Makijaż
Paznokcie
Recenzje

poniedziałek, 7 marca 2016

TOP 5 | Najchętniej czytane wpisy lutego


Zapraszam na kolejne zestawienie - tym razem lutego - "Top 5 najchętniej czytanych wpisów". W ubiegłym miesiącu do gustu przypadli Wam ulubieńcy, tradycyjnie haul, ale także denko i makijaże. Jeśli ciekawią Was dokładniejsze linki aby przypomnieć sobie bądź nadrobić zaległości to zapraszam dalej.


TOP 5 | Najchętniej czytane wpisy lutego

Pogoda za oknem definitywnie nie nastraja do czegokolwiek! Spoglądając na kalendarz post z ulubieńcami już dawno powinien pojawić się na blogu jednak z różnych względów nie było mu to dane :) W styczniu głownie skupiłam się na sprawdzonych kosmetykach ale także udało mi się znaleźć mój idealny kolor włosów. Zapraszam Was do kolejnej części wpisu abyście mogły nieco więcej przeczytać o poszczególnych produktach.



Styczeń już za nami więc z czystym sercem mogę pokazać Wam kosmetyki zasiliły grono moich zapasów. Zarówno w ubiegłym miesiącu jak i w tym zdecydowaną większością przeważała pielęgnacja gdyż jestem tego zdania, że kosmetyków do makijażu się używa a nie zużywa więc chcąc czy nie chcąc kończą się znacznie później. Większość z prezentowanych produktów interesowała mnie od dłuższego czasu inne zaś były zwykłą, chwilową zachcianką. Jeśli tak samo jak ja lubicie podglądać nowe produkty u blogerek lub vlogerek to zapraszam do dalszej części wpisu.



Jeśli już się malowałam w styczniu to zazwyczaj tak właśnie prezentował się mój makijaż. Czasami powieka dolna była podkreślana bądź zostawiana praktycznie sauté zależnie od upodobania. Wcześniejszą edycję mogłyście zobaczyć we wrześniu - postaram się co miesiąc prezentować Wam tytułową "Twarz miesiąca". Jak możecie zauważyć znów pojawiają się ciepłe, bezpieczne odcienie które w dość fajny sposób podkreślają moją niebieską tęczówkę jednak jeszcze nie jest to zrobione do granic możliwości jednak jeśli jesteście ciekawe jakich kosmetyków użyłam do tego celu to zapraszam do dalszej części wpisu.



Dziś nadszedł czas aby przedstawić Wam kosmetyki - a raczej puste opakowania - które udało mi się zużyć w ubiegłym miesiącu z małymi ich recenzjami. Nie było ich zbyt wiele jednak będziecie mogły zobaczyć tutaj zarówno kolorówkę jak i pielęgnację. Ciesze się niezmiernie gdyż moje zapasy z dnia na dzień stają się coraz mniejsze. Zapraszam do dalszej części wpisu.



Walentynki tuż tuż. Na półkach sklepowych roi się od kubków z miłosnymi wyznaniami, pluszowych misiów czy poduszek w kształcie serduszka, kolor czerwony krzyczy do nas z każdej strony! - osobiście nie jestem przeciwniczką tego typu "bibelotów" jednak wydaje mi się, że miłość trzeba sobie okazywać przez cały rok bez względu komercyjne święto. Pudełko czekoladek smakuje znacznie lepiej otrzymane bez okazji a niżeli "z przymusu" okazji. Od Was zależy jak spędzicie ten dzień jednak jeśli wybieracie się na romantyczną kolację we dwoje a zupełnie nie macie pomysłu na makijaż to zapraszam do dalszej części wpisu aby się być może zainspirować.

Koniecznie dajcie znać czy jesteście na bieżąco z wpisami? Jeśli nie to zapraszam do nadrobienia zaległości ;) 


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



6 komentarzy
  1. mam to kobo i to jest świetny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te kosmetyki ale jeszcze nie mam tej marki produktów do makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę trochę nadrobić bo miałam troszkę przerwy od blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje makijaże <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ten walentynkowy makijaz mega mi sie podobal :)

    OdpowiedzUsuń