Makijaż
Paznokcie
Recenzje

sobota, 8 października 2016

Projekt denko | Zużycia minionego miesiąca { Sierpień & Wrzesień }


W ostatnich miesiącach - sierpniu i wrześniu - udało mi się zużyć kilka produktów należących głownie do kategorii pielęgnacji. Wśród nich znalazły się zarówno przysłowiowe "buble" ale także perełki do których ciągle wracam. Nie obyłoby się również bez dwóch rzeczy z kolorówki jednak osobiście jestem zdania, że kosmetyków do makijażu się używa a nie zużywa ;) Jeśli jesteście ciekawi tego jakie produkty trafiły do tego projektu oraz jakie jest moje zdanie na ich temat to zapraszam do dalszej części.  


Pielęgnacja włosów

Projekt denko | Zużycia minionego miesiąca { Sierpień & Wrzesień }

Elseve - Magiczna Moc Olejków - Szampon odżywczy

O tym szamponie wspominałam już nie raz - bardzo się z nim polubiliśmy :) Nie dość, że przepięknie pachnie, dobrze się pieni i nie przesusza skóry mojej głowy to pozostawia włosy miękkie w dotyku a przede wszystkim błyszczące. Duża pojemność wystarcza na dłuższy czas co przy codziennym myciu jest bardzo ważne. Nie powoduje także nawrotu łupieżu ani przyspieszania przetłuszczania. Czy kupię ponownie? Z pewnością.

Delia - Cameleo - Płukanka do włosów srebrna

Niezastąpiona jeśli chcecie uzyskać chłodny efekt na włosach - sprawdza się głównie przy blondach ale także doskonale radzi sobie z ciepłym brązem. Przy jej stosowaniu trzeba pamiętać, że jak większość produktów tego typu może na dłuższą metę przesuszać. Wystarczy zastosować ją max. 2 razy w tygodniu by cieszyć się pięknym odcieniem. Wystarczy niewielka ilość dodana np. do maski bądź odżywki dzięki czemu jest niezwykle wydajna.  Czy kupię ponownie? Kolejne opakowanie znajduje się już w zapasach ;) 

Batiste Stylist - Spray teksturyzujący do stylizacji włosów - Texture Me Texturizing

Miała być z tego ogromna miłość w wyszło .. Tak naprawdę nie wiem co o nim sądzić. Jako taki efekt pojawia się po jego zastosowaniu jednak na moich włosach nie utrzymuje się zbyt długo, do tego pozostawia tępą warstwę która nie do końca mi pasuje. Jest w miarę wydajny ale czy powrócę do niego ponownie? Nie wiem. 

Biovax - Bb 60 Sekund - Odżywka Do Włosów Osłabionych

Kupiłam ją głównie ze względu na promocyjną cenę. Sprawdzała się całkiem fajnie, nie powodowała plątania włosów a wręcz przeciwnie ułatwiała ich rozczesywanie. Stosowałam ją głównie na końcówki - tam zauważyłam zdyscyplinowanie ich i nieco lepszy wygląd. Nie poprawiła się ich kondycja jednak jedynym ratunkiem były nożyczki. Całkiem przyjemnie pachnie, jest wydajna gdyż wystarczyła niewielka ilość na pokrycie włosów od ucha w dół. Czy kupię ponownie? Nie wiem. 

GlySkinCare - Szampon i maska z olejkiem Makadamia i Keratyną 

O tym produkcie pisałam w oddzielnej recenzji do której serdecznie zapraszam ;-) 


Vitapil - Profesjonalny lotion oraz tabletki powlekane z biotyną - mocne i lśniące włosy

Przyznam szczerze, że wiązałam z tą kuracją dość duże nadzieje bo opiniach przeczytanych w Internecie. Jak było u mnie? Lotion pozostawia po sobie tłustą, lepką warstwę która niestety uniemożliwiała mi aplikowanie go na co dzień, w grę wchodziła jedynie noc. Posiada przyjemny zapach który umilał mi cały proces aplikacji. Ogromnym jego plusem jest opakowanie które dzięki atomizerowi nie stwarzało żadnych problemów. Nie zauważyłam żadnych negatywnych skutków w postaci swędzenia bądź pieczenia skóry głowy, nadmiernego przesuszenia jej oraz nawrotu łupieżu. Opakowanie suplementu wystarczyło na ok. 2 miesiące kuracji 1 tabletką dziennie. Pomimo swej wielkości nie miałam problemów z ich przełykaniem. Czy zestaw ten spełnił jednak obietnice producenta o zapobieganiu nadmiernemu wypadaniu włosów oraz stymulacji porostu nowych?  Po części tak - włosów wypada jakby mniej a na początku pojawiły się baby hair które z czasem ucichły. Czy kupię ponownie? Byćmoże jednak na chwilę obecną planuję zmienić pielęgnację i zacząć świadomą walkę o piękne włosy ;)  

Joanna - Ultra Color System - Szampon do włosów rudych, czerwonych i kasztanowych

Stosowałam go głównie ze względu na rudy kolor włosów - potrzebowałam czegoś co pozwoli mi utrzymać ich piękny, mocny kolor na dłużej jednak niestety to nie było to. Żałuję, że nie ma na rynku przystępnych cenowo płukanek. Mimo wszystko nie plątał włosów, nie przesuszał ani nie powodował szybszego przetłuszczania. Czy kupię ponownie? Nie. 

Marion - 7 Efektów - Kuracja z olejkiem arganowym

Bardzo fajny produkt który stosowałam do zabezpieczania końcówek.  Przepięknie pachniał, był niesamowicie wydajny a do tego nie kosztował zbyt wiele. Dodatkowo faktycznie przywracał piękny połysk włosom, wygładzał się, ułatwiał ich rozczesywanie, zapobiegał puszeniu się ale także w pewnym stopniu nawilżał. Czy kupię ponownie? Nie wykluczone ;)  

Biovax - Bambus & Olej Awokado - Intensywnie regenerująca maseczka `Pogrubienie i zagęszczenie włosów`

Odkąd pamiętam sięgałam po maseczki Biovax w przeróżnej wersji. Bambus & Olej Awokado zakupiłam po bardzo pozytywnych recenzjach krążących w Internecie jednak musiała ona poczekać na swoją kolej. Posiada przepiękny zapach który utrzymuje się na włosach przez jakiś czas a Włosy po jej zastosowaniu są bardzo miękkie w dotyku, lepiej się rozczesują i nie plączą, są nawilżona ale nie przeciążone. Wystarczy niewielka ilość przez co jest stosunkowo wydajna. Czy kupię ponownie? Z pewnością ;)

Pielęgnacja twarzy

Biolaven - Żel Do Mycia Twarzy - Odświeżenie I Nawilżenie

O tym kosmetyku wspominałam już przy okazji ulubieńców sierpnia i od tamtego czasu nie zmieniłam o nim zdania ;) Niebawem pojawi się również szersza recenzja. Bardzo wygodne opakowanie zostawiam sobie na przyszłość w razie gdybym potrzebowała podobnego. Czy kupię ponownie? Nie wykluczone ;) 

Ziaja - Liście Zielonej Oliwki - Oliwkowa woda tonizująca z wit. C

Ten kosmetyk również znalazł się w ulubieńcach tyle tylko, że lutowych. Wspominałam wtedy o orzeźwiającym zapachu ale także o efekcie ściągania pudrowości z twarzy przy jej pomocy. Wystarczy niewielka ilość co przekłada się na wydajność. Również pojawi się jej szersza recenzja. Czy kupię ponownie? Nie koniecznie. 

Organic Therapy - Oczyszczający tonik do twarzy z organicznym ekstraktem kaszmiru 

Niestety z tym produktem nie polubiliśmy się już od samego początku a to wszystko przez fakt pozostawiania tłustej, lepkiej warstwy. Bardzo ładnie pachnie i jest nieziemsko wydajny. Czy kupię go ponownie? Nie.

Bielenda - Magic Bronze - brązująca pianka do ciała  #śniada karnacja

Jeden z lepszych samoopalaczy z którymi miałam styczność. Również zyskał miano ulubieńca lipca dzięki efektowi jaki pozostawia na skórze - bardzo ładnej, zdrowej opalenizny bez odcienia pomarańczy. Umiejętnie nałożony nie tworzy plam ani zacieków a co najlepsze nie kosztuje zbyt wiele. Jedynym jego mankamentem jest fakt zacinania się pompki pod koniec opakowania. W łazience posiadam już drugie opakowanie. Czy kupię ponownie? Oczywiście! 

Fitomed - Mój Krem Nr 11 - Ziołowy Krem Do Cery Tłustej I Mieszanej Z Rozszerzonymi Porami  

Szczerze mówiąc nie wiem co sądzić o tym kremie. Nie był zły jednak rewelacyjnych efektów również nie zauważyłam. Bardzo naturalnie pachniał, nie zapychał, nie podrażniał i stosunkowo dobrze nawilżał. Ot taki sobie zwykły krem. Nie zaobserwowałam zmniejszenia się porów. Czy kupię ponownie? Raczej nie. 

Glyskincare - Intense C - Serum Z Witaminą C

O tym kosmetyku pisałam w oddzielnej recenzji jednak miałam wrażenie, że po ponownym zastosowaniu po przerwie wraz z kremem którego używam na co dzień serum to wyrządziło na mojej twarzy istny armagedon! Głównie czoło wyglądało  niczym lody z Lidla Gelatelli Strawberry Crisp. Czy kupię ponownie? Nie.

Conny - Maska Do Twarzy Z Ekstraktem Z Aloesu

Bardzo przyjemna maska w płacie która na promocji nie kosztuje zbyt wiele. Jest komfortowa zarówno w noszeniu jak i aplikacji - nie ucieka z twarzy. Po jej ściągnięciu zaobserwowałam faktyczne ukojenie i lekkie nawilżenie mojej cery które utrzymywało się dość długo. Bardzo ładnie pachnie, nie podrażnia ani nie zapycha. W zapasach posiadam jeszcze jedno opakowanie zaś niedługo planuję wpis zbiorczy na temat wybranych rodzai które posiadam. Czy kupię ponownie? Tak ;)

Pielęgnacja twarzy & Makijaż


Bielenda - Super Power Sleeping Mezo Mask - Aktywna maska nawilżająca

 Pisałam o niej w osobnym wpisie ;) Jest trochę ciężej a niżeli wcześniej dostępna jednak śmiało mogę Wam ją polecić. Czy kupię ponownie? Gdyby nie fakt średniej dostępności stacjonarnie oraz posiadanie niezliczonej ilości maseczek zapewne skusiłabym się na nią ponownie jednak na chwilę obecną podziękuję :) 

Natura Siberica - mydło północne głęboko oczyszczające - detox

Do zakupu tego mydła zbierałam się dość długo a później po zakupie ono dość długo czekało na swoją kolej. Dzięki zapachowi mogłabym używać go codziennie - marcepanowe cudo - jednak potrafi nieźle przesuszyć Naszą skórę. Więcej na jego temat będziecie mogli dowiedzieć się w szerszej recenzji już niebawem. Czy kupię ponownie? Nie wykluczone, że skuszę się na nie ponownie głównie dla zapachu <3

Tołpa botanic - czarna róża - odżywczy, bogaty krem miód regenerujący

Mój krem nr 1 jeśli chodzi o nocną pielęgnację nawilżającą. Wspominałam o nim w ulubieńcach lipca zaś w zapasach czekają dwa kolejne opakowania gdyż niestety Tołpa postanowiła wycofać go ze swojej oferty bądź jedynie zmienić opakowanie? Mam nadzieję ;) Pięknie pachnie, nie zapycha, nie uczula. Czy kupię ponownie? Jeśli tylko będzie taka możliwość. 

BioOleo Cosmetics - Olej ze słodkich migdałów i jojoba

Wspominałam o nich w osobnym wpisie ;) Czy kupię ponownie? Nie. 

Eveline - Art Scenic - korektor 2w1 kryjąco-rozświetlający #04 Light

Tego produktu używałam przez bardzo długi czas. Niestety nie sprawdzał się pod oczami gdyż nieestetycznie zbierał się w załamaniach i potrafił przesuszać delikatną skórę. Zużyłam go głównie na niedoskonałości i do czyszczenia linii brwi. Występuje w kilku odcieniach tak więc bez problemu każdy znajdzie coś dla siebie.  Czy kupię ponownie? Nie.

Ecocera - puder ryżowy - fixer 

Mój bezapelacyjny ulubieniec który wyparł swojego starszego, droższego brata  Kryolan - Anti Shine. Jest niezwykle wydajny, nie zapycha, nie przesusza ani nie bieli mojej twarzy. Nie posiada wyczuwalnego zapachu. Moja cera znacznie lepiej dogaduje się z pudrami ryżowymi a niżeli bambusowymi. Czy kupię ponownie? Oczywiście, w użyciu już posiadam kolejne opakowanie ;) 

Dajcie znać czy korzystaliście z kosmetyków przedstawionych przeze mnie powyżej, jak się sprawdzały?  Może macie dla nich jakieś zamienniki? :)

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



48 komentarzy
  1. Ciekawe denko, z tych produktów znam Ziaję, Tołpę i Biovaxy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawiła mnie opinie o odżywce Biovaxu, bo nazwę dali chwytliwą. I jak widzę można spróbować. Puder Ecocery też lubię, chociaż i tak chciałabym spróbować Kryolanu. Choćby dla porównania. Serum arganowe Marion kupuję od czasu do czasu. Przyjemne. Reszty produktów nie znam, ale na kilka miałabym ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie teraz Kryolan stoi w szafce i czeka jedynie na większe wyjścia - na co dzień używam Ecocery która jest świetna <3 Na które z produktów miałabyś ochotę? :)

      Usuń
  3. szampon z Loreal z olejkami również jest jednym z moich ulubionych :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie z Twojego denka znam tylko Batiste i puder ryżowy ! ;) Reszty niestety nie znam ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się u Ciebie Batiste sprawdzał? :)

      Usuń
  5. też polubiłam się z ecocerą, tylko jego opakowanie mnie trochę denerwuje. Ostatnio koleżanka skarżyła mi się że podczas transportu wielokrotnie jej się rozsypał, inna że bielił, moze jednak on nadaje sie głównie do cery mieszanej i tłustej ;) jeśli chodzi o inne produkty to chciałam maskę z bielendy ale w wersji zielonej, ale bardzo ciężko ją dostać, stacjonarnie nie widziałam nigdzie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to zmienili opakowanie tego pudru jednak jeszcze nie widziałam go na żywo - może następne opakowanie które zamówię będzie już nowe? :D Zieloną maskę z Bielendy mam na zapasie sztuk dwie gdyż widziałam właśnie, że w Rossmannie była na "Cena na do widzenia" :)

      Usuń
  6. akurat kupiłam tą maseczkę z Aloesem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że sprawdzi się u Ciebie równie dobrze jak u mnie ;)

      Usuń
  7. Jakie blogi czytasz i na jakich się inspirujesz jeśli chodzi o walkę o zdrowe włosy? Polecisz jakieś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie blog Anwen - skarbnica wiedzy - Kosmetyczna Hedonistka, Martusiowykuferek i parę innych ;)

      Usuń
  8. Fajne denko ;) Z Biooleo również posiadam ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o olej jojoba czy ze słodkich migdałów a może obydwa? :)

      Usuń
  9. Chyba żadnego nie miałam :) hmm ale widzę trochę bubli... ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety podczas poszukiwania tych idealnych kosmetyków trafiają się także te niezbyt udane :(

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Osobiście polecam i tak jak wspominałam, wyparł on mojego długoletniego ulubieńca z Kryolanu ;-)

      Usuń
  11. pokazne denko, szykuje sie aby u siebie zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety przyszedł na nie czas gdyż opakowania nie mieściły się już w pudełku ale też czas zbierać nowe ;)

      Usuń
  12. Kremik z Tołpy i wodę z Ziaji miałam :) Sporo tego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę duże zużycia produktów do włosów ♥
    Też miałam Vitapil w tabletkach i dobrze się u mnie sprawdził. Aktualnie stosuję Capivit Mocne włosy i paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, ostatnimi czasy staram się wykończyć zapasy włosowe aby teraz móc z większą świadomością dopierać je do potrzeb ;)

      Usuń
  14. Bardzo lubię tą wersję maseczki Biovaxa, też z pewnością będę do niej wracać ;) Odżywkę za to miałam w wersji pomarańczowej i była bardzo fajna. Kusi mnie bardzo ta kuracja Vitapilem, bo też naczytałam się pzytywnych recenzji... ale na razie mam zamiar przetestować w końcu porządnie olej Khadi ;) Reszty kosmetyków nie znam, ale pianka Bielendy mnie bardzo kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zapewne nadal będę szukała sposobu na wypadanie włosów - jestem dobrej nadziei, że w końcu się uda ;)

      Usuń
  15. Ja używam pudru Ecocery jednak wersji bambusowej i również jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety właśnie bambusowe wersje pudrów średnio się sprawdzają dlatego też nie chciałam ryzykować i postawiłam na ryżową którą uwielbiam ;)

      Usuń
  16. U mnie Biovax się średnio sprawdził ale zrobię jeszcze jedno podejście bo może to wina zbyt mocnego szamponu, którego wtedy używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to większość osób które miały styczność z tymi pudrami bardzo się z nimi polubiły. Jedyny podział jaki jest to na wersję zarówno ryżową jak i bambusową ;)

      Usuń
  18. Też używam roll-ona z olejkiem jojoba. Właśnie go kończę i mam zamiar sięgnąć po olej marula. Z olejkowej linii Elseve do włosów mam serum i odżywkę b/s. Oba produkty polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety ten roll-on wylądował w mieszance do OCM jakoś nie mogłam się przyzwyczaić do takiej aplikacji. Zarówno odżywkę jak i serum z tej serii Elseve posiadam i również polecam :)

      Usuń
  19. Mnóstwo tego:) Loreale do włosów bardzo lubię. Maseczka nawilżająca Bielendy też dobrze się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że mogłoby być tego znacznie więcej jednak niektóre produkty przez własne lenistwo zużywam znacznie dłużej a niżeli powinnam na czym niekiedy moja skóra cierpi :(

      Usuń
  20. Twoja strona wygląda mega profesjonalnie, a cały tekst przyjemnie się czyta :) !

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie to C serum również się nie sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, marka nie wszystkie kosmetyki musi mieć rewelacyjne dla każdego :(

      Usuń
  22. Czarną różę od Tołpy znam tylko dzięki kremowi do rąk, który wspominam bardzo dobrze. Cudowny zapach i fajne działanie szły w parze, więc na pewno jeszcze kiedyś się u mnie pojawi. Ogólnie rzecz biorąc Tołpa ma kosmetyki które uwielbiam i takie do których mam spore zastrzeżenia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna róża ma jak dla mnie bajeczny zapach <3 Które z kosmetyków Tołpy nie do końca Ci się sprawdziły? :)

      Usuń
  23. Bardzo fajne denko :) Przypomniałaś mi o kosmetykach Biolevane - chyba muszę znowu sobie je kupić. Miały taki cudowny zapach :)
    http://luksusowezycie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. sporo Ci się pokończyło w przeciągu ostatnich dwóch miesięcy, staram się nie otwierać nowych kosmetyków i wykończyć najpierw stare jednak słabo mi to idzie

    OdpowiedzUsuń
  25. Uzywam obecnie Marion i jest calkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń