Makijaż
Paznokcie
Recenzje

piątek, 18 grudnia 2015

Debby | Concealer SOLUTION 02 Natural


Jeśli dokładnie śledzicie mojego bloga to napewno doskonale wiecie iż jestem ogromną fanką wszelkiego rodzaju korektorów - szczególnie stosowanych pod oczy w celu rozjaśnienia owej okolicy. Wspominałam również o tym, że udało mi się znaleźć w gronie blogerek wybranych do testowania kosmetyków marki Debby wśród których znalazł się korektor Concealer Solution. Jeśli jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdził to zapraszam dalej   


Korektor zamknięty został w wykręcanym pisaku zakończonym aplikatorem w formie gąbeczki który nie do końca mi odpowiada z racji utrudnionej aplikacji poprzez wklepywanie go pod oczy. Dzięki przezroczystemu opakowaniu jesteśmy w stanie kontrolować jego zużycie jednak niestety nie jest wypełniony w całości a jedynie po części. Wykręcana forma skraca jego żywotność gdyż część produktu pozostaje na gąbeczce lekko zastygajac przez co jest średnio wydajny. Dostępny w 3 kolorach - mój ze zdjęcia to nr 02 Natural - za cenę 32,90 zł. 


Produkty marki Debby możecie znaleźć w SuperPharmie. Jest praktycznie bezzapachowy oraz ważny 12 miesięcy od otwarcia. Na opakowaniu producent umieścił jego skład co jest zdecydowanym plusem oraz otrzymujemy informację, że został przetestowany dermatologicznie. Posiada lekką konsystencję oraz średnie krycie w kierunku do lekkiego przez co kompletnie nie sprawdza się stwierdzenie "minimalizuje cienie i ukrywa niedoskonałości" które sugeruje producent. Nie uczula oraz nie podrażnia a dodatkowo nie oksyduje.


Niestety przesłany mi kolor nie sprawdza się w celu rozjaśniania strefy pod oczami z racji na stosunkowo ciemny kolor względem mojej karnacji, ponadto źle przypudrowany potrafi zbierać się w drobnych zmarszczkach. Jego atutem jest fakt, iż nie obciąża ani nie wysusza cienkiej skóry pod oczami. Idealnie sprawdzi się u osób które nie lubią ciężkiej konsystencji do wyrównywania linii pod brwiami.

Poniżej możecie zobaczyć porównanie kolorystyczne:

Debby Concealer SOLUTION 02 Natural | Astor Perfect Stay Concealer 01 


Dajcie znać co sądzicie o tym produkcie oraz czy miałyście już styczność marką Debby? ;)


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



21 komentarzy
  1. Z Debby jeszcze nie miałam styczności ale mam i bardzo lubię markę Deborah - matkę Debby :)
    Mają świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :)
    Z tej marki jeszcze nie miałam kosmetyków :)
    Kiedy można wyczekiwać posta o pędzelkach zoeva? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korektor Bell Multi Mineral chyba jako jedyny nie zbiera mi się nigdy w zmarszczkach :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja marki zupełnie nie znam, wiec cieżko mi cokolwiek powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie słyszałam o tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze styczności z tą marka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. To na pewno nie jest korektor dla mnie, mam duże cienie pod oczami :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie do końca spełnia oczekiwania :( ten róż ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowita jest ta czerwień na Twoich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Markę widziałam tylko na blogach. Na żywo nie miałam okazji.

    Co do korektora, to rzeczywiście, za ciemny nie nadaje się na cienie pod oczami. Wiem coś o tym, bo mam cienie i dobry korektor do tych miejsc to dla mnie podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam marki. Z tą kolorystyką korektor często jest problem. Fakt, zawsze można spożytkować w inny sposób. Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Opcja z gąbeczką mnie jakoś odstrasza...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nawet nie słyszałam wcześniej o tej marce :)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam o tej marce :)
    www.phootoandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy korektor. Nigdy nie uzywalam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o marce, ale przyjemności bliższego poznania jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze tej marki w rączkach nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety SP mam bardzo daleko od siebie, a strasznie mnie kusza te produkty DeBBy.
    Coraz więcej pozytywnych opinii widzę :D

    OdpowiedzUsuń