Manicure
Makijaż
Recenzje

piątek, 20 listopada 2015

Promocja Rossmann -49% | Zakupy


Kolejna, wielka promocja w Rossmannie -49% a ja miałabym przejść obok niej obojętnie? Początkowo taki był plan jednak przeglądając blogi z postami polecającymi produkty do kupienia w tym sklepie, oglądając filmiki na youtube pękłam. Oczywiście nie poczyniłam aż tak dużych zakupów jak w edycji wiosennej -TUTAJ- jednak do koszyka wpadło kilka perełek. Jeśli jesteście ciekawe co to takiego - zapraszam dalej 

Pierwsza tura obejmowała promocje na usta oraz paznokcie, kolejna produkty do makijażu oczu zaś ostatnia - trwająca do wczoraj - makijaż twarzy. Nie chciałam powiększać swoich zapasów poczynionych wcześniej jednak skusiłam się na:


Nivea, Lip Butter - jagoda oraz kokos.
__________________________________
Jak mogłyście zobaczyć po kilku moich makijażach zamieszczanych ostatnimi czasy staram się przyzwyczajać do koloru na ustach i nawet całkiem dobrze mi to idzie jednak wszystkie doskonale wiemy jak ważna jest przy tym pielęgnacja. Po porządnym peelingu przydałoby się także nawilżenie które postanowiłam znaleźć w nowych dla mnie smakach balsamów Nivea. Wcześniej posiadałam wersję karmelową  z której byłam dość zadowolona więc zobaczymy jak te się sprawdzą w akcji.

Cztery Pory Roku, Przyspieszacz wysychania lakieru.
__________________________________
Na moich paznokciach u rąk niezmiennie od kilku miesięcy królują hybrydy jednak jestem zbyt leniwa aby nakładać je na stopy tak więc w tamto miejsce lądują tradycyjne lakiery . Odgniecione przedmioty - pościel, skarpetki, kapcie - to efekt najbardziej znienawidzony przez wszystkie lakieromaniaczki więc z pomocą przychodzą wysuszacze. Akurat ten był zachwalany przez MsDoncellitę  na youtube przez co postanowiłam dorzucić go do koszyka. 

Wibo, Million Dollar Lips #1
__________________________________
Skoro zostajemy w tematyce ust to o wiele lepiej czuję się w matowych, zgaszonych kolorach więc nie mogłam przejść obojętnie obok tego produktu zwłaszcza, że marka Wibo nie należy do najdroższych a przy takiej promocji wychodzą sprawy groszowe. Na pewno nie raz pojawi się on przy okazji jakiegoś makijażu.


Wibo, Panoramic Lashes Shine & Volume Mascara.
__________________________________
Maskar w moich zbiorach jest pod dostatkiem jednak planując makijaż w większości wykonany jedną, konkretną marką postanowiłam go wypróbować. Czytałam skrajne opinie na jego temat od zachwytów poprzez zawód. Tak samo jak w przypadku Million Dollar Lips tusz ten kosztował niewiele. 

Lovely, Eyeliner Matt #Black & Eveline, Eyeliner Celebrities #Brown.
__________________________________
Są to moje dwa ulubione eyelinery. O brązowym z Eveline wspominałam w TYM poście. Zarówno jeden jak i drugi wystarczają na bardzo długo tworząc precyzyjne, cienkie ale za to mocno nasycone kreski.

Wibo, Shiny Queen Eyeshadow.
__________________________________
Przyznam szczerze, że te cienie podpatrzyłam na snapchacie u Katosu a wiedząc, że właśnie w Rossmannie trwa na nie promocja bez wahania postanowiłam je zakupić i ciesze się niezmiernie z tego faktu gdyż są niesamowite - szczególnie dwa po środku. 

Eveline, Advance Volumiere, Skoncentrowane serum do rzęs 3 w 1.
__________________________________
Od ponad roku nie wyobrażam sobie tuszowania rzęs bez wcześniejszego użycia bazy. Serum samo w sobie nie działa wybitnie spektakularnie na moje rzęsy jednak stanowi świetny podkład dzięki czemu tusz znacznie lepiej przykleja się do rzęs dodatkowo nie sklejając ich.


Wibo, 3 Steps to Perfect Face #Light.
__________________________________
Tego produkty raczej już nie trzeba przedstawiać nikomu. Nowość marki Wibo która zawojowała Rossmannową promocję. Widziałam, że kilka razy w sklepie internetowym podczas promocji była niedostępna po czym ponownie można było ją kupić - na chwilę obecną jest wyprzedana. Zestaw trzech produktów którymi z powodzeniem wykonamy całkowite konturowanie twarzy. Na pierwszy rzut oka jest całkiem niezłe dla osób z jaśniejszą karnacją. 

Wibo, Wibo, Secret Duo Color #1 & #2.
__________________________________
Będąc w Rossmannie chciałam się zadowolić brakiem wcześniej opisywanego produktu który kupiła dopiero moja siostra więc sięgnęłam po kolejne nowości marki. Na pierwszy rzut oka rozświetacz jest bardzo złoty można by się pokusić nawet o stwierdzenie, że nienaturalny zaś pozostałe produkty są jak najbardziej. Bronzery wpadają raczej w neutralne tony - nie są ani zbyt ciepłe ani tym bardziej za zimne. Dodatkowo posiadają fajną pigmentację którą nie powinnyśmy sobie wyrządzić krzywdy.

Bell, HYPOAllergenic, Mat&Soft Make-Up #3.
__________________________________
Akurat jestem na wykańczaniu dwóch podkładów których recenzja pojawi się niebawem więc pozwoliłam sobie uzupełnić szufladę o kolejną sztukę. O tym podkładzie czytałam u Aliny z bloga AlinaRose. Po pierwszych testach kolor jest bardzo przyjemny o żółtych tonach jednak jest to kosmetyk do stosowania na co dzień - nie utrzymuje się zbyt długo na mojej skórze bez świecenia jednak spokojnie 5 godzin ale więcej na jego temat na pewno pojawi się na blogu. 

L'Oreal Paris, Infallible 24h - Matte Foundation #22.
__________________________________
W TYM poście prezentowałam Wam kolor 24 który jest idealny podczas stosowania samoopalaczy jednak zdarzają się takie dni kiedy pigment się wypłukuje zaś podkład staje się zbyt ciemny. Jest to jeden z niewielu drogeryjnych podkładów który dość dobrze sprawdza się na mojej tłustej cerze przy odpowiedniej aplikacji kosmetyku oraz pielęgnacji. Po dłuższym stosowaniu pojawi się jego recenzja.


Koniecznie dajcie znać czy miałyście styczność z tymi produktami oraz jak się u Was sprawdzają? Napiszcie również na co same się skusiłyście podczas promocji? :) 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



67 komentarzy
  1. Udało Ci się kupić paletkę z Wibo, zazdroszczę. U mnie w mieście są aż 3 Rossmany i w każdym z nich zawsze wyprzedane :( U mnie też jutro pojawi się taki post, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Rossmannie również nie było :( Dopiero siostra znalazła ją w sąsiednim mieście :) Chętnie zobaczę ten post :)

      Usuń
  2. Super zakupy ;) na paletke Wibo może kiedyś się skuszę jak znajdę ją w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, nie kosztuje zbyt wiele a naprawdę jest godna uwagi :)

      Usuń
  3. Ja przygarnęłam tylko rozświetlacz z Wibo. Jakoś nie zadziałała na mnie ta promocja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rozświetlacz zgarnęłam w wiosennej edycji :)

      Usuń
  4. Zrobiłam porządek w moich kosmetykach kolorowych i oddałam wszystko, czego nie używam (czyli mnóstwo kolorówki, z której skorzystałam raz lub dwa;)) mojej siostrze. W ten sposób dziewczyna nie miała po co iść na rossmannowską promocję;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo proszę :D Sama pewnie niedługo będę musiała zrobić porządki bo już niestety szufladki nie pomieszczą nic więcej :(

      Usuń
  5. Sama kupiłam na spróbowanie eyeliner z Eveline. W końcu udało mi się dostać healthy mix - jak go nałożyłam i okazało się, że jest spoko, to pobiegłam po kolejną butelkę :). Ogólnie kupiłam to czego nie udało mi się kupić na poprzednich kilku promocjach i bardziej było to też uzupełnienie zapasów kosmetyków których używam od paru lat :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety Healthy Mix średnio się sprawdza o czym niedługo będę pisała na blogu jednak miałam bardzo podobną sytuację właśnie z podkładem L'Oreala pokazywanym w poście :)

      Usuń
  6. Ja jakoś szczególnie nie poszalałam. Też kupiłam masełka Nivea, bo sprawdzają się u mnie znakomicie. Do tego słynny rozświetlacz Lovely, którego nigdy nie mogłam upolować i kilka innych drobiazgów. Miałam nadzieję na to trio od Wibo, ale niestety nie udało mi się go znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście chciałam kupić jeszcze jedną sztukę tego trio i niestety u mnie w Rossmannie nie było :((

      Usuń
  7. Też miałam prawie ominąć, ale coś nie wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobno jest szał na tę paletkę z Wibo i nigdzie nie można jej dostać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, szał nie mały jednak nie ma co się dziwić :)

      Usuń
  9. świetne zakupy ;) ja kupiłem tylko tę samą pomadkę z Wibo i puder ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który z pudrów wpadł do Twojego koszyka? :)

      Usuń
  10. żałuję, że nie udało mi się kupić palety wibo do konturowania ;(
    mam wibo tylko w 1 rossie i zawsze wyprzedana, sklep internetowy też ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w mieście jest tylko jeden Rossmann i niestety nie było tego trio do konturowania a nie opłacało mi się zamawiać z Internetu - pokusiłabym się o jeszcze jedno opakowanie na zapas :) Może z czasem minie na nie szał i producent wypuści większą ilość tak, aby każda dziewczyna która zechce mogła je kupić :)

      Usuń
  11. Też skusiła się na te masełko z Nivea. Pachnie obłędnie<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie udało mi się trafić paletki Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jeszcze nie raz będzie okazja bo cena regularna również nie jest wygórowana moim zdaniem :)

      Usuń
  13. jestem ciekawa tego podkładu z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy tylko lepiej go przetestuje pojawi się na blogu recenzja :)

      Usuń
  14. Świetne nowości! U mnie co się działo w tych Rossmanach, puste półki! :O
    Kupiłam małą paletkę cieni i bazę pod cienie z Wibo, róż z Rimmela dla mamy, tusz z Rimmela i to chyba tylko tyle :O
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmannie u mnie w mieście były tłumy zaś w mieście Męża były praktycznie pusty więc nic tylko tam robić zakupy :) Podziwiam za tak małe zakupy.

      Usuń
  15. Mam ochotę na Milion Dollar Lips ;) Teraz akurat nie mogłam skorzystać z promocji, ale może następnym razem, albo nawet bez promocji, bo to przecież majątku nie kosztuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, kosmetyki Wibo do najdroższych nie należą a ich jakość znacznie się poprawiła moim zdaniem więc można po nie śmiało sięgać i bez promocji :)

      Usuń
  16. Million Dollar Lips jest na dzień dzisiejszy moją ulubioną pomadką. Zastyga na piękny matowy róż. :) Na paletkę z Wibo miałam chętkę, ale niestety nigdzie nie mogłam jej znaleźć :( Na masełko z Nivea skusiłam się o smaku malinki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że malinka bardzo przypomina mambę o tym samym smaku ;)

      Usuń
  17. Nurtuje mnie ten podkład Bell. Ja z kolei skusiłam się na krem CC i nie mogę się doczekać żeby go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście oczywiście nie mogłam poczekać i od razu praktycznie nałożyłam go na twarz jednak zdania jeszcze nie wyrobiłam ;) Po czasie pojawi się post na jego temat :)

      Usuń
  18. Serum z Eveline jest mega, przynajmniej to, ktore ja mam ;) wiec i Twoje na pewno sie sprawdza ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę złapania Wibo do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fartem się udało bo siostra zgarnęła dla mnie ostatnią z szafy :)

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Z głową i nie z głową - bardzo ciekawiły mnie te produkty a niektóre kupiłam ponownie gdyż się niesamowicie sprawdzają :)

      Usuń
  21. Ciekawi mnie ta paletka do konturowania z Wibo :) Osobiście skorzystałam z promocji, ale rozsądnie, z czego jestem bardzo dumna :) Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również życzę udanego weekendu ;) U mnie zakupy trochę z głową trochę zachcianki jednak i tak nie wyszło aż tak źle :) Na chwilę obecną testuję to trio i z czasem będzie miało swój czas na blogu :)

      Usuń
  22. Bardzo fajne zakupy :) Ja skusiłam się na pomadkę z Alterry z Bio Granatem, mój ulubiony podkład z Bourjois 123 Perfect i właśnie tą paletkę do konturowania z Wibo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety podkłady z Bourjois średnio się sprawdzają :( Czaiłam się na Flower Perfection jednak koniec końców odpuściłam po zawodach tej marki.

      Usuń
  23. Duo Wibo wygląda ciekawie - nie pojawia się na blogach tak licznie jak paletka :) Bardzo fajne zakupy, u mnie nieco skromniej. Przyjemnego używania wszystkich nowości!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno jedno jak i drugie Duo jest całkiem przyjemne także nie wiem dlaczego nie pojawia się tak często jak Trio :P Myślałam, że u mnie też będzie skromnie jednak się nie udało jak zwykle :(

      Usuń
  24. Zastanawiałam się nad tymi cieniami Wibo, ale koniec końców nie wzięłam, teraz żałuję ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz miała jeszcze możliwość ich zakupienia nawet w regularnej cenie to serdecznie polecam - bajka! :)

      Usuń
  25. O moja droga cudowne rzeczy kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja na szczęście nie kupiłam dużo, mój portfel jest zadowolony :)
    Czy serum Eveline kupiłaś w cenie promocyjnej? Bo w moim Rossku Pani na kasie powiedziała że wyskakuje jej standardowa cena (ale brałam to niebieskie, bo zielonego u mnie nie ma).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum oczywiście kupiłam w cenie promocyjnej ;) Dziwne trochę, że w jednym Rossmannie produkty wchodzą normalnie z promocją zaś w innym już nie :/

      Usuń
  27. Też kupiłam te cienie i jestem w szoku, bronzer wibo z różem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również byłam w szoku po użyciu tych cieni :D

      Usuń
  28. Ja bardzo chciałam zrobić zapasy kosmetyków Wibo. Ta marka stanowi u mnie chyba 80% kosmetyków i do pewnych produktów wracam bardzo często, ale... nie udało się. Od miesiaca używam paletkę w 3 steps, w ramach testowania i bardzo żałuję, że nie mogłam kupić jeszcze co najmniej dwóch! Chociażby na prezent dla bliskich mi osób. Skradła moje serce, to dlaczego nie podarować jej ważnym dla mnie osobom. Tak samo Fixing Powder rozszedł się na początku promocji jak świeże bułeczki. Cóż zrobić, na szczęście Wibo jest tanie i bez promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jeszcze jedno Trio sama bym się zaopatrzyłabym na zapas jednak nigdzie nie mogłam już go dostać :( Fixing Powder kupiłam we wcześniejszej edycji promocji ale u mnie niestety średnio się sprawdza za to jestem bardzo zadowolona z cieni prezentowanych w poście ♥

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. Na pewno jeszcze powróci tylko muszą odsapnąć po promocji ;)

      Usuń
  30. To trio do konturowania zrobiło już małą furorę, jestem go bardzo ciekawa ; )

    OdpowiedzUsuń
  31. Wibo, Secret Duo Color #1 & #2 mi się bardzo podoba, muszę sobie je zobaczyć z bliska jak bedę w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zakupy :) Zazdroszczę chyba najbardziej eyelinerów i masełek do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Też kupiłam na promocji ten matowy błyszczyk Wibo, jest genialny! Uwielbiam te eyelinery Eveline, też się w niego zaopatrzyłam, ale w pisaku. Odżywka do rzęs z Eveline gości u mnie po raz pierwszy, ale ta "SOS". Świetne cudeńka do twarzy z Wibo, wow! U mnie nie było szansy na ich dorwanie :/ Ciekawi mnie ten podkład Bell bo widziałam dużo pozytywnych opinii na jego temt ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow! Ale zakupy :) Z resztą ja też poszalałam :) chciałam wypróbować to trio z Wibo, ale nie było go w żadnym Rossmannie :( pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Te maselka do ust sa swietne. Mam rowniez kokos i maline :)

    OdpowiedzUsuń