Manicure
Makijaż
Recenzje

środa, 10 lutego 2016

Pielęgnacja okolicy pod oczami z Norel Dr Wilsz { Krem pod oczy intensywnie regenerujący z serii "Anti-Age" }


Jeszcze jakiś czas temu nie widziałam potrzeby aplikowania kremu pod oczy - tak naprawdę mógł dla mnie istnieć jednak na szczęście nie żyłam długo w tym błędzie. Z tego co wiem, to najlepszym czasem do rozpoczęcia przygody z kremem pod oczy jest wiek 20 lat - lepiej zapobiegać niż leczyć, prawda ? :) Najpierw możemy zaczynać od tych stricte nawilżających z czasem sięgając po cięższą artylerię. Podczas regularnego sięgania po kosmetyk dedykowany tytułowej strefie zaobserwowałam, że nie tylko korektor nie zbiera się w drobnych załamaniach ale także skóra wygląda znacznie lepiej. Dziś chciałabym Wam wspomnieć o  intensywnie regenerujący kremie pod oczy z serii "Anti-Age" marki Norel zaś wcześniej mogłyście jeszcze przeczytać o żelowym toniku z kwasem migdałowym oraz rozjaśniająco-wygładzajacym kremie z kwasem migdałowym i PHA a także łagodnej piance myjącej i rozświetlającym toniku witaminowym. Jeśli jesteście zainteresowane to zapraszam do dalszej części wpisu.

Krem pod oczy intensywnie regenerujący z serii "Anti-Age"

krem pod oczy, krem, skóra, pielęgnacja, norel, dr wilsz, krem pod oczy, anti age

Delikatna, bezzapachowa emulsja do pielęgnacji skóry wokół oczu i na okolice ust. Emulsja łatwo i szybko wchłania się. Intensywnie regeneruje, uelastycznia i wygładza zmarszczki. Usuwa objawy zmęczenia, stresu i chroni cienki naskórek przed fotostarzeniem. Działa przeciwzapalnie i przeciwalergicznie. Pojemność 15 ml. W emulsji zawarto: roślinny kompleks regeneracyjny (aralia, diabelski szpon, lukrecja, lucerna, hibiskus), ekstrakt z grzybów shitake, hydroksyprolina, witaminy E, Ci tocotrienole.

Krem pod oczy z serii "A" otrzymujemy w niewielkim kartoniku na którym umieszczony został skład kosmetyku. Docelowy produkt zamknięty jest w owalnym, plastikowym, elegancko wyglądającym, 15 ml opakowaniu z wygodną pompką która dodatkowo jest bardzo higieniczna - nie musimy wsadzać nigdzie palców aby nabrać kosmetyk - nie zacina się oraz doskonale dozuje potrzebną porcję kosmetyku do pokrycia okolicy pod oczami. Niestety nie jest ono przezroczyste i nie widzimy zużycia. Dodatkowo umieszczona została informacja o przetestowaniu dermatologicznym oraz ogólna data ważności. Możemy kupić go przez Internet na stronie producenta bądź w perfumerii Douglas za cenę 56 zł. 


Tak jak producent obiecuje jest całkowicie bezzapachowy, w kilka chwil wchłania się do matu pozostawiając po sobie lekko lepką warstwę która akurat w tym przypadku mi nie przeszkadza - budząc się rano najzwyczajniej w świecie znika. Konsystencją swoją przypomina bardzo lekką emulsję która mimo wszystko ładnie nawilża i uelastycznia skórę. Nadaje się do stosowania zarówno pod oczami jak i w okolicy ust - osobiście tego praktykowałam z racji braku potrzeby. Muszę przyznać, że świetnie radzi sobie z oznakami zmęczenia nie podrażniając przy tym ani nie zapychając. Nie zaobserwowałam wygładzenia zmarszczek ponieważ nie posiadam ich na tyle głębokich i widocznych. Stosowałam go głównie na noc więc nie jestem w stanie określić jak spisuje się pod makijażem. Jest to dobry krem jednak raczej nie sięgnęłabym po niego ponownie. Zużyję go do końca lub oddam mamie która może zobaczy większe efekty podczas jego stosowania.

Koniecznie dajcie znać czy używacie kremów pod oczy, jakiego są one rodzaju i w jakim wieku Waszym zdaniem najlepiej jest zacząć stosować ? :)


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



11 komentarzy
  1. Ja teraz mam Pharmaceris A i jestem zadowolona, a z Norel kupiłam ten witaminowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! Muszę pomyśleć o takich kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyków Norel nie znam. Teraz mam krem pod oczy z Sylveco, ale powoli się kończy i szukam czegoś nowego. Myślę nad Resibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam żadnego kremu pod oczy, jestem na etapie poszukiwania. Ten wydaje się być ciekawy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Duzo osób chwali te produkty z Norel bede musiała sie im bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to chyba jedyny produkt tej marki, który mnie nie interesuje aż tak bardzo

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jeszcze niedawno kosmetyki z tej serii mogły dla mnie nie istnieć, teraaz już się to zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Plus za opakowanie przy kremie pod oczy, nienawidzę dziobania w produkcie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie używam póki co żadnych... :/ i to błąd, wiem wiem. :/ pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń