Makijaż
Paznokcie
Recenzje

czwartek, 15 września 2016

Melkior Professional, Compact Powder | Puder prasowany #Light Ivory


Gruntowanie korektora pod oczami, utrwalanie podkładu? Do tego wszystkiego potrzebny jest dobry puder który nie będzie obciążał Naszej cery ale także nie zapcha jej, nie podrażni a co najważniejsze nie przesuszy. W dobie ogromnej ilości kosmetyków znalezienie tego idealnego może trochę potrwać tak więc dziś chciałabym Wam przedstawić swoją opinię na temat pudru prasowanego marki Melkior Professional. Jeśli jesteście zainteresowani to zapraszam do dalszej części :)

Melkior Professional, Compact Powder | Puder prasowany #Light Ivory

Opis producenta 

Matowe i aksamitne wykończenie, wygodna i miękka konsystencja. Nieskazitelny makijaż przez cały dzień. Nakładać pędzelkiem do pudru (włosie naturalne) lub puszkiem do pudru. Nakładać oklepując w celu zwiększenia trwałości makijażu.

Skład

• Talc • Mica • Aluminium Strach Octenylsuccinate • Isopropyl Lanolate • Lauryol Lysine • Cyclohexasiloxane • Cetyl Acetate • Nylon-12 • Octyldodecyl • Stearoyl Stearate • Ozokerite • Acetylated Lanolin Alcohol • Methylparaben • Propylparaben +/- CI77891 • CI 77019 • CI 77492 • CI 77007 • CI 77742 • CI777289 • CI77288 • CI77510 • CI42090 • CI75470 • CI19140 • CI15850 • CI45410 • CI12085 • 


Dostępność / Cena / Pojemność / Data

Puder ten dostępny jest przede wszystkim na stronie producenta ale także w innych Drogeriach Internetowych czy stacjonarnych stoiskach marki Melkior Professional. Za pojemność 10 g, ważną 12 miesięcy od otwarcia płacimy w zależności od miejsca zakupu ok. 40-52 zł. Produkt ten często bywa w promocji - 20%.

Opakowanie / Dozowanie / Konsystencja

Początkowo otrzymujemy go w czarnym kartoniku z okienkiem na środku przez które widzimy jego odcień. Docelowe opakowanie swym wyglądem do złudzenia przypomina stare opakowania marki MAC. Wykonane zostało z czarnego plastiku zamykanego na typowy klik/zatrzask. Kosmetyk ten nie zawiera dołączonego lusterka ani gąbeczki co dla niektórych może być minusem. Posiada bardzo miękką, aksamitną w dotyku konsystencję. Z powodzeniem można aplikować go zarówno na całą twarz jak i pod oczy - pędzlem bądź puszkiem. Wykończenie makijażu po jego zastosowaniu określiłabym jako matowe a zarazem satynowe - coś na pograniczu. Cera wygląda świeżo i bardzo naturalnie, nie pozostawia po sobie ogromnej pudrowości. Nie zawiera w składzie parafiny oraz pochodnych ropy naftowej. 


Zapach / Wydajność / Działanie

Występuje w aż 11 odcieniach - w tym transparentnym. Mój odcień to Light Ivory dzięki czemu świetnie sprawdza się do gruntowania korektora pod oczami dodatkowo rozświetlając tą okolicę - jest neutralny, ani typowo żółty ani różowy. Niestety potrafi się trochę pylić i można przesadzić z jego ilością otrzymując efekt maski/skorupki. Aplikacja jego odbywa się bardzo sprawnie, nie sprawia żadnych problemów, nakłada się bardzo równomiernie dając dodatkowo krycie. Korektor nim przypudrowany nie zbiera się w załamaniach a sam kosmetyk nie przesusza ani nie zapycha mojej skóry.  Jest całkiem wydajny jak na produkt kompaktowy jednak trzeba wziąć pod uwagę, że stosuję go jedynie pod oczy gdyż na całej twarzy nie zapewnia mi długotrwałego matu tłustej cery - max. 3-4 godziny gdzie przy pudrze ryżowym wzrasta ona do nawet 7 godzin bez poprawek.  Raczej nie skuszę się na niego ponownie w najbliższym czasie gdyż posiadam w swojej kolekcji spory zapas pudrów w kompakcie do przetestowania pod oczy zaś na całą twarz używam mojego ulubieńca, sypkiego pudru ryżowego Ecocera. Przy cerach normalnych, suchych bądź mieszanych na pewno sprawdzi się znacznie lepiej :) 


Miałyście z nim styczność? Jakich pudrów używacie na co dzień? :)  

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



28 komentarzy
  1. dużo osób chwali ten puder, ale ja jakoś nie mogę się przekonać do zakupu, bo mam z maca.
    ostatnio bardzo chcę wypróbować jakiś sypki, ale zastanawiam się nad 3 markami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad którymi konkretnie? :)

      Usuń
    2. Puder sypki Laura Mecier, Shiseido oraz Kanebo Sensai. I właśnie wybrałam ten ostatni, bo jest teraz w ofercie miesiąca w Douglasie. Maxineczka go ostatnio pokazywała w swoich nowościach. Natomiast Katosu pokazywała ten Shiseido. Ale głównie wybierałam między Laurą Mercier i Kanebo Sensai. A przy okazji zamówienia pudru włosżyłam do koszyka jeszcze rozświetlacz nad którym się bardzo długo zastanawiałam :)

      Usuń
  2. Wygląda fajnie, ale skład mi się totalnie nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety do najlepszych to on nie należy ale cóż ... zużyć trzeba :)

      Usuń
  3. Nie stosowałam go, ale słyszałam na jego temat dużo pozytywów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecała go między innymi Zmalowana więc może dlatego :)

      Usuń
  4. Super konsystencja, chyba spróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dużą sympatią darzę markę Melkior Professional, moja szminka nr 1 to ich Scarlet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała się jej przyjrzeć :)

      Usuń
  6. Nie znam nawet tej marki:) Ja już mam upatrzony puder, ale zanim go kupię, to mam jeszcze 2 inne do zdenkowania..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jaki się skusisz? :) Wczoraj robiłam porządki w zapasach i z moich obliczeń wyszło, że posiadam w kolejce jeszcze 3 pudry pod oczy i 2 do twarzy także szlaban jeśli chodzi o tą dziedzinę :D

      Usuń
  7. U mnie najlepiej sprawdzają się pudry sypkie, te w kamieniu mnie już nie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na całą twarz również królują pudry sypkie jednak pod oczy preferuję bardziej te w kamieniu stąd jego wybór :)

      Usuń
  8. Tak odchodząc od kosmetyków, piękny słoik do picia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję! Z tego co pamiętam to zakupiony w Jysk :)

      Usuń
  9. Nie znam tego pudru. Obecnie używam pudru mineralnego Annabelle Minerals i jestem z niego bardzo zadowolona. Z Melkiora znam tylko genialne cienie do powiek, które mają fenomenalną pigmentację i super trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak! Cienie mają bajeczne <3 Na chwilę obecną posiadam 2 sztuki jednak już noszę się z zakupem kolejnych :) Osobiście pod oczy - gdyż na całą twarz używam Ecocery - aplikuję puder z Makeup Revolution i równie fajnie się sprawdza :)

      Usuń
  10. Dla mnie Melkior jest zupełnie niewidzialny w sprzedaży, to znaczy nie widziałam go ani w sklepach internetowych, ani tym bardziej stacjonarnie. Z tego względu wiecznie o nim zapominam i jeszcze mi się nie zdarzyło zrobić zakupów na stronie producenta. Z tego co piszesz wynika, że ten puder jest raczej przeciętny i niczym szczególnym się nie wyróżnia, więc znów brakuje mi motywacji do testowania tej marki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście z całego serca mogę polecić ich cienie - są znacznie większe niż standardowe wkłady a mają bajeczną pigmentację! <3 Z tego co słyszałam rozświetlacze również są niczego sobie :)

      Usuń
  11. Nie znam tego pudru. W sierpniu kupiłam sobie ten ryżowy marki Ecocera, o którym wspominasz na końcu i to właśnie tego pudru używam na co dzień. Bardzo dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ryżowy z Ecocera sprawdza się praktycznie tak samo jak Kryolan więc nie ma co przepłacać :D

      Usuń
  12. Znam, mam, a nawet zużywam drugie opakowanie :) Używam też w ciągu dnia do poprawek i schodzi u mnie dość szybko, ale sprawdza się naprawdę rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety na całą twarz nie jest tak kolorowo jednak pod oczy bardzo fajny :) Widziałam właśnie kiedyś u Ciebie wpis na tego temat i to właśnie między innymi nim kierowałam się podczas zakupów :)

      Usuń
  13. Jakoś średnio mnie przekonuję, wolę tańsze odpowiedniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Osobiście bardzo polecam cienie - genialne! ;)

      Usuń