Manicure
Makijaż
Recenzje

poniedziałek, 8 lutego 2016

Twarz miesiąca { Styczeń 2016 }


Jeśli już się malowałam w styczniu to zazwyczaj tak właśnie prezentował się mój makijaż. Czasami powieka dolna była podkreślana bądź zostawiana praktycznie sauté zależnie od upodobania. Wcześniejszą edycję mogłyście zobaczyć we wrześniu - postaram się co miesiąc prezentować Wam tytułową "Twarz miesiąca". Jak możecie zauważyć znów pojawiają się ciepłe, bezpieczne odcienie które w dość fajny sposób podkreślają moją niebieską tęczówkę jednak jeszcze nie jest to zrobione do granic możliwości jednak jeśli jesteście ciekawe jakich kosmetyków użyłam do tego celu to zapraszam do dalszej części wpisu.

Kosmetyki użyte do wykonania makijażu:
Twarz:
- Revlon Colorstay, cera tłusta i mieszana #150 Buff
- Loreal, Infallible Matte #22 Radiant Beige
- Catrice, Liquid Camouflage #020
- Kryolan, Anti Shine Powder
- Inglot, HD  puder pod oczy #503
- W7, Make Up and Glow Bronzing Base
- Kobo, Professional Face Contour Mix
- Wibo, 3 Steps To Perfect Face {bronzer}
- Catrice, Defining Blush #060 Rosewood Forest
- Lovely, Gold Higlighter
- LOreal, Color Riche L'Ombre Pure #106
- Melkior, Puder prasowany  #Light Ivory

Brwi:
- Make Up For Ever, Aqua Brow #30
- NYX, Eyebrow Gel #Blonde
- MIYO, Clever Brow #Black
- Bourjois, Korektor Healthy Mix #51

Oczy:
- Essence, Effect Eyeshadow #06 UK's Stonehenge
- My Secret, Matt Eyeshadow #510
- Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H #Black
- Sephora, Outrageous Curl #Black
- Ardell, Demi Wispies
- Ardell, Lashgrip
- BH Cosmetics, Jumbo Concealer #Fair
- Makeup Revolution, I Heart Chocolate #One More Piece, #Thank Friday, #What A Way to Go, #Stolen Chocolate

Usta:
- Catrice, Ultimate Colour #240 Hey Nude





Koniecznie dajcie znać jak prezentował się Wasz makijaż w minionym miesiącu? :)


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



33 komentarze
  1. świetnie wyglądasz ;) ja w czasie zimowy bardziej stawiałam na chłodne odcienie i "różowe różowe ".

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładny kolor tęczówek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż, a skórę masz piękną, taką gładką i bez rozszerzonych porów. Zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne oczko i konturowanie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O wiele lepiej Ci teraz w tych jaśniejszych włosach i brwiach : )
    Odmłodziło Cię to z 5 lat. Moim skromnym zdaniem czarny kolor nie był dla Ciebie ;* .

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie makijaż podkreśla Twoją tęczówkę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale magia, wyglądasz cudownie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie Ci w tym kolorze włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny makijaż:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny wyszedł Ci ten makijaż ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie piękno samo w sobie! Świetne podkreślenie urody mocniejszym okiem, bomba!

    OdpowiedzUsuń
  12. kolejny, świetny makijaż;) super podkreślił oczy!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny makijaż ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, bardzo Ci pasuje ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny makijaż - mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny make-up! Żebym ja potrafiła takie cuda na swojej twarzy zmalować...

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybrałaś bardzo dobrze swoją "twarz miesiaca"! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ten makijaż :) oko wygląda wyraziście, i jasne usta, to to co lubię sama :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie zrobiony. Słyszałam że mozna zwrócić się do Ciebie odnośnie zmiany wizerunku Bloga. Czy to prawda? Gdyż jestem zainteresowana. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, zapraszam na email: eiif@o2.pl :)

      Usuń