Manicure
Makijaż
Recenzje

sobota, 23 stycznia 2016

Wishlist 2016 { Kosmetyki które chce przetestować }


Zarówno w ubiegłym roku jak i w tym postanowiłam stworzyć Wishlistę 2016 aby móc chociaż trochę kontrolować swoje zakupy - znalazły się na niej głownie kosmetyki kolorowe ale także pielęgnacyjne czy gadżety. Jeśli jesteście ciekawe co skłoniło mnie do ich wypróbowania - zapraszam do dalszej części wpisu.


1/ Ebelin- silikonowa myjka masująco-peelingująca do mycia twarzy lub pędzli kosmetycznych
________________________________
W ubiegłym roku pod wpływem youtube postanowiłam jeszcze bardziej przyłożyć się do dbania o własną cerę - demakijaż traktuję jako coś przyjemnego a niżeli zwykły, codzienny przymus. Chętnie próbuję nowości oferowane przez marki na rynku polskim - maseczki, płyny, żele, pianki ale ze wszystkich dostępnych najbardziej zainteresowała mnie mała, niepozorna myjka masująco-peelingująca. Widziałam podobną w ofercie marki Killys - niestety w moim Rossmannie jeszcze niedostępna bądź Sephorową wersję. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie będę mogła ją wypróbować. 

2/ Nacomi, Olejek do ciała nawilżający `Ciasteczko`
________________________________
Balsamy oraz masła do ciała szczególnie takie które szybko się wchłaniają są jak najbardziej dla mnie - nieco gorzej jest z tymi przy których muszę długo czekać. Olejek aplikowany zaraz po kąpieli błyskawicznie się wchłania a zapach ciasteczek jeszcze bardziej zachęca do stosowania.

3/ Pigment MAC - Vanilla
________________________________
Nie udało mi się zrealizować tej zachcianki w ubiegłym roku więc może w tym będzie mi dane. Chodzi za mną już od dłuższego czasu jednak wizja wydania prawie 100 zł za jeden pigment trochę przytłacza. Wiem, że dostępny jest również w mniejszej wersji jednak niestety nie mam stacjonarnego dostępu do kosmetyków marki MAC.

4/ Korektor Urban Decay Naked Skin
________________________________
Jako ogromna maniaczka korektorów  - szczególnie tych pod oczy - nie mogę przejść obojętnie obok większości dostępnych na rynku perełek. Znalazłam jak na razie ulubieńca w tej dziedzinie jakim jest Catrice Liquid Camouflage jednak chęć posiadania jest jeszcze większa.

5/ Pigment theBalm No Money No Honey
________________________________
Sroczki będą wiedziały o co chodzi! Przepiękny błysk na całej powiece, rozświetlanie wewnętrznego kącika to nieodłączny element większości moich makijaży.

6/ Konturówka Golden Rose Waterproof Lipliner 51
________________________________
Ostatnimi czasy coraz chętniej sięgam po kolory na usta. Kultowa kredka Golden Rose również niebawem zagości w mojej kosmetyczce. Kosztuje niewiele także muszę ją mieć! ;) 

7/ Bielenda Odżywczo-Regenerująca Maska Po Eksfoliacji
________________________________
Jak pewnie doskonale wiecie jestem ogromną fanką mezo serum z kwasem migdałowym marki Bieledna oraz arbuzowej maski algowej. Odżywczo-regenerująca maska ma za zadanie nawilżenia i wygładzenia, łagodzenia podrażnień wywołanych eksfoliacją oraz likwidację obrzęku, swędzenia i zaczerwienień. Ostatnimi czasy na mojej twarzy maseczki lądują kilka razy w tygodniu dzięki czemu widzę znaczną poprawę w kondycji skóry.

8/ Krem Clinique Dramatically Different Moisturizing Cream 
________________________________
Niestety nadal nie udało mi się znaleźć idealnego kremu który mogłabym stosować pod makijaż. Chętnie wypróbowałabym propozycję marki Clinique - Dramatically Different Moisturizing Cream. 

9/ Krem La Roche Posay Effaclar H
________________________________
Kolejna, pielęgnacyjna zachcianka :) Po bardzo udanej przygodzie zarówno z Effaclar Duo jak i Effaclar Duo + podkładam w nim ogromne nadzieje.

10/ Rzęsy KatOsu Black Leather
________________________________
Sztucznych rzęs nigdy za wiele - dodają uroku każdemu makijażowi, nawet najlżejszemu. 

11/ Żel do brwi Senna Brow Fix 
________________________________
Oprócz uzależniania od korektorów mam również hopla na punkcie brwi. Dużo dobrego słyszałam o żelu marki Senna więc nie pozostało mi nic innego jak wypróbowanie go na własnej skórze.

12/ Rzęsy Ardell #113
________________________________
Ukochane Ardellki - nie trzeba niczego więcej dodawać ♥

13/ Make Up For Ever Full Cover - Kamuflujący korektor w kremie
________________________________
Kolejny korektor który oczekuje mojego wypróbowania. Co prawda nie posiadam ogromnych worków pod oczami jednak chciejstwo jest silniejsze - same rozumiecie :)

14/ Sephora Błotna maseczka oczyszczająco-matująca
________________________________
Kolejny produkt pielęgnacyjny o którym czytałam wiele dobrego. Porządny demakijaż, nawilżenie oraz oczyszczenie jest podstawą dobrze wyglądającej cery.  Jej cena to 55 zł także mam nadzieję, że niebawem również będzie moja. 

15/ Szminka w płynie La Splash Ghoulish
________________________________
Zakochałam się przede wszystkim w jej kolorze - miłość od pierwszego wejrzenia! ♥

16/ Pędzel Zoeva 240
________________________________
Gdybym jeszcze miała mało pędzli to w mojej kolekcji z pewnością zawitałaby nowość marki Zoeva - pędzelek mikroskopijnych rozmiarów który fantastycznie sprawdziłby się do rozświetlania wewnętrznego kącika. 

17/ Aksamitna pomadka Sephora "13 Marvelous Mauveé"
________________________________
Podpatrzona u Hani i tak samo jak w przypadku La Splash Ghoulish była to miłość od pierwszego wejrzenia. Bardzo przypadły mi do gustu matowe formuły więc jeszcze bardziej zaświeciły mi się oczy na jej widok.

18/ Kamuflaż Kryolan
________________________________
Uwielbiam puder Anti-Shine marki Kryolan więc najwyższa pora stanąć twarzą w twarz z kolejnym, kultowym produktem. Są czasem takie dni, że potrzebuję wyglądać nieskazitelnie dlatego też uważam, że zakup kółka kamuflaży byłby idealnym rozwiązaniem. 

19/ Maska do twarzy Yonelle No3
________________________________
Stosunkowo nowy produkt na polskim rynku. Na chwilę obecną nie byłabym w stanie wydać ok. 80 zł na maseczkę do twarzy dlatego świetnym rozwiązaniem jest jej saszetkowa wersja.

20/ Konturówka do oczu Inglot Beżowa i Czarna
________________________________
Pomimo posiadania ulubionej kredki marki Zoeva chętnie wypróbowałabym propozycję marki Inglot zachwalaną przez Agnieszkę DIM. Mam nadzieję, że równie dobrze sprawdzi się zarówno na górnej linii wodnej (kolor czarny) jak i na dolnej (kolor beżowy).

21/ Rzęsy House Of Lashes Iconic
________________________________
Pełne, przepiękne - marzenie. Oby do rychłego spełnienia :)

22/ Holika Holika Honey Sleeping Pack Acerola
________________________________
Kolejna maseczka na liście.  Nawilżanie, nawilżanie i jeszcze raz nawilżanie.

23/ Konturówka do powiek w żelu Inglot 74
________________________________
Marzy mi się od pewnego czasu przepiękna kreska w odcieniach głębokiego fioletu którym jestem oczarowana. Idealnym rozwiązaniem jest produkt marki Inglot. 

24/ Pędzel Zoeva 317
________________________________
Idealny pędzel do brwi którego nigdy za wiele - szczególnie w wersji Rose Golden. 

I to by było na tyle! Dajcie znać czy miałyście styczność z poszczególnymi kosmetykami/gadżetami oraz jak się u Was sprawdzały? :)


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



19 komentarzy
  1. Myjkę mam i uwielbiam, jeśli chcesz dokładne porównanie z Foreo jest u mnie na blogu. Bardzo bym chciała też korektor od Make Up For Ever i chyba w następnym miesiącu się skuszę na niego, bo ja właśnie problemy z workami mam :/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama ciągle zastanawiam się nad zakupem sztucznych rzęs Ardell, pewnie w końcu to zrobię :).

    OdpowiedzUsuń
  3. 317 mój obowiązkowy must have do brwi! kochana musisz go mieć!:)pigment balma mam i uwielbiam, nie wyobrażam sobie robienia makijażu ślubnego bez niego :) co do korektora Mufe pojawił się teraz nowy HD i Jaclyn Hill go poleca bardzo :) kamuflaż miałam ale dla mnie jest to produkt za ciężki nawet do makijażu profesjonalnego, zbyt tłusty, a przy tym jego krycie pozostawia do życzenia. Używam kamuflaża catrice i uważam, że 100% lepiej kryje :) szkoda kasy na te kółko

    OdpowiedzUsuń
  4. Korektor Urban Decay Naked Skin, Krem Clinique Dramatically Different Moisturizing Cream, Kamuflaż Make Up For Ever Full Cover, Sephora Błotna maseczka oczyszczająco-matująca, Aksamitna pomadka Sephora "13 Marvelous Mauveé" te z Twoich chciejstw zainteresowały mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie produkty kojrze ale zadnego nie mialam :) mam dwie mini wersji pigmentow mac i ten rowniez chcialabym w takiej nabyc :) czas odwiedzic wroclaw! bo tam mam najblizej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te zachcianki. Zainspirowałaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa ta wishlista! Oby Ci się jak najwięcej rzeczy z niej udało zdobyć! :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. no to oby CI to wszystko wpadło w ręce :) ja też jestem ciekawa rzęs od Katosu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzy mi się korektor Urban Decay Naked <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka myjka jest w ross For your Beauty za 4,99zł. Niedawno kupiłam z ciekawości ;) maskę Sephory polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Yonelle też mnie porządnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naked Skin polecam, jest świetny :) a na Full Cover również się czaję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Nacomi o tym samym zapachu mam ochotę na mus do ciała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. golden rose, to moja marka 2015 roku! uwielbiam ją, a produkty do ust są naprawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi marzy się paletka Zoevy tylko jeszcze nie wiem która :)

    OdpowiedzUsuń