Makijaż
Paznokcie
Recenzje

sobota, 24 października 2015

NYX Jumbo Pencil #604 vs My Secret Big Eyes 2w1.

Na rynku od pewnego czasu dostępne są dwie białe kredki które z powodzeniem możemy stosować zarówno na linię wodną - dla uzyskania wyraźniejszego/mocniejszego efektu - oraz jako bazę pod jaśniejsze, pastelowe a przede wszystkim matowe cienie (gdyż z reguły perłowe poradzą sobie  na gołej powiece znacznie lepiej). Dzięki temu trikowi możemy uzyskać krycie i pigmentację cieni niczym z okładek gazet bez drogich kosmetyków. Mowa tutaj o kultowej kredce NYX Jumbo Pencil w kolorze Milk oraz Big Eyes w identycznym kolorze marki My Secret. Jeśli jesteście ciekawe jakie zaobserwowałam zarówno różnice jak i podobieństwa to zapraszam do dalszej części 


Zarówno jedna jak i druga kredka o czym wcześniej wspominałam jest w kolorze białym i fantastycznie sprawdzi się jako baza pod cienie bo właśnie pod tym kątem będę ją porównywała w dzisiejszym poście. Obydwie są w formie grubszej kredki z możliwością temperowania dzięki specjalistycznej temperówki stworzonej do tego celu - można kupić ją w Sephorze bądź Rossmannie. Przez dłuższy czas stosowania nie zaobserwowałam problemów ze struganiem zarówno jednej jak i drugiej. 


Na pierwszy rzut oka wyglądają identycznie różniąc się jedynie szatą graficzną z podziałem na markę. Kredka z My Secret dostępna jest w drogeriach z szafami tej marki m.in Drogeria Natura za cenę ok. 10 zł zaś kredkę Nyx w Internecie bądź stacjonarnie w Douglasach za cenę ok. 20 zł. Data ważności w przypadku pierwszej z nich to 9 miesięcy zaś drugiej jedynie 6 miesięcy - nie jesteśmy w stanie zużyć ich w tak krótkim czasie (chyba, że używamy jej zarówno dla siebie jak i osób nas otaczających).


My Secret wypuściła na rynek 2 produkty (biały i czarny) o pojemności 3,6 grama zaś NYX zaskoczył nas 5 gramowy 32 kolorami. W przypadku jednej jak i drugiej konsystencję określiłabym jako bardzo miękką oraz kremową, dodatkowo dobrze się rozcierają nie sprawiając jakichkolwiek problemów podczas aplikacji.  Aby nie było tak kolorowo niestety na niekorzyść kredki NYX znalazłam 3 różnice: produkt tej marki może zbierać się w większym lub mniejszym stopniu w załamaniu nawet po zagruntowaniu cieniem czego nie zaobserwowałam przy rywalu, dodatkowo nieco krócej utrzymuje się na linii wodnej a ponadto po pewnym czasie skuwka zabezpieczająca produkt postanowiła się zbuntować i nieestetycznie popękała. 


Skład: Bht, Candelilla Cera, Caprylic/Capric Triglyceride, Cera Alba, Ceresin, Ci 77499, Copernicia Cerifera Cera, Hydrogenated Palm Kernel Glycerides (And) Hydrogenated Palm Glycerides, Hydrogenated Vegetable Oil, Isopropyl Myristate, Mica, Paraffinum Liquidum, Propylparaben, Pvp/Hexadecene Copolymer, Talc, Tocopheryl Acetate, Ricinus Communis Seed Oil.


Skład: Ceresin Wax, Candelilla Wax, Bees Wax, Squalane, Hydrogenated Styrene, Ethylhexyl Palmitate, Mineral Oils, Polyisobutene, Butylated Hydroxy Anisole, Propyl Paraben, Mica, Talc, C.I.77499, Pearl Powder.


Porównując swatche obok siebie zaobserwowałam nieznaczną różnicę w kolorach - kredka NYX jest bardziej biała co możecie zobaczyć poniżej ↓


Różnicę tą lepiej widać po roztarciu na zdjęciu poniżej  


Jeśli chodzi o podbijanie pigmentacji cieni prezentują się one w ten sposób: 


(My Secret, NYX, cienie bez jakiejkolwiek bazy)


Podsumowując, z całego serca mogę polecić Wam kredkę My Secret która skradła moje serce w dziedzinie białych baz pod cienie co możecie zobaczyć po jej ilości na zdjęciu :) Moje powieki nie są bardzo tłuste jednak chwilami potrafią być bardzo kapryśne - kredka Big Eyes całkiem fajnie i znacznie lepiej radzi sobie z tym problemem, ponadto jest dwa razy tańsza. Pamiętajcie, że każda z Nas jest inna, wyjątkowa przez co u każdej zarówno kolorówka jak i pielęgnacja sprawdzi się inaczej. Myślę, że za takie pieniądze warto spróbować.

Miałyście styczności z tymi kredkami? Często używacie białych baz pod cienie czy raczej tych tradycyjnych? ;-)

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



28 komentarzy
  1. Jestem pod wrażeniem my secret :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem my secret :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy w życiu nie miałam białej kredki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj te kredki to coś dla mnie. Jak nie zastosuję bazy to cienie mi spływają w dziwne coś co trudno nazwać. Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie. Arleta

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że NYX trochę zawiodła bo bardzo lubię tą markę, ale obie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Nyx'ową mam... i zanim ją zużyję to wieki miną ;)
    Ale za tą się rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez bazy pod cienie u mnie ani rusz, używam najczęściej Artdeco, ale mam też białą kredkę z NYX i jestem z niej zadowolona. O tej białej z My Secret nie słyszałam wcześniej, jak tylko będę miała okazję to też ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sposób żeby podkreślić kolor cienia :) my secret brawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam Nyx ale czarną i jako baza pod cienie to mój ulubiony produkt. "Milk" z Nyxa zawsze była niedostępna, gdzie bym się po nią nie zjawiła szczerze mówiąc ;) Dobrze wiedzieć, że ta od My Secret jest przyzwoita.

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujący produkt , jeszcze nigdy o tych kredkach nie słyszałam :) pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe porównanie. Tym bardziej, że koniec końców wygrał tańszy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam białą kredkę do oczu z firmy Jade i używam jej raz na jakiś czas na linie wodną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sprawa fajna dla wizażystek, myślę że na co dzień jest to produkt zbędny. No chyba, że na linię wodną ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze wiedzieć, po którą lepiej sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tę kredkę z Nyxa mam już dłuższy czas ale jakoś rzadko po nią sięgam. Muszę ją znów wypróbować pod matowe i pastelowe cienie bo już zapomniałam jak to może wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  16. My secert bardzo mnie zaskoczyła, nie spodziewałam się, że jest tak dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie sięgnę po tą z My Secret :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z My secret nie miałam jeszcze ale widzę, że jest naprawdę warta zakupu. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś miałam zamiar kupić tę kredkę NYX, ale teraz zamieniam ją na tę z My Secret ;) Super się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja niestety tego typu kredek solo nie mogę używać gdyż moja powieka jest bardzo tłusta i nawet najlepsze/dogie kosmetyki nie są w stanie się na niej utrzymać bez dobrej bazy;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa, muszę kupić i przetestować.

    OdpowiedzUsuń