Makijaż
Paznokcie
Recenzje

środa, 22 czerwca 2016

Projekt denko | Zużycia minionego miesiąca { MAJ }


Ostatnio ogarnęła mnie ogromna niemoc jeśli chodzi o posty typu recenzja dlatego też taki duży poślizg projektu denko ubiegłego miesiąca maja. Jak to zazwyczaj bywa pokażę Wam w nim kosmetyki do pielęgnacji twarzy ale także ust, włosów czy paznokci. Jeśli jesteście ciekawe jakie konkretnie produkty się w nim znalazły to zapraszam do dalszej części.

Projekt denko | Zużycia minionego miesiąca { MAJ }

Evrēe, Magic Rose, Facial Care, Upiększający krem do twarzy 30+
_______________________
Wspominałam o nim między innymi przy okazji recenzji wszystkich kremów marki Evrēe. Bardzo się z nim polubiłam i nie wykluczone, że kiedyś do niego jeszcze powrócę :) Dzięki lekkiej konsystencji całkiem fajnie sprawdzał się stosowany pod makijaż na mojej tłustej, kapryśnej cerze. Nie powodował rolowania się podkładu, ścierania a co najważniejsze szybszego błyszczenia skóry. Pachniał dość specyficznie jak sama nazwa wskazuje - różanie. Nawilżał na dłuższy czas, nie był to efekt chwilowy. Moja cera dobrze się z nim dogadywała.

La Roche-Posay Effaclar Duo [+] Krem Zwalczający Niedoskonałości
_______________________
On również miał swoje 5 minut tylko w nieco starszej wersji Effaclar Duo. Sprawdzał się u mnie równie dobrze jak poprzednik. Nie powiem aby zagościł w mojej łazience na stałe jednak z miłą chęcią będę do niego często powracać.

Bania Agafii, Maseczka do Twarzy na Mleku Łosia "Odmładzająca"
_______________________
Jedna z wielu maseczek Bani Agafii które testowałam jednak dopiero tę udało mi się zużyć do końca. Uwielbiam ją przede wszystkim za zapach oraz efekt jaki daje na mojej skórze - nawilżonej, promiennej, gładkiej i miękkiej w dotyku cery. Jeśli jeszcze nie miałyście z nią styczności to koniecznie się nią zainteresujcie :)


Sylveco, Odżywcza pomadka z peelingiem
_______________________
Gdy tylko moje usta potrzebują pomocy to wiem, że mogę na nią liczyć :) Świetnie radzi sobie z odstającymi skórkami dając dodatkowo uczucie lekkiego nawilżenia. Ponadto smakuje bardzo dobrze i wystarcza na długi, długi czas. Kosztuje niewiele więc jeśli borykacie się z problemem dotyczącym ust to polecam serdecznie. 

Semilac, TOP do lakieru hybrydowego
_______________________
O lakierach hybrydowych w najbliższym czasie pojawi się oddzielny wpis w którym wspomnę co nieco o tym produkcie więcej więc jeśli jesteście ciekawe to zapraszam za jakiś czas. Jest to jeden z najszybciej kończących się produktów do manicure hybrydowego dlatego też znalazł on swoje miejsce w projekcie denko. 

Alterra, Mydło z olejami roślinnymi i pomarańczą
_______________________
Fantastycznie sprawdza się do domywania moich pędzli. Od dłuższego czasu już jestem wierna mydłom Alterra gdyż świetnie radzą sobie z każdym kosmetykiem - czy to cieniami czy podkładem. Nie kosztują zbyt wiele a wystarczają na długo. Dostępne w kilku wersjach zapachowych. 


NIVEA, dwufazowy płyn do demakijażu oczu & Garnier, ekspresowy demakijaż oczu 2w1
_______________________
Na blogu pojawiła się recenzja zarówno płynu Garniera jak i płynu Nivea a także ich porównanie. Nic więcej nie trzeba już dodawać. Na pewno nie powrócę do nich ponownie!


KJMN, Banana, Maska z ekstraktem banana
_______________________
Przepięknie pachnąca o ogromnej pojemności i śmiesznie niskiej cenie maska która pozostawiała moje włosy miękkie, gładkie a przede wszystkim ujarzmione. Jej zapach dość długo utrzymywał się na moich włosach co jest niewątpliwym atutem gdyż był on bardzo przyjemny jednak nie każdemu może przypaść do gustu. Stosowałam ją głównie jako odżywka na końce włosów aby jeszcze lepiej je rozczesywać zaraz po wysuszeniu. Aktualnie używam wersji Blueberry i nie wykluczone, że sięgnę po kolejne opakowania.

Bania Agafii, Szampon do włosów specjalny - aktywator wzrostu 
_______________________
Na blogu nie raz wspominałam o tym szamponie - między innymi przy okazji styczniowego projektu denko.  Fajnie się sprawdzał, domywał wszystko co miał domywać, nie powodował ogromnego przyrostu miesięcznego włosów jednak w minimalnym stopniu zapanował nad wypadaniem moich włosów z czym zmagam się do dnia dzisiejszego. 



W Y N I K I     K O N K U R S U  !

Wybrane przez siebie zestawy olei marki BioOleo Cosmetics System ROLL-ON oraz Olej z pipetą 30ml zdobywają Klaudia She-wolf oraz Dominika Dróbka - GRATULUJĘ! ;-) Na dane do wysyłki nagród oraz wybrany zestaw czekam do 3 dni pod adresem: eiif@o2.pl 


Koniecznie dajcie znać czy używałyście któregoś z wymienionych kosmetyków oraz co o nich myślicie? :)

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



Brak komentarzy

Prześlij komentarz