Manicure
Makijaż
Recenzje

niedziela, 6 grudnia 2015

Akcja Norel Dr Wilsz | Podziel się postem


Marka Norel jakiś czas temu ponownie zorganizowała na swoim FB akcję "Podziel się postem" która polegała na podesłaniu linka do posta ze swojego bloga w komentarzu oraz udostępnieniu tej wiadomości dalej. Jak nie trudno się domyślić kilka dni temu kurier zapukał do moich drzwi gdyż udało mi się znaleźć w gronie szczęśliwych osób które mają możliwość przetestowania wybranych przez siebie kosmetyków marki za co jeszcze raz ślicznie dziękuję gdyż nigdy wcześniej nie miałam styczności z marką i byłam bardzo ciekawa jak działają. Jeśli jesteście ciekawe co dokładniej wpadło w moje ręce zapraszam dalej 



Rozświetlający tonik witaminowy
______________________________
Rozświetlający tonik o przyjemnym owocowym zapachu dla każdego rodzaju cery, szczególnie szarej i zmęczonej. Doskonale usuwa zanieczyszczenia, rewitalizuje i rozjaśnia, nadając cerze zdrowy blask  i gładkość. Tonik zawiera: 5% kwas mlekowy, ekstrakt z limonki, Rovisomy®ACE Plus, pantenol. Stosowanie: nanieść tonik na płatek kosmetyczny i przetrzeć skórę. Omijać okolice oczu. Najlepiej zużyć przed końcem: data i nr serii na spodzie opakowania. Pojemność 200 ml. 

Mandelic Acid - Tonik żelowy z kwasem migdałowym
______________________________
Bezalkoholowy tonik żelowy o unikalnych własnościach wygładzających i rozjaśniających. Przeznaczony dla każdego rodzaju cery, również delikatnej, naczyniowej i z przebarwieniami. Dzięki zawartości kwasów wspomaga usunięcie obumarłych komórek naskórka, ujednolica koloryt cery i utrzymuje florę bakteryjną skóry w równowadze. Nie podrażnia i nie piecze. Pojemność 200 ml. 
Receptura toniku zawiera:
- kwas migdałowy 
- glukonolakton 
- kwas laktobionowy
- hialuronian sodu, pantenol


Skin Care - Łagodna pianka myjąca
______________________________
Delikatna pianka o naturalnym pH – 5,5, do oczyszczania twarzy i oczu. Baza myjąca, pozbawiona mydła, SLES i SLS głęboko i jednocześnie łagodnie zmywa zanieczyszczenia, a ekstrakty z mydlnicy i nagietka redukują podrażnienia. Pianka pozostawia skórę idealnie czystą i odświeżoną. Stosowanie: 2 dozy pianki rozmasować na skórze twarzy i dokładnie spłukać wodą. Najlepiej zużyć przed końcem: data i nr serii na spodzie opakowania. Pojemność 150 ml.


Mandelic Acid Krem rozjaśniająco - wygładzający z kwasem migdałowym i PHA
______________________________
Krem na noc o jedwabistej konsystencji i świeżym zapachu, dla każdego rodzaju cery w każdym wieku. Głęboko nawilża, złuszcza i wygładza nierówności skóry – rozszerzone pory, bruzdy, zmarszczki. Rozjaśnia przebarwienia i ujednolica koloryt cery, zapewniając jej „świetlistość” i młody wygląd. Regularnie stosowany zmniejsza rumień i teleangiektazje (poszerzone naczynka krwionośne). Pojemność 50 ml. 
Recepturę kremu wzbogacono w:
- 4% kwas migdałowy
- 6% polihydroksykwasy (glukonolakton, kwas laktobionowy)
- ekstrakt z nasion lnu (źródło cennych kwasów omega-3, mikroelementów i aminokwasów) 
- hialuronian sodu (niskocząsteczkowy kwas hialuronowy)
- alantoinę, pantenol

Anti-Age Krem pod oczy intensywnie regenerujący
______________________________
Delikatna, bezzapachowa emulsja do pielęgnacji skóry wokół oczu i na okolice ust. Emulsja łatwo i szybko wchłania się. Intensywnie regeneruje, uelastycznia i wygładza zmarszczki. Usuwa objawy zmęczenia, stresu i chroni cienki naskórek przed fotostarzeniem. Działa przeciwzapalnie i przeciwalergicznie. Pojemność 15 ml.
W emulsji zawarto:
- Roślinny kompleks regeneracyjny (aralia, diabelski szpon, lukrecja, lucerna, hibiskus)
-Ekstrakt z grzybów shitake
- Hydroksyprolina
- Witaminy E, Ci tocotrienole


Jeśli zaciekawił Was któryś z kosmetyków lub same chciałybyście się skusić to zapraszam do sklepu marki.
Słyszałyście o tej akcji? Który z prezentowanych kosmetyków najbardziej Was zainteresował? :)

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



14 komentarzy
  1. Też brałam udział w akcji, ale niestety nie udało się zakwalifikować ;)) Ciekawią mnie produkty Norel, bo nie miałam z nimi styczności, więc chętnie przeczytam Twoje opinie o tych produktach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej akcji, ale miałam okazję wypróbować np. peeling enzymatyczny owej marki kilka razy i bardzo przypadł mi do gustu :) Ciekawią mnie te produkty, bo jeden z kosmetyków zrobił na mnie na prawdę fajnie wrażenie, no i chciałabym poznać ich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam krem pod oczy i nie wywołał jakiś efektów wow :) zaciekawił mnie tonik żelowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne produkty, ciekawe jak się sprawdza u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się udało w poprzedniej akcji :) Najbardziej chyba interesuje mnie seria witaminowa, której nie było jeszcze jak ja wybierałam kosmetyki dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super akcja. No i fajnie, ze udalo Ci sie znalezc w gronie szczesliwcow :) jestem cieakwa, jak sie sprawdza produkty ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pianka przypadłą mi do gustu, ale to mój normalizujący tonik z Norel został ulubieńcem miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj kremy to oni mają cudowne, reszty nie używałam ale i tak jestem pozytywnie nastawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej akcji ale widzę że trafiły Ci się super produkty. Zaraz pooglądam co tam mają na swojej stronie. Zapraszam na nowy post :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) Kosmetyki Norel bardzo mnie ciekawią i chętnie przeczytam recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach :) ale jestem zaiste zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków z kwasem migdałowym:)

    OdpowiedzUsuń