Makijaż
Paznokcie
Recenzje

środa, 9 grudnia 2015

Debby | Lakier do paznokci GelPLAY Ultra Glossy #58



Od dłuższego czasu na moich paznokciach u dłoni goszczą lakiery hybrydowe które są niezłym udogodnieniem jeśli nie lubimy zbyt często malować paznokci także standardowe lakiery lądują jedynie na stopy. Od włoskiej marki Debby w paczce otrzymałam lakier o dość nietypowym kolorze - nie jest to ani błękit ale również nie jest to zieleń. Mieszanka wybuchowa. Jeśli jesteście jednak ciekawe serii lakierów gelPLAY to zapraszam do dalszej części 


Lakier mieści się w porządnie wykonanej, szklanej buteleczce o pojemności 7,5 ml za którą płacimy 13,99 zł. Jak wszystkie produkty marki Debby dostępny jest w SuperPharm. Producent daje nam 36 miesięcy od otwarcia na jego zużycie. Szata graficzna jest bardzo kolorowa przez co przyciąga wzrok i zachęca do zakupu. Lakiery z serii gelPlay posiadają szeroki pędzelek który usprawnia proces malowania paznokci gdyż wystarczy kilka pociągnięć do całkowitego pokrycia jedną warstwą. 


Marka wzbogaciła swoje lakiery o żelową formułę która nadaje błyszczącego efektu bez użycia lampy oraz bogatszy i bardziej jednolity kolor połączony z doskonałą pigmentacją. Ponadto wyrównuje ona wszystkie nierówności płytki. Lakier posiada zapach typowy dla większości standardowych lakierów. Dość szybko wysycha więc jest to świetna wiadomość dla osób które nie mają czasu na długotrwałe malowanie paznokci i nienawidzą czekać a chcą natychmiast wrócić do wykonywanych wcześniej czynności.



Kolor 58 który otrzymałam jak już wcześniej wspomniałam wpada zarówno w niebieskie jak i miętowe tony, dość dobrze kryje już przy dwóch warstwach co możecie zaobserwować na wzorniku powyżej. Jego konsystencję określiłabym jako pośrednią gdyż nie jest ani zbyt gęsty ani też nie jest za rzadki. Jedynym jego minusem jest fakt iż potrafi nieestetycznie smużyć jednak aby wyeliminować ten efekt trzeba się trochę namachać pędzelkiem. Niestety nie jestem w stanie określić jego trwałości poprzez noszenie hybryd.



Koniecznie dajcie znać czy sięgacie po tradycyjne lakiery czy jednak przeniosłyście się na hybrydy oraz co sądzicie o tym kolorze? :)


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



18 komentarzy
  1. Kolor bardzo ładny,ale lakieru nie miałam jeszcze z tej firmy;(

    OdpowiedzUsuń
  2. hybryd nigdy nie miałam, u mnie ciągle tradycyjnie :) kolor bardzo w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor zdecydowanie nie dla mnie. Na takie, to ja lubię popatrzeć u kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten lakier, bardzo lubię takie kolorki :) używam jednak tradycyjnych ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem sympatyczny kolor :) Skusiłabym się może, gdyby nie miłość do Semilaców ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor fajny, ja jednak póki co stosuję hybrydy zarówno na dłonie jak i na stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Średnio lubię niebieski kolor na paznokciach :) Jeżeli już, to bardziej idę w granat. Nie miałam jeszcze nic z Debby, może się to zmieni po świątecznej wizycie w Polsce :) Co do hybryd to jestem początkująca :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny kolor
    ja już 2 lata chodzę robić żele i na razie nie zamierzam z nich rezygnować

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie również rządzą hybrydy, ale od czasu do czasu korzystam też ze zwykłych lakierów, jeżeli jakiś bardzo mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też przepadam za hybrydami :) jeste zakochana w Semilacu, a normalne lakiery poszły w kąt :) Btw: robisz przepiękne makijaże!

    OdpowiedzUsuń