Makijaż
Paznokcie
Recenzje

czwartek, 9 czerwca 2016

Nowości maja | Kolorówka i pielęgnacja


Ubiegły miesiąc - MAJ - nie owocował w niezliczoną ilość nowości a przemijał głównie pod szyldem projektu denko. Z racji licznych promocji w kwietniu i poczynionych zakupów zbytnio nie poszalałam.  Pragnę oddzielić go natomiast grubą kreską i podzielić się z Wami tym co w najbliższym czasie będę testowała bądź testuję. Jeśli jesteście zainteresowane to zapraszam do dalszej części. 

Nowości maja | Kolorówka i pielęgnacja


Zestaw - Cece MED Stop Wypadaniu Włosów
__________________________________
Zostałam jedną z kilkunastu ambasadorek akcji "Polki mówią STOP wypadaniu włosów" dzięki czemu mogę przetestować zestaw kosmetyków do pielęgnacji włosów które mają za zadanie pomóc właśnie walce z powszechnym problemem wypadania. Nie raz wspominałam o mojej nieustannej walce. W skład zestawu wchodzi szampon, odżywka, lotion podtrzymujący efekty oraz miesięczna kuracja ampułkami. Niebawem możecie spodziewać się recenzji 3 z nich :) 


Golden Rose - Longstay Liquid Matte Lipstick #10
__________________________________
Nie mogłam przejść obojętnie obok najbardziej pożądanego koloru matowej szminki Golden Rose w iście trupim wydaniu. Na moich ustach wygląda bardzo oryginalnie - nigdy wcześniej nie miałam styczności z takim bądź podobnym odcieniem - i bez oporów mogę  śmiało wyjść na miasto z nim na ustach. Niestety nie utrzymuje się tak długo jakbym sobie tego życzyła jednak bardzo ładnie się zjada i wystarczy niewielka ilość do całkowitego krycia.

Golden Rose - Longstay Precise Browliner #102
__________________________________
Nie jestem ogromną fanką kredek do podkreślania brwi - zdecydowanie bardziej przemawiają do mnie pomady - jednak również chciałam wypróbować nowość marki porównywaną do kultowej kredki ABH Brow Wiz. Sama w sobie daje bardzo naturalny efekt i utrzymuje się całkiem przyzwoicie. Niestety nie będzie należała do najbardziej wydajnych produktów. 


Kobo Professional - Face Contour Palette
__________________________________
Sięgnęłam po nią głównie ze względu na ładny, żółty kolor do utrwalania korektora pod oczami. Myślałam również, że dwa pozostałe odcienie są identyczne jak pojedyncze egzemplarze Nubian Desert oraz Sahara Sand jednak nieznacznie się od siebie różnią. Przede wszystkim są one bardziej kremowe - nie są tępe i suche tak jak w przypadku wcześniej wspominanych. Myślę, że niedługo pojawi się jej porównanie do pozostałych pudrów do konturowania. 

Maybelline - Super Stay 24h
__________________________________
Po licznych rekomendacjach Ewy - Red Lipstick Monster postanowiłam skusić się na kolejny podkład w mojej kolekcji. Na chwilę obecną nie wiem co o nim myśleć - musimy się jeszcze dotrzeć. 

I to by było na tyle! Dajcie znać czy miałyście styczność z kosmetykami przedstawionymi powyżej? Jak się u Was sprawdziły? :)

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



Brak komentarzy

Prześlij komentarz