Makijaż
Paznokcie
Recenzje

poniedziałek, 2 listopada 2015

Nowości października | Pielęgnacja i kolorówka


Październik dobiegł końca także pozwoliłam sobie na kosmetyczne podsumowanie nowości miesiąca. W gruncie rzeczy wcale nie jest tego tak dużo - w zestawieniu znajdują się zarówno produkty do pielęgnacji (głównie włosów) ale także nie mogło zabraknąć produktów kolorowych. Jeśli jesteście ciekawe co takiego przygarnęłam w tym miesiącu pod swe skrzydła to zapraszam do dalszej części  

Oceanic, Long4Lashes, szampon do włosów wzmacniający, przeciw wypadaniu włosów 
_______________________________
Staram się na każdy sposób ratować swoje włosy. Skoro odżywka do rzęs tak dobrze na nie zadziałała TUTAJ to pomyślałam, że może i szampon w pewnym stopniu da sobie radę - zobaczymy.

Isana Med, Urea Shampoo (Szampon do włosów z mocznikiem 5%) 
_______________________________
Dużo dobrego czytałam na jego temat a że cena jest śmiesznie niska postanowiłam się skusić. Nic nie mogę jeszcze powiedzieć na jego temat ale tak samo jak w przypadku poprzednika zobaczymy jak się sprawdzi ;-)


Isana Professional, Oil Care, Effektiv - Kur (Kuracja do włosów z olejkiem arganowym) 
_______________________________
Pisałam o odżywce do włosów z tej serii TUTAJ która mnie zachwyciła do codziennego stosowania a że polecałyście mi również tą kurację w komentarzach nie mogłam przejść obok niej obojętnie zwłaszcza, że dorwałam ją jeszcze na promocji. 

Amara, Olej rycynowy 
_______________________________
Postanowiłam dodać swoim włosom dodatkowego powera o którym możecie poczytać TUTAJ ale także stosować go do metody OCM. Na razie na włosach wylądował raz więc żadnych efektów nie będzie po tak krótkim czasie.


Joanna, Color Professional (Profesjonalna farba do włosów) 
_______________________________
Jak co miesiąc w podsumowaniu musi pojawić się jakaś farba do włosów i tym razem padło właśnie na nią. Jestem właśnie półtora tygodnia po farbowaniu a kolor nadal się trzyma co przy codziennym myciu włosów i farbach innych firm graniczyło czasami z cudem. 


Vevy Swiss, Regeneration (Krem do stóp) 
_______________________________
Zachęcona filmikiem Maxineczki (o ile dobrze pamiętam) postanowiłam bardziej zadbać o swoje stopy a że zachwalała ten właśnie krem, dodatkowo cena również działa na jego korzyść - wpadł do koszyka w Biedronce. Po pierwszym użyciu jestem bardzo zadowolona, zobaczymy jak spisze się na dłuższą metę.

Pervoe Reshenie, Bania Agafii, Miodowe mydło do ciała i włosów 
_______________________________
Na mydło skusiłam się po filmiku Fokusowanej, akurat jestem na wykończeniu czarnego mydła prezentowanego TUTAJ które fajnie sprawdziło się przede wszystkim do włosów i wystarczyło na długi, długi czas. 



Bania Agafii, Szampon do włosów specjalny - aktywator wzrostu + zestaw maseczek: odmładzająca - biała glinka, witaminowa fitoaktywna - multinawilżenie, tonizująca - biała herbata, oczyszczająca - niebieska glinka, dziegciowa - oczyszczająca, daurska - tonizująca 

_______________________________

Po takich zapasach można by się pokusić o stwierdzenie, że wystarczą mi one na wieki jednak za cel obrałam sobie częstsze nakładanie maseczek - do tego zachęciła mnie między innymi Fokusowana ale także SkinTherapy22. Maseczki te nie dość, że przepięknie pachną, są niedrogie to w dodatku działają na moją cerę. Wśród nich mam już swoich 3 faworytów. Szampon wzięłam na spróbowanie ;-) 


Biotebal 
_______________________________
Kolejne opakowanie, o pierwszym wspominałam TUTAJ. Na chwilę obecną niestety nie zauważyłam większych rezultatów - a szkoda gdyż pokładałam w nim duże nadzieje w walce z wypadaniem włosów  :( 

Sylveco, Pomadka z peelingiem 
_______________________________
Jedyny produkt do ust który skłania mnie do większego dbania o ich pielęgnację. Jestem leniwa - to muszę przyznać i nie koniecznie chce mi się wykonywać domowy peeling z cukru. Ten mam pod ręką i w każdej chwili mogę po niego sięgnąć. Udało mi się go kupić za niecałe 5 zł także się opłacało ;-)

Katy Perry's Mad Potion, Dezodorant w szkle 
_______________________________
Zauroczył mnie jego zapach, taki mój! Może nie należy on do najtrwalszych jednak za taką cenę nie szkoda używać go codziennie w większych ilościach. 


Uriage, Woda termalna 
_______________________________
Ostatnimi czasy porzuciłam nakładanie podkładów gąbeczkami a przerzuciłam się na znienawidzone jak dotąd pędzle. Też tak macie? :D Do tego celu niezbędna była mi woda termalna do jego zwilżania ale także fantastycznie sprawdza się przy codziennej pielęgnacji. Jest to moje kolejne opakowanie i na pewno nie ostatnie. 

Ardell, Pomada do brwi #Dark Brown 
_______________________________
Jako maniaczka brwi nie mogłam przejść obojętnie obok tego produktu. Na pierwszy rzut oka zauważyłam srebrne drobinki a następnie dość tępą konsystencję - na pewno pojawi się jej porównanie do pomady z Inglota opisywanej TUTAJ więc jeśli jesteście ciekawe to wyczekujcie. 


Semilac,  lakiery hybrydowe 
_______________________________
Miesiąc bez nowych kolorów to miesiąc stracony, tym razem padło na kolejne opakowanie Topu, Brown Black oraz Classic Wine. Jeśli jesteście zainteresowane moją "kolekcją" to dajcie znać w komentarzach a chętnie je przedstawię. 

L'Oreal, Volume Million Lashes So Couture 
_______________________________
Promocja w SuperPharm skusiła na tyle, że w koszyku wylądowało kolejne opakowanie przepięknie pachnącej maskary ♥

Golden Rose, Konturówka Dream Lips #510 i Matte Lipstick Crayon #02 
_______________________________
Jako totalna przeciwniczka malowania swoich ust postanowiłam zaopatrzyć się w kolejne produkty do ich podkreślania - a co! może to mnie jakoś zmotywuje ;-) Firma Golden Rose pod tym względem jest dla mnie najlepsza. Matte Lipstick Crayon będziecie mogły zobaczyć w środowym makijażu. 

Catrice, Longlasting Brow Definer #030 i Essence, Make Me Brow #02 
_______________________________
Brwi, brwi, brwi i jeszcze raz brwi - chyba nie muszę niczego dodawać :)


Pędzel Maestro #140 
_______________________________
Skusiłam się na niego po filmiku Sylwii - Weak Point jednak na chwilę obecną nie jestem przekonana do nakładania nim podkładu, moim zdaniem o wiele lepiej sprawdzi się do np. konturowania na mokro.

Melkior, Compact Powder #Light Ivory 
_______________________________
Potrzebowałam matowego pudru do gruntowania korektora pod oczami ponieważ Inglot #403 czasem daje zbyt mocno błyszczący efekt który nie zawsze pasuje do makijażu a ten sprawdza się w tej roli bardzo fajnie.

Melkior, Pojedyncze cienie  #AUTUMN SUNSET i #MAROON 
_______________________________
Przy okazji zamawiania pudru nie mogłam przejść obojętnie obok ich cieni zwłaszcza, że były w promocji a swoją gramaturą są znacznie większe od Kobo czy Inglota. Skusiłam się na przepiękny, ciepły odcień rudości oraz chłodniejszy brąz świetny do podkreślania brwi. 


Debby, Gel Play (lakier), Eyeprimer, Blush Experience, Concealer Solution, LipPencil Mega Gloss, LipChubbyMat, KissMyLips, All In One Mascara 
_______________________________
Ostatnimi nowościami są produkty marki Debby dostępnej m.in w SuperPharmie. Nigdy dotąd nie miałam z nią styczności więc moja radość była jeszcze większa gdy dowiedziałam się, że ja i mój blog zakwalifikowaliśmy się do testów. Za jakiś czas możecie spodziewać się recenzji tych produktów.


Tak właśnie prezentują się nowości ubiegłego miesiąca - dajcie jakie kosmetyki zasiliły Wasz kuferek? ;-)

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



33 komentarze
  1. Sporo tego :) Czekam na recenzje produktów Debby, bo nie znam tej marki osobiście ;)) Ta niebieska maseczka Agafii jest genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wodę perfumowaną Katy Perry i niestety, trwałość jest masakrycznie krótka :( Może nie byłabym zła, gdybym kupiła deo spray, ale perfumy są niebotycznie drogie w porównaniu z jakością... Zapach jest piękny, więc szkoda, że czuć go tylko przez chwilę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kiedyś spróbować konturówek Golden Rose. Obecnie jestem zakochana w tych z Essence :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie kupić jakieś lakiery Semilac :). Czekam na recenzję szamponu L4L :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiła mnie kuracja Isany, ostatnio sporo osób chwali.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo fajnych nowości :). Szczerze mówiąc czekam na te wszystkie rossmanowe promocje może uda mi się coś fajnego kupić :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tego szamponu AA Oceanic, gdyby nie to, że zaczęłam miesiąc temu inną kurację to pewnie bym kupiła, bo męczy mnie ostatnio problem wypadających włosów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokaż pokaż nam kolekcję Semilaców :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie tym szamponem Long4Lashes! Też go chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dosyć sporo tych nowości :) Ciekawa jestem kosmetyków Melkior :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Sporo nowości :)
    Ja byłam bardzo zadowolona z tego mydła miodowego :) Mam nadzieję, ze i tobie przypadnie tak do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo nowości :) Bardzo mnie ciekawi szampon Oceanic, mam serum do rzęs i je uwielbiam :) konturówki i kredki matowe Golden Rose kocham również :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo interesujące nowości

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeeeej.
    Jak tego dużo<3
    Udanych testów.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem ciekawa tego szamponu do włosów 4 long lashes, odżywki z tej serii również. jak trafię na promocję, to dokonam zakupu i przetestuje. u mnie po biotebalu nie ma efektów. dziś będąc w aptece doz, do koszyka wpadły mi 2 równie ciekawe suplementy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szampon z Isany (ten z mocznikiem) bardzo lubię, dobrze mi się sprawdza, a mam bardzo wrażliwą skórę głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten róż z Debby wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Produkty z Bania Agafii strasznie mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. krem do stóp już dawno widnieje na mojej liście, właśnie po obejrzeniu filmu Maxi, ale zawsze zapominam wstąpić do Biedronki i go kupić;) ciekawa jestem tych produktów Debby :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę sporo ciekawych dobroci! Miałam aktywator wzrostu z Bani Agafii, kompletna porażka. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa jestem kosmetyków z Melkior ;D Kupiłaś sporo fajnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Olej rycynowy na włosach doprowadzał mnie do... nie powiem czego, ale właśnie złego słowa o nim nie wspomnę, bo kiedyś dzięki niemu zapuściłam sobie brwi! :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama chetnie bym wyprobowala dezodorant od Kart Perry! ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Olejek rycynowy i w moje ręce wpadł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sporo tego. ;D Nie wiem jak to się stało, ale żadnego z tych kosmetyków nie miałam. ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zycze milego testowania kosmetykow debby ;)
    Wizazystka debby ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dużo fajnych, ciekawych kosmetyków :) Będę czekać na recenzję szamponu Oceanic, bo sama zmagam się z wypadaniem włosów. Jestem też bardzo ciekawa żelu do brwi Essence, który bardzo mnie ciekawi i nie mogę doczekać się go w szafie Essence w moim mieście. Wodę termalną Uriage uwielbiam i służy mi dzielnie już od kilku lat. Przyjemnego używania wszystkich nowości!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale piekne zdjęcia - mają klimat :) Sporo też nowości u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń