Makijaż
Paznokcie
Recenzje

środa, 4 listopada 2015

Makijażowa środa | Jesienne liście

Dzisiaj kolejny post z serii: "Makijażowa środa". Oczywiście nie mogłam oprzeć się jesiennym kolorom, ciepłym barwom które ostatnio bardzo często lądują na moich powiekach. Same przyznacie, że jest to ciut mocniejsza wersja - ale nadal dzienna jak dla mnie - makijażu prezentowanego TUTAJ.  Jeśli jesteście ciekawe jakich kosmetyków użyłam do jego wykonania to zapraszam do dalszej części  

Brwi:

→ Inglot, Pomada do brwi #20
→ Diadem Cosmetics, Korektor pod oczy
→ MIYO, Clever Brow #Black
→ Zoeva, Paleta Rose Golden #Wonder Full
Twarz:

→ Kryolan, Anti Shine Powder
→ Revlon Colorstay, Podkład dla cery mieszanej i tłustej #180
→ Bourjois, Air Mat #03
→ Astor, Perfect Stay 24h
→ MIYO, Sun Kissed
→ L'Oreal, Matowy cień do powiek  #106
→ Melkior, Puder prasowany  #Light Ivory
→ Debby, Blush Experience Mat Finish 
Oczy:

→ Debby, Eyeprimer
→ Zoeva, Rose Golden #Just a Rose, #Wonder Full
→ Melkior, Matowy cień do powiek #Autumn Sunset, #Maroon
→ Lovely, Eyeliner Matte #Black
→ BH Cosmetics, Jumbo Concealer Pencil #Fair
→ Eveline, SOS Lash Booster
→ Sephora, Outrageous Curl #Black
→ Ardell, Klej Lash Grip
→ Ardell, Demie Wispies #Black


PS. Oczywiście jak zwykle zapomniałam o ustach!

Dajcie znać czy jest to dla Was makijaż dzienny czy jednak już wieczorowy? :)



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



31 komentarzy
  1. Bardzo dobrze Ci w takich jesiennych kolorach:) Czy jesteś zadowolona z tej pomady do brwi, bo ja skusiłam się na najjaśniejszy kolor 11 i strasznie u mnie ciemnieje (w słoiczku jest jaśniutka, myślałam, że nawet będzie za jasna, a na brwiach robi się ciemny brąz)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że nie zwróciłam na to uwagi bo przy moich czarnych włosach to nawet i lepiej jakby była ciemniejsza :) A pojawiła się jej recenzja na blogu jakiś czas temu :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny makijaż...a kreska super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory no i perfekcyjna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie wciąż dzienny ;) Pokusiłabym się o podkreślenie dolnej powieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mógłby być zarówno dziennym jak i wieczorowym - zależnie od okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny! Dla mnie to bardzo ładny makijaż dzienny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeden z moich ulubionych rodzajów makijażu :) Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż :) Bardzo Ci pasuje :) Ja też często zapominam pomalować ust, a kiedy jestem już poza domem i mam tylko balsam, to balsamuję je i wtedy usta mają taki głębszy kolor ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny boski makijaż! Cudne kreski;) Jak sprawdza się korektor pod oczy? Mam róż z tej firmy i jest naprawdę fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny makeup:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wygląda na Twojej twarzy ten podkład Air Matt, mam go, ale nie podoba mi się jego kolor, a i nad efektem też się nie zachwycam, bo u mnie, mimo iż nie mam suchej cery strasznie nie fajnie wygląda, dopiero po kilku godzinach po aplikacji, bądź spsikaniu go wodą termalną jest jako tako. A co do makijażu - super!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż i idealny na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny makijaż, i idealne kolory na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. makijaż idealny na jesień ale jak dla mnie zdecydowanie wieczorowy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż. No nieeee :D a ja tak baaardzo chcę paletkę Zoeva :D

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękny makijaż oka Asiu! cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie to jak najbardziej dzienny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobisz wpis z porównaniem wszystkich saszetkowych produktów Bania Agafii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko je dłużej przetestuję to na pewno pojawią się wpisy na ich temat ;)

      Usuń
  19. Makijaż piękny - moje kolory! Jak dla mnie - mogłabym taki nosić na co dzień ;). No może bez rzęsek ;)

    OdpowiedzUsuń