Makijaż
Paznokcie
Recenzje

czwartek, 22 września 2016

Shinybox | Like A Dream { Mini-recenzje }


Jak mogliście zobaczyć w sierpniowej edycji ShinyBox znalazło się kilka fajnych kosmetyków które z ogromną chęcią przetestowałam i dziś chciałabym się podzielić z Wami moimi odczuciami względem nich. Nie mogę się doczekać kolejnej - wrześniowej - edycji którą mam nadzieję na dniach Wam pokażę. Będzie o tyle ciekawa, że powstała przy współpracy z siłownią Jatomi Fitness. Jeśli jesteście ciekawi natomiast mini-recenzji to zapraszam dalej ;)

Shinybox ~ Like A Dream | Mini-recenzje

BIAŁY JELEŃ, KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC, KREMOWE OTULENIE - EKSTRAKT Z KORY DĘBU

Posiada bardzo przyjemny, delikatny, lekko słodkawy zapach który niestety nie utrzymuje się zbyt długo na skórze a szkoda ;) Nie podrażnia, nie uczula ani nie zapycha. Konsystencję oceniłabym jako lekko galaretkową która nie przecieka przez palce natomiast jego kolor jest mleczny, rozbielony. Nie pieni się zbyt mocno jednak w 100% spełnia swoje zadanie. Jestem mile zaskoczona i ciesze się, że znalazł się w pudełku ShinyBox gdyż po niezbyt udanej przygodzie z żelem do demakijażu raczej nie sięgnęłabym ponownie po produkty tej marki a żel ten zapewne ponownie zagości w mojej łazience.

STENDERS, ŻURAWINOWY  KREM DO RĄK

Bardzo ładnie pachnie, nienachalnie jednak wyczuwalnie. Nie jest to typowy zapach żurawiny a bardziej czegoś słodkiego, lekko kwiatowego. Dzięki swej pojemności tuż po otrzymaniu wylądował w torebce gdyż nie zajmuje zbyt wiele miejsca a nie raz zdarzało mi się, że bardzo potrzebowałam nawilżenia rąk w ciągu dnia a nie miałam przy sobie niczego takiego. Posiada stosunkowo gęstą konsystencję jednak bardzo dobrze się rozprowadza nie stwarzając żadnych problemów. Szybko się wchłania nie pozostawiając po sobie lepkiej, tłustej warstwy. 25 ml to jego pełna pojemność za którą płacimy ok. 23 zł. Bardzo fajnie nawilża dłonie pozostawiając je gładkie i miłe w dotyku. Jeśli śledzicie mojego bloga od dłuższego czasu to na pewno wiecie, że nie jestem ogromną fanką zarówno kosmetyków do pielęgnacji dłoni jak i stóp jednak ten krem mógłby ponownie znaleźć się w mojej torebce po wykończeniu obecnego opakowania - nie protestowałabym a jedynie chętnie po niego sięgała :)


MINCER PHARMA, VITA-C-INFUSION 601 INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY KREM NA DZIEŃ

Przepięknie pachnie cytrusami - bardzo orzeźwiająco. Stosunkowo szybko się wchłania nie pozostawiając po sobie tłustej, lepkiej warstwy jednak używam go zbyt krótko aby ocenić faktyczne rezultaty uzyskane podczas stosowania.

JOANNA, SWEET FANTASY EKSPRESOWA ODŻYWKA DO WŁOSÓW KOKOS

Nie posiada w swoim składzie SLSów jednak już na drugim miejscu w składzie znajdziemy Propylene Glycol ułatwia transport składników aktywnych kosmetyku w głąb naskórka ale także zapobiega wysychaniu produktu przy ujściu opakowania. Czy sprawdziła się na moich zniszczonych, wysokoporowatych włosach? Odpowiedź brzmi nie! Po jej nałożeniu na końcówki czułam, że są one bardzo tępe i szorstkie w dotyku. Jest to odżywka b/s jednak nie wyobrażam sobie pozostawić jej na włosach gdyż zauważyłam, że włosy są wtedy w opłakanych stanie - posklejane, nie dające się rozczesać, matowe i bez życia. Niestety nie spełniła obietnic producenta o jedwabiście gładkich i lejących włosach dlatego też puszczę ją dalej w świat - a nuż przypadnie bardziej do gustu komuś innemu bądź zużyję ją do golenia nóg ;)

ELPHA PHARM, O'HERBAL SZAMPON ZWIĘKSZAJĄCY OBJĘTOŚĆ WŁOSÓW Z ARNIKĄ

Początkowo byłam przeciwna wszelkiego rodzaju naturalnym kosmetykom do włosów ze względu na zniszczone końcówki i o ile miniaturki otrzymane od marki stosunkowo dobrze się sprawdziły jednak bez szału ( wersja z ekstraktem z korzenia tataraku ) tak w wersji zwiększającej objętość włosów z arniką widziałam faktycznie spełnioną obietnicę producenta. Tuż po wysuszeniu były wyraźnie uniesione, odbite od nasady. Po jego zastosowaniu nie zaobserwowałam swędzenia ani pieczenia skóry głowy jednak zapach nie do końca przypadł mi do gustu - jest dość średni. Całkiem dobrze się pieni :) Jestem skłonna zakupić pełną wersje i sprawdzić jak spisze się na dłuższą metę. 

A Wy mieliście styczność z tymi kosmetykami? Jak się u Was sprawdziły? :)


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



23 komentarze
  1. Najbardziej zaciekawił mnie krem do rąk stenders :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam te kosmetyki i tez boję się używać Joanny bez spłukania - użyłam jej kilka razy, za każdym razem spłukałam ją i włosy wyglądały całkiem nieźle, choć nie zachwycająco. Za to żel Jelenia i krem Stenders to moi ulubieńcy tego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety u mnie odżywka to bubel jakich mało i niestety nie jestem w stanie jej zużyć :( Z Białym Jeleniem i kremem Stenders bardzo się polubiłam ;)

      Usuń
  3. Krem do rąk brzmi bardzo przyjemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kosztuje mało względem innych kremów dostępnych w drogeriach jednak polecam - anty-fanka kosmetyków to rąk i stóp! :D

      Usuń
  4. Mnie jak co miesiąc nie udało się jeszcze przetestować wszystkich kosmetyków, muszę zaangażować do tego także siostrę. Widziałaś najnowszą edycję? Szczęka mi opadła. To Box co najmniej roku! Fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam właśnie i już nie mogę się doczekać aż przyjdzie! :D

      Usuń
  5. Nie znam nic z tych kosmetyków! Ale krem do rąk chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm zużył bym wiekszosc jednak nic nie powala

    OdpowiedzUsuń
  7. zachęcający jest ten krem ze Standers:) z Białego Jelenia miałam emulsję do higieny intymnej i sprawdziła się super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z O'Herbal miałam wersję szamponu wzmacniającego i byłam zachwycona działaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie ta wersja z arniką sprawdza się fantastycznie - planuję zakup pełnego opakowania ;)

      Usuń
  9. Oooo miałam te kapcie haha!! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedys uzywalam jakiegos produkty od Stenders, ale nie bylam nim zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie do końca podoba mi się zawartość niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może jednak coś przypadło Ci do gustu? :)

      Usuń
  12. Nic z tych produktów nie miałam ale chyba na żel Biały Jeleń się skuszę, bo to nie pierwsza pozytywna recenzja jaką czytam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać, że jak dla mnie to nic ciekawego. Szampon Elfa jest najciekawszy z tego wszystkiego, ponieważ lubię ich produkty :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, każdy woli co innego ;) Osobiście bardzo się cieszę, że znalazłam ten szampon gdyż po tej miniaturce sięgnę po pełnowymiarowy produkt z którym na pewno się polubimy :)

      Usuń
  14. Żadnego z kosmetyków nie znam, z mincera postanowiłam wypróbować inny produkt też z witaminą Ci jestem w miarę zadowolona. Co do Joanny ja jakoś nie przepadałam za ich produktami.

    OdpowiedzUsuń