Makijaż
Paznokcie
Recenzje

środa, 7 grudnia 2016

Listopadowe pudełko InspiredBy U.R.O.K | Edycja VII


Dziś chciałabym Wam zaprezentować zawartość mojego pierwszego zestawu U.R.O.K - wcześniej miałam jedynie styczność z tradycyjnym pudełkami ShinyBox oraz Naturalnie Piękna o których mogłyście przeczytać w osobnych wpisać. Tym razem znalazło się w nim coś zarówno do pielęgnacji, makijażu, kubków smakowych jak i świetny gadżet - łącznie 5 pełnowymiarowych kosmetyków oraz dwie próbki żelu prOVag ;) Jeśli jesteście ciekawe jego dokładnej zawartości to zapraszam dalej! Ponadto, jeśli spodoba Wam się zawartość to nadal możecie zamówić je za 59 zł wraz z wysyłką tutaj.


Edycja U.R.O.K. VII to kolejna odsłona zestawu, który charakteryzują cechy takie jak piękno, kobiecość, indywidualizm i oryginalność. To idealne pudełko dla Kobiety, która uwielbia rozpieszczać swoje zmysły i otaczać się pięknymi przedmiotami. To zestaw dla Ciebie!

Listopadowe pudełko InspiredBy U.R.O.K | Edycja VII

Kneipp, Bio-Olejek Do Ciała 

Zawarty olejek z krokosza barwierskiego i oliwa z oliwek z upraw ekologicznych chronią skórę przed utratą nawilżenia oraz dostarczają jej esencjonalnych substancji odżywczych, a olejek grejpfrutowy regeneruje i czyni ją aksamitnie gładką. Ta unikalna kompozycja intensywnie regeneruje, pielęgnuje, a także poprawia wygląd skóry. Cena sugerowana: 28,90 zł / 100 ml.
Nie raz widziałam ten olejek prezentowany na blogach oraz półkach Rossmanna jednak nigdy nie sięgnęłam po niego osobiście. Posiada przepiękny, pomarańczowy zapach - dokładnie taki sam jak sławnego olejku Alterry - który dość długo utrzymuje się na skórze. 100% naturalnych olejków. Ma za zadanie poprawę wyglądu skóry z przypadku blizn, rozstępów ( u kobiet ciężarnych ) skóry dojrzałej, suchej oraz zniszczonej. Niestety moich rozstępów raczej nie będzie w stanie zniwelować, blizn także jednak sucha skóra na pewno się z nim polubi. Szkoda tylko, że w pudełku znalazła się miniaturka 20 ml - nie pogardziłabym pełnowymiarowym opakowaniem (:

Łyczek Herbaty, Tea Of Life Herbata 

Mieszanka niezwykle aromatycznych herbat skryta w saszetkach piramidkach. Każda piramidka skrywa oryginalne połączenie smaków i aromatów, które przenoszą w niezwykłą podróż do najdalszych zakątków świata. W zestawie znalazł się mix smaków. Cena sugerowana: 35,00 zł / 50 g.
Ostatnia przygoda z czarną herbatą z listopadowego pudełka ShinyBox nie należała do najbardziej udanych dlatego też mam nadzieję, że w tym przypadku z czerwoną będzie inaczej :) Przyznam szczerze, że jak już wspominałam posiadam swoją ulubioną herbatę i za taką cenę bym jej nie kupiła niemniej jednak jest to fajna odskocznia. 

Revers, My Only Kredka Do Oczu 

Klasyczna, drewniana kredka do oczu z temperówką dzięki wyjątkowej formule pozwala na delikatną i przyjemną aplikację. Specjalnie zaprojektowana zatyczka zawiera temperówkę, dzięki czemu zawsze i wszędzie można zaostrzyć kredkę. Cena sugerowana:  3,00 zł / szt.
Niestety nie korzystam z tego typu kosmetyków na co dzień dlatego też znajdzie nową właścicielkę :) Szczerze mówiąc nie znam tej firmy i po raz pierwszy widzę ją na oczy. Duży plus za dołączoną do niej temperówkę. 

Yellow Giraffe, Brelok Pompon

Niezwykły breloczek z dużym futrzanym pomponem to must have tego sezonu! Wykonany z mięciutkiego, delikatnego futerka będzie idealnym dodatkiem do każdej torebki. W zestawie znalazł się mix kolorów. Cena sugerowana:  21,00 zł / szt.
Szczerze mówiąc jego obecność w pudełku trochę mnie rozśmieszyła ale także bardzo ucieszyła gdyż od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem zakupu takiego pompona do kluczy - w dużej torebce czasem godzinami można ich szukać! ;)Wygląda na porządnie wykonany i mam nadzieje, że posłuży mi na pewien czas. W moim pudełku jak widać znalazł się bardzo ładny, szary kolor. 

Procle, Powiekszająca Pomadka Do Ust

Nawilżająca pomadka do ust z kwasem hialuronowym, kolagenem i ekstraktem z chili o matowym wykończeniu. Urzeka zapachem soczystej wiśni i wanilii. Pomadki nie zwierają parabenów oraz składników pochodzenia zwierzęcego. W zestawie znajduje się mix 4 kolorów: clear, pink, nude oraz mauve. Cena sugerowana: 35,90 zł / 3,5 g
Jako iż na chwilę obecną nie jestem fanką mocnego makijażu ust ucieszyłam się z obecności tego kosmetyku oraz koloru jaki dostałam :) Piękny odcień mauve jest bardzo twarzowy, nie podkreśla suchych skórek, lekko wpija się w usta pozostawiając kolor jednak sam w sobie nie jest najtrwalszy. Faktycznie pachnie lekko wiśniowo oraz waniliowo. Raczej jej wykończenia nie nazwałabym matowym - daleko jej do płynnych szminek z Golden Rose :) 


Joanna, Naturia Olejek Do Kąpieli

Myje i pielęgnuje ciało. Dzięki unikalnej dwufazowej recepturze nadaje skórze wyjątkowe uczucie gładkości, otulając ją pięknym zapachem. Ekstrakt z wanilii i proteiny mleczne działają odżywczo i nawilżająco. Można stosować jako płyn do kąpieli lub pod prysznic. Cena sugerowana: 6,00 zł / 200 ml
Joanna posiada wiele bardzo dobrych kosmetyków (: Osobiście uwielbiam ich odżywkę b/s z miodem i cytryną oraz farby do włosów. Olejek ten posiada podwójną formułę którą przed użyciem należy wymieszać poprzez potrząsanie. Jeszcze nie miałam okazji go używać jednak wydaje mi się, że się polubimy :) 

Provag, Emulsja Do Higieny Intymnej

Emulsja zapobiega problemom intymnym, delikatnie myje i pielęgnuje oraz eliminuje nieprzyjemne zapachy. Łagodzi podrażnienia, wspomaga naturalne procesy regeneracyjne skóry, odżywia ją i nawilża. Chroni okolice intymne przed rozwojem niekorzystnych drobnoustrojów i wspomaga utrzymanie prawidłowej flory bakteryjnej. Cena sugerowana:  13,50 zł / 150 ml
Dużo dobrego ostatnimi czasy o niej czytałam jednak osobiście nie miałam jeszcze styczności ;) Poczeka na swoją kolej gdyż w użyciu aktualnie posiadam coś innego. Nie zawiera SLS, SLES, konserwantów, parabenów i mydła a jej skład nie jest całą tablicą Mendelejewa. Posiada bardzo delikatny, przyjemny a zarazem świeży zapach oraz wygodny dozownik który znacznie ułatwi aplikację oraz zapewni higieniczny użycie (: 

Pilomax, Produkt Do Pielęgnacji Włosów

Marka Pilomax w swojej ofercie posiada szeroką gamę produktów do pielęgnacji włosów. Produkty charakteryzują się wysokiej jakości składnikami, które nie zawierają parabenów, silikonów, MIT oraz SLS. W zestawie znajdują się wymiennie: WAX Daily szampon codzienny do włosów farbowanych ciemnych, Maska do włosów jasnych farbowanych, WAX Blonda maska regenerująca do włosów jasnych i skóry głowy, WAX Henna maska regeneracyjna do włosów zniszczonych ciemnych. Cena sugerowana:  13,60 zł / 70 ml
Ku uciesze w pudełku znalazłam wersję do włosów zniszczonych ciemnych którą od dawna chciałam wypróbować. Po pierwszych testach jestem z niej bardzo zadowolona zwłaszcza, po ostatnich kąpielach rozjaśniających i na pewno kupię pełnowymiarowe opakowanie ;) Nie posiada parabenów, SLS i SLES a jej zapach jest niezwykle przyjemny. 


Podsumowując, koniec końców pudełko to przypadło mi do gustu - szczególnie cieszę się z obecności olejku, maski, emulsji oraz breloczka. Z biegiem zużywania zapasów na pewno sięgnę po pełnowymiarowy Wax oraz olejek Kneipp :) Ponadto w pudełku znalazły się także kody rabatowe do sklepu perfumerianiebieska.pl na 5% rabatu na cały asortyment z kodem: UROK1 lub produkty marki Revers Beauty&Care z rabatem 10% wpisując w koszyku przy zakupie: REV2. Obydwa te kody ważne są do 14.02.2017 r. Pamiętajcie także, że możecie zamówić swój zestaw na stronie InspiredBy  jako subskrypcję  za 49 zł wraz z wysyłką oczywiście co miesiąc.

A Wy co sądzicie o tym pudełku? Coś szczególnie przypadło Wam do gustu? :) 


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



29 komentarzy
  1. Nie najgorsze jest to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, chociaż kurde, czegoś mi w nim zabrakło, tylko czego...hmmm nie mam pojęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nadal uważam ze wiekoszsc z produktów mogę sobie kupić w Rossmannie chociazby dlatego szkoda mi wydawać pieniędzyna pudełko które średnio mnie zadowoli

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek do ciała najbardziej mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi jakoś nic szczególnie nie wpadło w oko :/

    OdpowiedzUsuń
  6. w moim odczuciu trochę słaba zawartość, ale ważne, że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej bym się ucieszyła z Kneippa ;D hihi Ale pozostałość tak średnio mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym z pudełka zadowolona nie była, jakos żaden z tych kosmetyków mnie nie zainteresował :) dlatego też pudełek nie zamawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jak na takie pudełko to mało w nim jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Breloczek trafił Ci się super :D Ja mam bardzo rażącą czerwień :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten sam wariant. Brelok jest rewelacyjny. 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Nad tym olejkiem do ciała z kneipp zastanawiam się już od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same cudowności ;)
    Pozdrawiam ;).

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Olejek do ciała i maseczka do włosów jest chyba najfajniejszym elementem pudełka;) Bardzo ładny szary pomponik Ci się trafił;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet całkiem fajne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawartość dość ciekawa, ale siły pożądania nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Siegnelabym po maseczkę do włosów bardzo chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem przyzwoite pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pudełko całkiem całkiem :)
    Produkty niektóre naprawdę fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne pudełko :) Całkiem fajne produkty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie pamiętam nawet, kiedy ostatni raz miałam w rękach jakiegoś boxa :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Z tego wszystkiego to na herbatkę najszybciej bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń