Manicure
Makijaż
Recenzje

poniedziałek, 1 lutego 2016

Wieczorna pielęgnacja z Norel Dr Wilsz { Mandelic Acid - Tonik żelowy z kwasem migdałowym & Mandelic Acid - Krem rozjaśniająco-wygładzajacy z kwasem migdałowym i PHA }


Poranna pielęgnacja jest bardzo ważna jednak priorytetową dla mnie sprawą każdego dnia jest wieczorna pielęgnacja na którą składa się zarówno dogłębny demakijaż, maseczki, peelingi, sera, toniki, krem do twarzy a także pod oczy. W zależności od potrzeb skóry danego dnia sięgam po zróżnicowane kosmetyki jednak stałą bazą jest zawsze płyn do demakijażu, tonik, krem pod oczy oraz na resztę twarzy. Ostatnimi czasy w mojej pielęgnacji zagościła marka Norel o której wspominałam między innymi przy okazji wzmianki o akcji " Podziel się postem " organizowanej na facebooku ale także pielęgnacji porannej. Jeśli jesteście ciekawe jakich dokładnie kosmetyków używam wieczorem oraz jak się u mnie sprawdzają bądź nie to zapraszam do dalszej części. wpisu.

Mandelic Acid - Krem rozjaśniająco-wygładzajacy z kwasem migdałowym i PHA

krem, tonik, kwas, kwas migdałowy, krem rozjaśniający, krem wygładzający, Mandelic Acid, Norel Dr Wilsz, Norel

Krem na noc o jedwabistej konsystencji i świeżym zapachu, dla każdego rodzaju cery w każdym wieku. Głęboko nawilża, złuszcza i wygładza nierówności skóry – rozszerzone pory, bruzdy, zmarszczki. Rozjaśnia przebarwienia i ujednolica koloryt cery, zapewniając jej „świetlistość” i młody wygląd. Regularnie stosowany zmniejsza rumień i teleangiektazje (poszerzone naczynka krwionośne). Pojemność 50 ml. Recepturę kremu wzbogacono w: 4% kwas migdałowy, 6% polihydroksykwasy (glukonolakton, kwas laktobionowy), ekstrakt z nasion lnu (źródło cennych kwasów omega-3, mikroelementów i aminokwasów), hialuronian sodu (niskocząsteczkowy kwas hialuronowy), alantoinę, pantenol

Krem z serii "M" otrzymujemy zapakowany w kartonik szatą graficzną zbliżony do 50 ml, zakręcanego, szklanego, bardzo ładnie prezentującego się na półce słoiczka który możemy kupić przez Internet na stronie producenta bądź w perfumerii Douglas za cenę 78 zł. Oprócz zakrętki krem chroni plastikowa osłonka dzięki czemu mamy pewność, że nie znajdą się w nim żadni nieproszeni goście. Poza dokładnym składem na opakowaniu znajdziemy również informację o ogólnej dacie przydatności do zużycia i testowaniu produktu dermatologicznie. Producent informuje nas, iż jest to krem przeznaczony do stosowania na noc zarówno na twarz, szyję jak i dekolt z pominięciem okolicy oczu. Można stosować go również latem jednak trzeba pamiętać o ochronie kremem z wyższym filtrem aplikowanym na dzień. Zawiera on 4% kwas migdałowy, 6% polihydroksykwasy, ekstrakt z nasion lnu , hialuronian sodu, alantoinę oraz pantenol. Konsystencję określiłabym jako jedwabistą, lekko gęstą, kremową o białym kolorze. Bardzo przyjemnie pachnie utrzymując się przez dłuższy czas na skórze dzięki czemu sięgałam po niego każdego wieczora z ogromną przyjemnością.


Już po pierwszej aplikacji zaobserwowałam widoczne zmiany, cera stała się bardziej nawilżona, wygładzona a niedoskonałości z dnia na dzień stawały się coraz mniejsze aż całkowicie zaprzestały pojawiania się. W moim odczuciu krem ten delikatnie - praktycznie niewidocznie - złuszcza naskórek bez uwydatniania suchych skórek. Rozjaśnia cerę dodatkowo wyrównując jej koloryt, zwęża pory a co ważniejsze szybko się wchłania. Nie podrażnił mnie, nie zapchał, nie odczuwałam również dyskomfortu związanego ze szczypaniem. Warto pamiętać o tym aby kwasy aplikować na osuszoną skórę aby nie zrobić sobie żadnej krzywdy. W przeciągu jednej nocy zlikwidował powstające wypryski zaś starsze stały się mniej widoczne. Podejrzewam również, że przyczynił się on w znacznej mierze wraz z tonikiem z tej samej serii do tego, iż śmiało mogę wyjść z domu bez makijażu nie martwiąc się o nic ponieważ mój delikatny rumień znacznie się zmniejszył.  Jest to jeden z kosmetyków po który sięgnęłabym ponownie - tak samo jak tonik witaminowy. Jest stosunkowo wydajny - przy codziennym stosowaniu - po 1,5 miesiąca zostało jeszcze 1/2 słoiczka zaznaczając przy tym, że nie żałowałam go sobie podczas aplikacji. Dodatkowo miłym gestem od marki było umieszczenie w opakowaniu próbki innego kosmetyku. 

Podsumowując - jeśli macie problem z niedoskonałościami cery a szukacie kremu który realnie Wam pomoże dodatkowo głęboko nawilżając oraz wygładzając to jest to produkt dla Was. Gdy tylko będę potrzebowała pomocy w poprawieniu stanu mojej cery z pewnością zaopatrzę się w niego ponownie pomimo ceny gdyż uważam, że jest tego wart :)

Mandelic Acid - Tonik żelowy z kwasem migdałowym 


Bezalkoholowy tonik żelowy o unikalnych własnościach wygładzających i rozjaśniających. Przeznaczony dla każdego rodzaju cery, również delikatnej, naczyniowej i z przebarwieniami. Dzięki zawartości kwasów wspomaga usunięcie obumarłych komórek naskórka, ujednolica koloryt cery i utrzymuje florę bakteryjną skóry w równowadze. Nie podrażnia i nie piecze. Pojemność 200 ml. Receptura toniku zawiera: kwas migdałowy, glukonolakton, kwas laktobionowy, hialuronian sodu, pantenol.
Tonik z serii "M" otrzymujemy w 200 ml, plastikowej, przezroczystej butelce z pompką ułatwiającą aplikację, nie zacinającą a przede wszystkim stwarzającą higieniczny rodzaj dozowania w której widać dokładnie nasze zużycie. Widnieje również na niej skład produktu oraz ogólny termin przydatności do zużycia. Dodatkowym atutem opakowania jest możliwość opcji blokady pompki która bardzo ułatwia nam transport kosmetyku. Dostępny jest jak wszystkie kosmetyki marki Norel przez Internet na stronie producenta bądź w perfumerii Douglas za cenę 45 zł. Przeznaczony do każdego rodzaju skóry z naciskiem na problematyczną, trądzikową. Został przebadany dermatologicznie. Jego kolor określiłabym jako bardzo mętny, półprzezroczysty. Zapach nie należy do najprzyjemniejszych ponieważ wyraźnie czuć w nim tradycyjne dla kwasów nuty - na szczęście nie jest on bardzo wyczuwalny i nie utrzymuje się na skórze. Kosmetyk ten jak sama nazwa wskazuje posiada żelową konsystencję która ślizga się zarówno po naszej skórze jak i waciku. Wystarczą 3 pompki na dokładne przetarcie nim twarzy, szyi i dekoltu dzięki czemu jest niezwykle wydajny - chyba najbardziej ze wszystkich używanych przeze mnie kosmetyków Norel. Producent zaleca omijanie okolicy oczu z wiadomych względów - nasza skóra w tym obszarze jest cienka i bardzo wrażliwa. 


Podczas pierwszej aplikacji czułam lekkie mrowienie jednak nie zauważyłam żadnego podrażnienia ani zaczerwienienia. Zawiera w sobie 6% kwas migdałowy z którym moja cera bardzo się lubi (sądząc po wcześniejszym, pozytywnym odbiorze serum z Bielendy) dodatkowo z innymi składnikami wspomaga usunięcie obumarłych komórek naskórka. Fantastycznie ujednolica koloryt cery dodatkowo nie przesuszając jej. Tak samo jak w przypadku kremu można go stosować również latem. Doskonale łagodzi uczucie ściągnięcia po piance myjącej z serii "S", dając lekkie uczucie chłodu, ujednolica koloryt, nie lepi się i nie zostawia po sobie lepkiej warstwy tak jak to było w przypadku toniku witaminowego a co ważniejsze mam wrażenie, że kosmetyk ten również nawilża moją cerę. Używam go od półtora miesiąca głownie na noc wraz z kremem z tej serii i podejrzewam, że dzięki jego wydajności wystarczy mi jeszcze na co najmniej 3 miesiące regularnego używania - jak nie dłużej. Zdecydowanie wraz z kremem poprawiły kondycję mojej cery - wygładziły ją i ujednoliciły. Po stosowaniu duetu z serii Mandelic Acid nie zaobserwowałam pojawiania się zmian zapalnych a wcześniej powstałe były zdecydowanie bardziej wyciszone.

Podsumowując - jest to równie dobry kosmetyk co poprzednik. Razem w duecie dają mojej cerze ukojenie, nawilżenie a ja przede wszystkim mogę cieszyć się nieskazitelną cerą przez dłuższy czas. Po wykończeniu kremu spróbuję stosowania go jako serum którego aplikacja będzie ułatwiona ze względu na żelową konsystencję. 


Koniecznie dajcie znać w komentarzach czy miałyście styczność z kosmetykami marki Norel oraz jak wygląda Wasza teraźniejsza pielęgnacja wieczorna ? :)


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



17 komentarzy
  1. Miałam do czynienia już z kwasami Pharmaceris i Bielendy:) po te pewnie też kiedyś sięgnę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam do czynienia z marką Norel ale chciałabym poznać tonik żelowy z kwasem migdałowym. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam próbkę kremu z kwasami i teraz ta seria jest już na mojej wishliście :) Szukam właśnie marki Norel stacjonarnie w Krakowie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowałaś mnie bardzo! Zwłaszcza tonik mnie ciekawi, bo mam cerę trądzikową… na pewno zapiszę sobie gdzieś nazwę na przyszłość ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy następnym przygotowywaniu buzi do mocnego kwaszenia wezmę je pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomogłaby mi się taka pielęgnacja, ciekawią mnie strasznie te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. ta marka jest w pierwszej kolejności do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że ten duet mógłby stać się pomocny przy mojej zanieczyszczonej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj nie miałam nic od nich. Moja pielęgnacja teraz :
    1. Żel do mycia twarzy Nuxe + Konjac,
    2. Tonik do twarzy,
    3. Krem Love mee green,
    To podstawa a do tego dochodzą peelingi i maski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. z pewnością sięgnę po te produkty :) sprawdzają się u mnie kosmetyki z kwasem migdałowym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tonik z kwasem migdałowym z Norel ale jest zbyt słaby :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spotkałam się z tymi kosmetykami ale zachęciłeś mnie do tego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam pytanie jaki krem na dzień z filtrem stosujesz pod makijaz? Mnie po jednej nocy ten tonik normalnie poparzył... :( a mam cerę mieszaną... nie wiem co robię nie tak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam, to mówiąc szczerze nie używałam żadnego kremu z filtrem więc nic nie mogę polecić :(

      Usuń
  16. Super tonik! Sprawdzi się przy każdym typie skóry, trzeba tylko odpowiednio dobrac dawkowanie.

    Zapraszam do mnie: snowarskakarolina.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń