mogłam tym razem odpuścić. Jakieś konkretne produkty tej marki masz na oku? :)

      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Miałam tylko mydełko Alterra, bardzo je lubię tak jak i inne wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jest ten zestaw clinique, powiem szczerze, że sama bym się na taki skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tamtym roku już się nie załapałam więc teraz nie mogłam przejść obok niego obojętnie :)

      Usuń
  4. ja przerzuciłam się na Palette z Garniera, przynjamniej nie mam tak ciemnych włosów jak po nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jak zwykle czerń więc to raczej bez różnicy czy Garnier czy Palette chociaż myślę teraz o brązie :)

      Usuń
  5. Nie miałam w sumie żadnej z Twoich nowości, ale kiedyś w rozdaniu oddałam ten samoopalacz St.Moriz, bo miałam już zapas innych.
    Pozdrawiam i jeśli masz ochotę zapraszam do siebie na nowy wpis :)
    Ps: Piękny blog :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Olejek z resibo bardzo mnie ciekawi,lubie zele isany i serie kosmetyków z granatem Isany,mam krem i jest fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Mnie tak długo kusił aż w końcu go zamówiłam. Zapach nie jest zbytnio rewelacyjny jednak zobaczymy jak się sprawdzi :)

      Usuń
  8. U, ja nic nie znam :( Widzę, że Ziaja się rozkręca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo fajnych nowości u Ciebie. Większości nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaką nazwę ma ten zestaw z clinique?

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie podoba mi się szata graficzna tych olejków do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten żel z Isany jest cudowny ;) Kiedyś używałam tej farby z Garniera potem przerzuciłam się na inne, ale mam zamiar do niej wrócić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłaś jakieś różnice pomiędzy Garnierem a innymi farbami? :)

      Usuń
  13. Bardzo lubię ten żel z Isany o zapachu mango - wielka szkoda, że to tylko edycja limitowana :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy tylko przeczytałam, że to edycja limitowana pozwoliłam sobie poczynić małe zapasy :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Konkretnie ten olejek czy inny ich produkt? :)

      Usuń
  15. Z niecierpliwością czekam na recenzję Resibo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. żel z Isany bym przygarnęła ze względu na mango, którego zapach uwielbiam :) Facelle miałam, ale używałam go zgodnie z jego przeznaczeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Olejek Resibo bardzo mnie interesuje, ale odpuszczam zakup bo i tak bardzo długo będzie musiał czekać na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście w projekcie denko będzie widać zużycie produktów do demakijażu dlatego też pozwoliłam sobie na jego zakup :)

      Usuń
  18. Żel z Isany jest swietny, mialam i uwielbiam. Z reszta jak kazdy z tej firmy, kocham ich zapachy :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej jestem ciekawa tego olejku z Resibo, ostatnio faktycznie dość głośno o tym produkcie i ogólnie o tej marce :) A sama z Twoich nowości znam tylko mydło z Alterry i płyn Facelle, ale właściwie to dawno go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń