Makijaż
Paznokcie
Recenzje

piątek, 26 lutego 2016

Evree, Szampon regenerujący Max Repair do włosów farbowanych i zniszczonych modelowaniem


Z kosmetykami marki Evree zapoznałam się jakiś czas temu. Po przygodzie ze sławną, upiększającą kuracją do twarzy i szyi Magic Rose, kremach 20+, 30+, 40+ oraz 50+ a także balsamu i kremu do rąk z serii Instant Help nadeszła kolej na wypróbowanie kolejnego produktu marki jakim jest szampon regenerujący Max Repair z płynną keratyną. Jeśli jesteście ciekawe jak sprawdził się na moich włosach to zapraszam do dalszej części wpisu.

Evree, Szampon regenerujący Max Repair do włosów farbowanych i zniszczonych modelowaniem

Szampon zamknięty został w czerwonej, 400 ml, plastikowej butelce która dość dobrze leży w dłoni. W regularnej cenie kosztuje ok. 13 zł jednak bardzo często widuję go na promocjach. Przebadany dermatologicznie. Posiada rzadką - jednak nie przeciekającą przez palce - konsystencję oraz białomleczny kolor. Zapach określiłabym jako zupełnie neutralny. Producent obiecuje wzmocnienie i regenerację włosów poprzez uzupełnienie ubytków w ich strukturze z czym nie do końca mogę się zgodzić ponieważ z reguły do odbudowy bądź poprawienia kondycji włosa stosuje się maski oraz odżywki. Ponadto posiada formułę która nie obciąża naszych włosów a zawarty filtr UV chroni kolor - polemizowałabym z obciążaniem. Osobiście jestem zdania, że szampon powinien przede wszystkim nie przesuszać moich zniszczonych końcówek oraz domywać włosy przede wszystkim z olejów - i tutaj o dziwo sprawdza całkiem fajnie. Należy do grupy kosmetyków które dobrze się pienią.


Po szampony sięgam praktycznie codziennie przez co przy zniszczonych włosach muszę nieco bardziej zwracać uwagę na skład - o ile SLS na 2 miejscu mi nie przeszkadza to Alcohol Denat na 15 już niekoniecznie jest mile widziany. Na szczęście nie  podrażnił on mojego skalpu, nie odnotowałam również większego przesuszenia włosów - o regeneracji nie ma mowy - ale co ważniejsze nie przyczynił się również do  nawrotu łupieżu co w moim przypadku jest bardzo ważne. Zdarzało się, iż miałam wrażenie niedomytych, odciążonych włosów. Efekt ten niestety był bardzo widoczny a nie na takim efekcie mi zależy przy moich cienkich włosach.  Zapewne nie sięgnę po niego ponownie gdyż na rynku dostępnych jest wiele innych szamponów które sprawdzają się znacznie lepiej a niżeli tytułowy bohater.

Dajcie znać czy miałyście styczność z tym szamponem oraz innymi produktami marki Evree? ;)


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



15 komentarzy
  1. Z tej serii bardzo dobry był balsam do ciała i krem do rąk - zgadzam się. Szamponu w życiu bym nie kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skład nie zachwyca, ja teraz po keratynowym prostowaniu muszę uważać na sls. Szampon z evree odpada, ale czaję się na ich balsam do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze od nich żadnego szamponu do włosów, ale inne produkty z którymi miałam do czynienia zachwyciły mnie stąd chętnie wypróbowałabym i ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam że marka Evree wypuściła produkty do włosów ; ) Ale po Twojej opinii raczej się nie skuszę, no i wolę też szampony z delikatniejszymi i bliższymi naturze składami ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam z nim styczności, ale chyba się jednak z nim nie polubię :-/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja aktualnie używam szamponu z Bani Agafii i jestem zadowolona :) Co jak co ale opakowania z Evree są na prawdę bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz cudowną szczotkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. koniecznie muszę sprawdzić ten szampon.... ja mam straszne problemy z suchą skórą na głowie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam balsam do ciała ale czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam dostepu do tej marki, ale gdybym juz miala cos kupic to nie bylby to szampon :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam już wiele kosmetyków z Evree, ale szamponu jeszcze nie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czemu ja jeszcze nie spotkałam tego szamponu. Ja bardzo lubię kosmetyki Evree, dobrze się u mnie sprawdzają i a chęcią bym go wypróbowała, z czystej babskiej ciekawości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. z tej serii miałam tylko krem do rąk i był bardzo dobry;)

    OdpowiedzUsuń