Manicure
Makijaż
Recenzje

sobota, 7 maja 2016

Nowości kwietnia | Kolorówka i pielęgnacja


Ubiegły miesiąc - KWIECIEŃ! - możemy oddzielić grubą kreską i zamknąć go pod względem poczynionych zakupów. Tak naprawdę nie było ich zbyt wiele biorąc również pod uwagę promocje w Rossmannie o której wspomnę w osobnym wpisie. Jeśli tak samo jak mnie interesuje Was tematyka nowości kosmetycznych - zapraszam do dalszej części wpisu. A nuż coś Was zainteresuje i sięgniecie po niego sami ;-)

Nowości kwietnia | Kolorówka i pielęgnacja

Joanna, Rozjaśniacz Multi Blond Super 
___________________________
W projekcie denko ubiegłych dwóch miesięcy znalazło się jego wcześniejsze opakowanie - wspominałam wtedy, że jestem coraz bliżej efektu który chcę uzyskać na włosach. Jasny, jednolity kolor to mój priorytet. Jestem bardzo zadowolona z rezultatów które nim uzyskuję. Nie obywa się oczywiście bez lekkich szkód aczkolwiek jestem mu to w stanie wybaczyć.

L'Oreal Elseve, Szampon Magiczna Moc Olejków
___________________________
Dwie sztuki zostały zakupione na promocji w Hebe - gdzie druga kosztowała jedynie 1 zł. Po pierwszych użyciach nie mogę nie wspomnieć o przepięknym zapachu który utrzymuje się przez długi czas na moich włosach oraz ich puszystości a zarazem lekkości. Coś czuję, że nie będą to ostatnie opakowania w mojej łazience.


GlySkinCare - Intense C Serum, Gentle Cleanser, Hydrotone Lite 
___________________________
Dzięki uprzejmości Pana Piotra po raz kolejny mogłam wybrać sobie kosmetyki z asortymentu Diagnosis. Tym razem jak widać padło na serum z wit. C, krem nawilżający oraz płyn do mycia twarzy. O złuszczającym, 5% mleczku oraz nawilżającej maseczce pisałam już jakiś czas temu. Niebawem będziecie mogli przeczytać kolejne recenzję. 


Auchan, Płyn micelarny
___________________________
Kupiłam go z czystej ciekawości, potrzebowałam odskoczni od tradycyjnego płynu micelarnego Garniera jednak już teraz śmiało mogę nazwać go bublem wszechczasów nie wartego żadnych pieniędzy.

Ziaja, Mamma Mia, Lano-maść ( pielęgnacja brodawek sutkowych w okresie ciąży i karmienia )
___________________________
Moje usta od jakiegoś czasu potrzebują wzmożonej pielęgnacji. Oglądając filmiki KatOsu czy RedLipstickMonster trafiłam na wzmiankę o lano-maści stosowanej właśnie na nie. Postanowiłam spróbować i zobaczymy jak sprawdzi się na dłuższą metę.

Garnier, Płyn micelarny z olejkiem
___________________________
Przyznaję się bez bicia! Zdradziłam tradycyjną, różową wersję płynu micelarnego Garniera w którym od pewnego czasu coś zaczęło mi przeszkadzać. Miałam wrażenie, że zapach zmienił się niestety na gorsze a jego działanie nie było już zadowalające. Z pomocą przyszła wersja w olejkiem która nie dość, że pięknie pachnie to jeszcze świetnie radzi sobie ze zmywaniem całego makijażu. Jestem pod ogromnym wrażeniem i wydaje mi się, że nie wrócę już do tradycyjnej wersji.


For Your Beauty, Gąbka do makijażu
___________________________
Kupiłam je głównie ze względu na fantastyczną aplikację pudru pod oczy za ich pomocą.  Udało mi się je dostać w promocji więc byłam jeszcze bardziej zadowolona z zakupu. Nie próbowałam aplikować nimi podkładu i raczej się na to nie skuszę gdyż posiadam BB który w zupełności mi wystarczy.

Dr Irena Eris, ProVoke, Matt Fluid
___________________________
Zupełnie o nim zapomniałam podczas promocji Rossmanna jednak z pomocą przybył później SuperPharm z - 50%. Zapewne nie skusiłabym się na niego w regularnej cenie gdyż jest stosunkowo drogi jak na podkład drogeryjny. Na chwilę jeszcze go nie używałam i zobaczymy co z tego wyniknie. Posiadam go w najjaśniejszym odcieniu 210. 

Maybelline, Fit Me A Shine Stick
___________________________
Doskonale wiecie, że promocje bądź  Rossmannowa "cena na do widzenia" potrafi skłonić do kolejnego zakupu. Podkład Maybelline udało mi się zdobyć za niecałe 10 zł z czego niezmiernie się cieszę gdyż produkt ten średnio się u mnie sprawdza nakładany na całą twarz. Zobaczymy jak to będzie po dłuższych testach. Na pewno nie jest to miłość od pierwszej aplikacji.


To by było na tyle. Koniecznie dajcie mi znać czy miałyście do czynienia z poszczególnymi kosmetykami i jak się u Was sprawdzały? ;) W co sami zaopatrzyliście się w ubiegłym miesiącu?


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



23 komentarze
  1. Dr Irena Eris, ProVoke, Matt Fluid od zawsze bardzo mnie kusi. Ale powstrzymuje mnie tylko to, że najjaśniejszy odcień nie jest zbyt jasny. Ty kochana wcale nie masz jasnej karnacji i posiadasz najjaśniejszy odcień, to co mowa ja, która jestem blada jak ściana dosłownie :) Na pewno będę wyczekiwała na jego recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalnie jestem w gamie Revlonu CS pomiędzy 150 a 180 więc taka ciemna również nie jestem ;) Faktycznie kolorystyka ProVoke trochę kuleje nad czym mogliby popracować bo z kolei moja siostra niestety w najjaśniejszym odcieniu wygląda jak ... osoba która dopiero zaczyna z makijażem i chciałaby opalić sobie twarz podkładem :(

      Usuń
    2. Dla mnie 150 jest troszkę za ciemny, bo odznacza się od szyi. Twarz mam ciemniejszą niż szyje, a 110 jest znów za jasny i za różowy :( Może kiedyś wyprodukują jakieś przynajmniej o 2-3 tony jaśniejsze kolory, bo ja chyba mam z tym podkładem taką relację jak Twoja siostra. Na szczęście jakoś udało mi się dostać próbki więc mogłam przetestować najjaśniejszy odcień :)

      Usuń
  2. Płyn Garnier bardzo mnie kusi i jestem ciekawa czy zdetronizowałby u mnie różowego brata ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam nowego Garniera z olejkiem, rozpoczęłam już drugą butelkę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawią mnie kosmetyki GlySkinCare :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Cię za eksperymenty z rozjaśnieczem w domowym zaciszu. Ja jakoś nie mam odwagi. Co do suchych ust to moim pomagają produkty Blistex :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ostatnio ten różowy Garnier też zaczął rozczarowywać... nie wiem, o co chodzi, czy receptury pozmieniali? Jakoś tak miałam wrażenie przesuszonej skóry :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Garnier, Płyn micelarny z olejkiem - jestem bardzo ciekawa tego produktu. Chociaż ostatnio makijaż zmywam olejem kokosowym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy następnej okazji wypróbuję chyba ten podkład Provoke, dużo dobrego o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wprost uwielbiam te gąbeczki i z powodzeniem nakładam nimi podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa teo nowego garniera ;) rozowa wersja mnie nie powalila i calkowicie przerzucilam sie na olejki do demakijazu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie ta maść z lanoliną, bo po filmikach dziewczyn też mam ochotę ją przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już same opakowania szamponów mnie zachwyciły. A skoro jeszcze działają tak jak piszesz to czuję się skuszona do poszukania ich po wykończeniu moich zapasów- czyli wcale nie tak szybko. :P A płyn micelarny z olejkiem to też czuję że będzie moim hitem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne nowości, muszę sobie też kupić te gąbeczki do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja sie skusze na micel z olejkiem z Garniera ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serum z witaminką C jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten płyn micelarny z Garniera i jestem z niego bardzo zadowolona :) Trafił do moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem bardzo ciekawa tego plynu z Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam wrażenie że ten różowy micel Garniera wysusza mi skórę wokół oczu, dlatego teraz gdy go wykończę chcę spróbować tego w tej żółtej wersji :) Też testuję kosmetyki GlySkinCare i jestem w pozytywnym szoku!

    OdpowiedzUsuń