Makijaż
Paznokcie
Recenzje

środa, 18 listopada 2015

Makijażowa środa| Zoom na usta


Jako największa przeciwniczka malowania swych ust - zwłaszcza na ciemniejsze kolory - mimo wszystko przekonuję się do tego i z biegiem czasu najchętniej właśnie sięgam po produkty do ich podkreślania. Najlepszy, drogeryjny, beżowy cień My Secret, sztuczne rzęsy i zaakcentowane usta królują u mnie non stop. Lekkie oko, mocne usta to trend który polubiłam i w nim czuję się najlepiej. Zdaję sobie z tego sprawę, że z czasem zmienię zdanie i znów powrócę do zabawy z cieniami jednak na chwilę obecną ciesze się właśnie takim makijażem. Jeśli zaciekawił Was makijaż który zaprezentuję w dzisiejszym poście oraz kosmetyki które do niego użyłam to zapraszam do dalszej części  


Kosmetyki których użyłam do wykonania makijażu:

Twarz:

→ Bourjois, Air Mat #03 Beige Clear
→ Catrice, Liquid Camouflage #020
→ Kryolan, Anti Shine Powder
→ MIYO, Sun Kissed
→ L'Oreal, Matowy cień do powiek  #106
→ Melkior, Puder prasowany  #Light Ivory
→ Debby, Blush Experience Mat Finish 
→ Wibo, Diamond Illuminator
Oczy i usta:

→ Debby, Baza pod cienie
→ Zoeva, Paleta Smoky #Relieve The Moon, #Sweet Smell, #Smoku Whishes
→ My Secret, Pigment Stardust #04
→ Lovely, Eyeliner Matte
→ BH Cosmetics, Jumbo Concealer #Fair
→ Eveline, SOS Lash Booster
→ Sephora, Outrageous Curl
→ Golden Rose, Crayon #02
→ Essence, Lipliner #05 Soft Berry
Brwi:


→ Inglot, Pomada do brwi #20
→ Diadem Cosmetics, Korektor pod oczy
→ MIYO, Clever Brow #Black
→ Zoeva, Paleta Rose Golden #Wonder Full






Tak wygląda makijaż okaz z bliska ↓



PS. Na zdjęciach podkład się lekko odcina jednak w rzeczywistości pasował idealnie.
Co myślicie o takiej propozycji makijażu jesiennego?

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



25 komentarzy
  1. Bardzo ładny delikatny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Usta obłędne! jestem zakochana w takich kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, usta bajeczne!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kobieta, piękny makijaż i piękne usta <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam opór przed malowaniem się ciemnymi pomadkami, ale u Ciebie wygląda to świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie ciemne usta <3

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam dziś podobne usta, bardzo ładne i typowo jesienne :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam napiszę o pięknie pomalowanych oczach! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie wyglądasz! Taki kolor pomadki bardzo Ci pasuje. Ogólnie cały makijaż wygląda genialnie! Koniecznie musisz częściej się tak pokazywać nam na blogu a i na co dzień nosić takie 'usta' ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja z innej beczki - bardzo Ci ładnie w związanych u góry włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jesienny makijaż, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne oko i myślę, że inny odcien pomadki by tu nie pasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj jak pięknie! Romantycznie, z klasą i pazurem - uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. boski makijaż,bardzo mi się podoba. Zadziwiające jak konturówki do ust mogą być napigmentowane. Super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  15. ten makijaż jest super. Bardzo mi się podoba. obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  16. o widzisz, to kredka z essence taka boska, mam kilka i je uwielbiam, muszę się zaopatrzyc w większą ilość;)

    OdpowiedzUsuń
  17. usta, usta! ciężko oderwać od nich oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super makijaż, idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń