Makijaż
Paznokcie
Recenzje

czwartek, 5 maja 2016

Efekt syrenki | Silcare - Shimmer Nymph


Odkąd lakiery hybrydowe zawładnęły paznokciami większości z Nas z racji na wygodę w ich noszeniu producenci prześcigają się w wymyślaniu coraz to nowych ozdób do ich upiększania. Znajdziemy wśród nich między innymi: metal manix, efekt holo, efekt szkła, folie transferowe, naklejki wodne, neonowy brokat, wszelkiego rodzaju ozdobne tasiemki oraz tytułowy efekt syrenki który tak samo jak niektóre z wymienionych wcześniej ozdób występuje w kilku wersjach kolorystycznych. Dziś chciałabym Wam zaprezentować Shimmer Nymph który kupiłam już jakiś czas temu jednak ciągle kombinowałam aby efekt był jak najlepszy i najbardziej widoczny. Posiadana przeze mnie syrenka pochodzi z firmy Silcare. Jeśli jesteście ciekawi jak prezentuje się na paznokciach to zapraszam do dalszej części.



Aplikacja efektu SYRENKI:


KROK 1
________
Nałożyć na przygotowaną wcześniej płytkę bazę pod lakier hybrydowy - w moim przypadku Semilac BASE - a następnie utwardzić są w lampie.

KROK 2
________
Po utwardzeniu nałożyć dwie - lub więcej zależnie od stopnia krycia - cienkie warstwy koloru właściwego po czym utwardzając je jedna po drugiej nie przemywając paznokci CELANER'em.

KROK 3
________
Pozostawioną lepką warstwę posypać pyłkiem wybranej firmy tak, aby dokładnie pokryć całą płytkę paznokcia.

KROK 4
________
Najlepiej za pomocą palca wetrzeć pyłek w paznokieć i postępować tak z każdym kolejnym. Pozostałe resztki dokładnie ściągnąć z paznokci za pomocą pędzelka bądź szczoteczki do omiatania paznokci z pyłu. 

KROK 5
________
Ostatnim krokiem jest nałożenie lakieru nawierzchniowego - Pierre René TOP COAT - utwardzenie go w lampie, odtłuszczenie płytki z lepkiej warstwy oraz aplikacja oliwki na skórki i GOTOWE!


Poniżej efekt na kolorze  Semilac 077 Brown Black






Oraz  Semilac 032 Biscuit


Jak możecie zauważyć w zależności od koloru efekt ten będzie wyglądał znacznie inaczej - przyznam szczerze, że na ciemniejszych odcieniach bardziej mi się podoba. Syrenkę w swoim asortymencie posiadają także: NeoNail, Indigo Nails oraz  AllePaznokcie a cena jej waha się od 7 - 10 zł. Muszę wspomnieć również, że dobrze zabezpieczona TOPem utrzymuje się do kolejnej zmiany lakieru. 


Koniecznie dajcie znać jak podoba się efekt syrenki? Czy ciemniejsza bądź jaśniejsza wersja przypadła Wam do gustu oraz czy miałyście z nim już styczność? 


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



27 komentarzy
  1. bardzo lubię efekt syrenki na swoich paznokciach, na lakierach, bo tylko tak u siebie wykonuje ją, nie daje aż takiego efektu jak na hybrydach, ale i tak ładnie wygląda :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, lepka warstwa hybryd dużo daje ale na tradycyjnych lakierach również można ją jakoś obejść aby syrenka wyglądała równie efektownie :)

      Usuń
  2. Efekt syrenki nawet mi się podoba :) - drugi manicure bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo widzisz, co osoba to opinia ;)

      Usuń
  3. No jets genialny ten efekt <3 pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham efekty syrenki na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O, widzę, że ta syrenka jest naprawdę dobrą kopią tej z Indigo. Mało która firma robi dobrą syrenkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku miałam drobny problem z jej aplikacją jednak później nauczyłam się współpracować i jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego ;)

      Usuń
  6. Kocham efekt syrenki, boskie pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na Biscuit efekt podoba mi się zdecydowanie bardziej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie z kolei jest chyba zbyt delikatny :P

      Usuń
  8. Coś pięknego! Sama dziś skusiłam się na syrenkę i jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super efekt, ja też syrenkę uwielbiam :) póki co, na jasnych kolorkach, ale fajna sprawa z tym, że na każdym odcieniu daje inny efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny efekt na paznokciach! Zakochałam się. :) Też bym takie chciała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam efekt syrenki, jednak bardziej podoba mi się na jasnych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciemniejsza wersja syrenki bardzo mi wpadła w oko, pokombinuje kiedyś bo jeszcze nie robiłam nigdy, więc na pewno użyję Twoich wskazówek krok po kroku :) jaśniejsza wersja jest klasyczna, również ładna ale większe wrażenie wywarła na mnie nietypowa - ciemniejsza wersja. Ciekawe zestawienie kolorów po prostu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aplikując syrenkę jedynie na jeden paznokieć byłam na tyle zachwycona efektem jaki uzyskałam na ciemnym kolorze, że nie mogłam przejść obok niego obojętnie i poleciałam po wszystkich! :D

      Usuń
  13. Obie wersje są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurcze, Brown black mega wygląda z syrenką!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? :D Osobiście jestem tym połączeniem oczarowana :)

      Usuń
  15. wow. Mega ci to wyszło.:)
    Ale jestem za efektem ciemniejszym;)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam efekt syrenki a najbardziej na ciemnych lakierach :)

    OdpowiedzUsuń